Wampiry 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Relief
Plankton
Posty: 1

Wampiry 2250

Post autor: Relief »

5 Blood Knights @ 305 Pts
Barding; Frenzy; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

1 Black Coach @ 200 Pts

3 Fell Bats @ 60 Pts

3 Fell Bats @ 60 Pts

6 Black Knights @ 184 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, Hell Knight
War Banner [25]

21 Grave Guard @ 307 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, Crypt Keeper

20 Skeleton Warriors @ 180 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician, Skeleton Captain

20 Zombies @ 80 Pts

10 Crypt Ghouls @ 80 Pts

5 Dire Wolves @ 40 Pts

5 Dire Wolves @ 40 Pts

1 Wight King @ 127 Pts
Battle Standard Bearer; Lance; Heavy armour; Shield, Skeletal steed

1 Necromancer @ 95 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 1 Necro Spell
Dispel Scroll [25]
Black Periapt [15]

1 Necromancer @ 105 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 1 Necro Spell
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 * Vampire Lord @ 385 Pts
General; Magic Level 2; Necromancy; Lance; Shield, Barded Nightmare
The Martialle: Red Fury [50]
The Martialle: Dread Knight [25]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
Walach's Bloody Hauberk [45]
Sword of Might [15]
Cursed Book [20]

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2248

zacharasz
Plankton
Posty: 2

Post autor: zacharasz »

jezeli chodzi o ta rozpiske to mnie razi 1 a nawet 2 rzeczy.
1. sprecyzuj jaki to typ armi(mjencho magia czy co)
2. faz magii nie będzie twoja mocna strona.....
popracuj nat kostakami mocy i dowal nekromantom zaklęc
WYWAL ZOMBI BO TO CHŁAM

allen
Pseudoklimaciarz
Posty: 32
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: allen »

po pierwsze co to jest " mjencho"
po drugie faktycznie nekromanci mogli by miec 2 lvl
po trzecie zombi to chlam, ale przydatny chlam
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Bardzo ciekawa rozpa. Nekromanci to najlepsi scroll caddy w grze (55 pkt, ITP), więc nie śpieszyłbym się z nazywaniem ich chłamem.

Natomiast rezygnując de facto z magii (na 6 powerach prawie nic się nie przebije), musisz mieć trochę lepsze wsparcie; dodatkowo brak sztandaru na grave guardzie jest trochę bolesny.

No i blood knights są średni, mocno średni.

Gdybym miał zoptymalizować tą rozpiskę, to:
Blood knights idą bye bye, na ich miejsce dochodzi Warghulf.
Grave guard dostaje war szmatę od BK

Za 130 punktów po jednym fell bacie do regimentów (40), żeby autobrejkować krasnoludzkie maszyny (i inne też)
Wight king BSB zamienia się w wampirycznego BSB, który dostaje helm of commandment.
Flaming attacks na black knightach.

Może można spróbować wywalić w takim układzie jednego nekrosa w ogóle - wtedy periapt u wampira, to masz kolejne 80 punktów.

Główny problem "meta" to to, że do rozpisek na piechocie mniej pasuje magia defensywna - masz więcej czasu do zwarcia z wrogiem. Plus - nie złapiesz przeciwnika bez magii, jak ma smoczysko i dobrze kombinuje... IMO jak bez magii, to bardziej efektywne są rozpiski kawaleryjskie.

ODPOWIEDZ