Może nie w temacie, ale w temacie pytań do uściśleń.
Casket nie działa na oddziały w walce. Czemu ??
W 6 ed był zapis o tym, że w combacie nie widać a w 7 już nie ma. Czy jak?? (szukałem tylko w tym z 7 ed)
Nie w temacie
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Jak wiesz, że nie w temacie, to po co piszesz?
Q. Are enemy units which are involved in close combat, but still
have line of sight to the Casket of Souls, affected by the Light
of Death?
A. The Casket does not affect units that are engaged in combat at
all. It is assumed that they are engrossed in the combat, and so
will never be affected.
S. Gav Thorpe - Warhammer Design Team
Q. Are enemy units which are involved in close combat, but still
have line of sight to the Casket of Souls, affected by the Light
of Death?
A. The Casket does not affect units that are engaged in combat at
all. It is assumed that they are engrossed in the combat, and so
will never be affected.
S. Gav Thorpe - Warhammer Design Team
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
No nie w temacie tematu, ale w temacie pytań o uściślenia.
No tak zajrzałem do booka, zajrzałem do US, ale nie zajrzałem na tego FAQA. Swoja drogą dziwne, skąd to się wzięło.
No tak zajrzałem do booka, zajrzałem do US, ale nie zajrzałem na tego FAQA. Swoja drogą dziwne, skąd to się wzięło.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
No wlasnie to jest niescislosc FAQowska. Regimenty bedace w walce nie widza kaszkietu, ale mag w walce moze rzucac czary wymagajace LoS(zakladajac ze z niczym nie walczy i nie ma przed soba modelu). Ja nie znalazlem nic co zabroniloby rzucic np. Forked Lightning(24'' LoS D6 S4) przez maga ktory jest na krawedzi regimentu i nie ma nikogo w B2B. Jezeli ktos bedzie tak dobry i ewentualnie pokaze mi miejsce gdzie stoi napisane ze nie mozna rzucac LoS czarow w CC, bo jest calkiem mozliwe ze nie wiem gdzie szukac. A jezeli nie ma w zasadach zapisu zakazujacego to czy mozna te sytuacje z kaszkietem uzyc jako precedensu. Skoro oni nie widza bo sa zajeci walka to mag tez nie widzi bo jest zajety walka.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
You extrapolate from one FAQ to another at your own risk.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
niezaleznie od faqa tak cascet by nie mogl dzialac na oddzialy w walce ze wzgledu na jak juz zauwazyles zmiany w zasadachMUKER pisze:Może nie w temacie, ale w temacie pytań do uściśleń.
Casket nie działa na oddziały w walce. Czemu ??
W 6 ed był zapis o tym, że w combacie nie widać a w 7 już nie ma. Czy jak?? (szukałem tylko w tym z 7 ed)


nie bardzo... faqi gw pokazuja, ze ciezko z nich zrobic precedens... (lub jak mozesz w faqu uslyszec co z tego, ze wojownicy sa zajeci walka... czarodziej robi swoje -> czaruje wiec ma los poza walke)A jezeli nie ma w zasadach zapisu zakazujacego to czy mozna te sytuacje z kaszkietem uzyc jako precedensu. Skoro oni nie widza bo sa zajeci walka to mag tez nie widzi bo jest zajety walka.
No spoko czarowanie do combatu to najsensowniejsze wyjaśnienie, chociaż swoją drogą ciężko mi to pod taką sytuację podciągnąć.
Oczywiście nie wykłócam się tu o nic albo coś, tak po prostu ciekawy byłem.
Oczywiście nie wykłócam się tu o nic albo coś, tak po prostu ciekawy byłem.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!