VC 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

VC 2250

Post autor: Dastor »

Vampire Lord 445 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
The Severed: Goulkin [25]
The Master: Summon Ghouls [15]
Walach's Bloody Hauberk [45]
Helm of Commandment [30]
The Gem of Blood [25]

Vampire 185 Pts
Magic Level 1; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
Flayed Hauberk [25]
Black Periapt [15]

Vampire 225 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy; Lance; Heavy armour
The Martialle: Dread Knight [25]
Barded Nightmare [0] Pts
The Courtly: Walking Death [25]
Book of Arkhan [35]
Enchanted Shield [15]

Necromancer 120 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

5 Cairn Wraiths 275 Pts
Banshee [25] Pts

5 Cairn Wraiths 275 Pts
Banshee [25] Pts

23 Grave Guard 331 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
Crypt Keeper [12] Pts


10 Crypt Ghouls 88 Pts
Ghast [8] Pts
10 Crypt Ghouls 88 Pts
Ghast [8] Pts
10 Crypt Ghouls 80 Pts

7 Dire Wolves 66 Pts
Doom Wolf [10] Pts
7 Dire Wolves 66 Pts
Doom Wolf [10] Pts

Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2244


Co myślicie o tym?

Awatar użytkownika
Kosmo
Kradziej
Posty: 947
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Kraków

Post autor: Kosmo »

Jak na moje oko troche za małe 'pier***nięcie'. Na niektóre armie wraithy to free frag a jeden kloc GG łatwo wymanewrowac, zresztą, całej armii sam nie przejedzie

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

nie ma batóvv i vargulfa

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

vargulfa da sie przezyc ale baty naprawde by sie przydaly.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

albo dorzucic kolejnego fasta. Wraithy dwa oddziały to zło

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Baty to mus. General jest zlozony w sumie do sredniego hth, czy bedzie sie raczej pchał do walki, wiec w takim razie lepiej zamiast helmu dac mu co innego, no i lepiej wsadzic go na konika :)

Sam bede gral dwoma oddzialami wraithow :D
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Morrok pisze:albo dorzucic kolejnego fasta. Wraithy dwa oddziały to zło
samo zlo :cry:
szczegolnie w tej konfiguracji

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Kosmo pisze:Jak na moje oko troche za małe 'pier***nięcie'.
o_0
Na niektóre armie wraithy to free frag
Na ktore?
karlee pisze:Baty to mus.
Nieprawda ;-)

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Dzieki Furion za wyreczenie mnie;)

FAkt konik dla lorda sie przyda. Zmienie to:)

Ewin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 115

Post autor: Ewin »

Furion: Breta i Demony

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

akurat wymieniłeś dwie armie na które Wraithy są najlepsze

(bretka właściwie oprócz Gralli nie ma nic na Wraithy bo herosów zdejmuje Banshee a z Demonami siedza w lesie, zdejmują furie a ostatnio zakrzyczalem BSB na Jugerze.)

strzelaj dalej



Rozpa spoko, choc herosi mi się nie podobają. Chyba niepotrzebny drugi level na hecrosie, dla lorda daj konika, Summon Ghuli na małym Wampirku taki średnio potrzebny bo wystarczy że jeden heros to ma - lepiej mu dac drugi level.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosmo
Kradziej
Posty: 947
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Kraków

Post autor: Kosmo »

strzelaj dalej
Demony, wood elfy, skaveny to przykłady armii gdzie ich żywotnośc jest lekko zagrożona. Wrathy - owszem, ale nie wiecej niz 1 oddział :) Ale to tylko IMHO

Awatar użytkownika
LinuX
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Pełna Kurwa z krainy winem i wódką płynąca

Post autor: LinuX »

1 oddział GG to samo zło. Imo jak już albo zmixuj z BK, albo daj 2 oddział GG, ew jakiś większy kloc ghuli/szkieletów. Baty bardzo by się przydały, mimo wszystko. Jeszcze jedna rzecz. Niewiem czy opłaca się dawać +1 do sejwa za 15 punktów. Mógłbyś za to dać np: Balefire Spike'a czy po prostu coś pozmieniać. Pzdr
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD

Awatar użytkownika
nightclower16
Mudżahedin
Posty: 229
Lokalizacja: SNOT - Gdańsk

Post autor: nightclower16 »

wywaliłbym jedne psy i jednego wraitha i wrzuciłbym 2x3 baty ...

ogólnie takie krasie powinny sobie z tym poradzić, imperium i szczury raczej też ale nie koniecznie ... na resztę armii spoko ;)

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

ciekawe co krasie zrobia z wraithami...
reszte faktycznie latwo wytrzelac gdy nie ma batow.

Awatar użytkownika
nightclower16
Mudżahedin
Posty: 229
Lokalizacja: SNOT - Gdańsk

Post autor: nightclower16 »

kowadło, klocki , magiczne maszyny ... takie jest moje zdanie ... rzeczywiście na krasie lepiej, że są 2 oddziały wraithów, ale to, że nie ma batów sprawia, że praktycznie cała uwaga jest zwrócona praktycznie na nie ....

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Ale zauważcie, że ta rozpa to nie jedynie wraithy i GG, są jeszcze ghule. W 2 tury będę już z nich miał porządne klocki.

Baty wcale nie są takie rewelacyjne, żeby były sensowne trzeba 4-5. Nie mam na to punktów

Awatar użytkownika
nightclower16
Mudżahedin
Posty: 229
Lokalizacja: SNOT - Gdańsk

Post autor: nightclower16 »

pamiętaj, że dożywiasz ich k6 ...

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Dastor pisze:Ale zauważcie, że ta rozpa to nie jedynie wraithy i GG, są jeszcze ghule. W 2 tury będę już z nich miał porządne klocki.

Baty wcale nie są takie rewelacyjne, żeby były sensowne trzeba 4-5. Nie mam na to punktów
baty to gówno, na poczatku mozna bylo nimi sie podniecac, ale teraz nawet w liczbie wiecej jak 5, i tak nic nie przepychają. Po prostu się nie zwracają

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Baty to znakomity oddział do:
- szarż na maszyny
- szarż na domki
- szarż na charioty/fasty i inne tego typu smieci
- blokowania marszu
- zajmowania cwiartek
- stawania za regimentem wroga (gdy baty maja US5) i skutecznym zniechecaniem go do dawania flee
- do stawania w miejscu gdzie bedzie uciekal regiment wroga po oblanym terrorze
- do robienia "skoczni" gdy ktos da flee (ustawiajac baty w rządku)
- i do wielu wielu ciekawych rzeczy

sa naprawde niezastapione. Z kolei wlasnie wilki teraz duzo stracily w moich oczach.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

ODPOWIEDZ