Rozpiski
Moderator: esgaroth
Rozpiska zostala zmodyfikowana pod walke z krasiami.
Wszelkie uwagi mile widziane
Hero/Lord:
Mercenary General @ 156 Pts
General; Heavy Armour
Brace of Sartosean Pistols
Enchanted Shield
Crown of Luccini
Paymaster @ 99 Pts
Great Weapon; Brace of Pistols; Heavy Armour; Shield
Bright Helm of Myrmidia
Core:
10 Crossbowmen @ 80 Pts
10 Crossbowmen @ 80 Pts
9 Duellists @ 81 Pts
Pistol
9 Duellists @ 81 Pts
Pistol
9 Duellists @ 81 Pts
Pistol
5 Light Cavalry @ 85 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Light Cavalry @ 85 Pts
Spear; Shield; Musician
6 Heavy Cavalry @ 141 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
Special:
4 Ironguts @ 202 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Musician
22 Norse Marauders @ 218 Pts
Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician
22 Norse Marauders @ 218 Pts
Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician
22 Norse Marauders @ 218 Pts
Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician
Rare:
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 143
Total Army Cost: 1995
Z gory dzieki
Pelzak
Wszelkie uwagi mile widziane
Hero/Lord:
Mercenary General @ 156 Pts
General; Heavy Armour
Brace of Sartosean Pistols
Enchanted Shield
Crown of Luccini
Paymaster @ 99 Pts
Great Weapon; Brace of Pistols; Heavy Armour; Shield
Bright Helm of Myrmidia
Core:
10 Crossbowmen @ 80 Pts
10 Crossbowmen @ 80 Pts
9 Duellists @ 81 Pts
Pistol
9 Duellists @ 81 Pts
Pistol
9 Duellists @ 81 Pts
Pistol
5 Light Cavalry @ 85 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Light Cavalry @ 85 Pts
Spear; Shield; Musician
6 Heavy Cavalry @ 141 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
Special:
4 Ironguts @ 202 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Musician
22 Norse Marauders @ 218 Pts
Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician
22 Norse Marauders @ 218 Pts
Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician
22 Norse Marauders @ 218 Pts
Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician
Rare:
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 143
Total Army Cost: 1995
Z gory dzieki
Pelzak
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
dużo norse maraudersów ale to krasie i raczej nie będą mogli wykorzystać frenzy
czekam na relację z bitwy
czekam na relację z bitwy
jak to nie?Wiewior-lbn pisze:dużo norse maraudersów ale to krasie i raczej nie będą mogli wykorzystać frenzy
czekam na relację z bitwy
idelanie je wykorzystują, na krasie frenzy jest genialne
nie ma czym go wycigąnąć, mamy dodatkwoy atak, a to zazwyczaj oni zaszarżują, odporni na panike...
same plusy.
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
oj nie zrozumiale napisałem
właśnie to krasnale nie będą mogli wykorzystać faktu że masz frenzy
i w pełni sie zgadzam z kosą co do plusów
właśnie to krasnale nie będą mogli wykorzystać faktu że masz frenzy
i w pełni sie zgadzam z kosą co do plusów
aa
juz rozumiem
no tak, kraski tego frenzy sobie raczej nie wykorzystają...
juz rozumiem
no tak, kraski tego frenzy sobie raczej nie wykorzystają...
Bitwa jutro wiec zrelacjonuje co sie dzialo
Jeszcze lekka modyfikacja rozpiski i taktyka jaka planuje.
Filip nie czytaj !!
Rozpiska:
Hero/Lord:
Mercenary General @ 156 Pts
General; Heavy Armour
Brace of Sartosean Pistols
Enchanted Shield
Crown of Luccini
Paymaster @ 99 Pts
Great Weapon; Brace of Pistols; Heavy Armour; Shield
Bright Helm of Myrmidia
Core:
10 Crossbowmen @ 80 Pts
10 Crossbowmen @ 80 Pts
9 Duellists @ 81 Pts
Pistol
9 Duellists @ 81 Pts
Pistol
9 Duellists @ 81 Pts
Pistol
5 Light Cavalry @ 70 Pts
Spear; Shield
6 Heavy Cavalry @ 141 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
6 Heavy Cavalry @ 141 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
Special:
4 Ironguts @ 202 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Musician
20 Norse Marauders @ 200 Pts
Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician
21 Norse Marauders @ 209 Pts
Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician
21 Norse Marauders @ 209 Pts
Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician
Rare:
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 140
Total Army Cost: 2000
Taktyka:
Armaty maja za zadanie zabic obsluge krasnoludzkich machin (bo nie licze ze zniszcza same machiny).
Kusznicy staraja sie zwrocic uwage innych krasnoludzkich strzelcow.
Kawaleria gna do przodu zeby sciagnac na siebie ogien organek/balist/armat/klopy, i jak sie da to ubic jakas obsluge.
Paymaster idzie do 20 norsmenow. Wszystkie klocki norsmenow ustaione w 3 rzedy po 7 aby nie dalo sie zbyt wielu ubic armata/balista/klopa.
Norsmeni napieraja do przodu razem z ogrami i staraja sie nazabijac jak najwiecej krasnali, bo jak jest 7 w pierwszym szeregu to daje 14 atakow. Bokow oddzialow bronia duelisci w ktorych siedzi general aby nie zwiali jak paymaster padnie (LD 10).
I to by bylo na tyle, jutro sie okaze co z tego wyjdzie
Pozdrawiam
Pelzak
Jeszcze lekka modyfikacja rozpiski i taktyka jaka planuje.
Filip nie czytaj !!
Rozpiska:
Hero/Lord:
Mercenary General @ 156 Pts
General; Heavy Armour
Brace of Sartosean Pistols
Enchanted Shield
Crown of Luccini
Paymaster @ 99 Pts
Great Weapon; Brace of Pistols; Heavy Armour; Shield
Bright Helm of Myrmidia
Core:
10 Crossbowmen @ 80 Pts
10 Crossbowmen @ 80 Pts
9 Duellists @ 81 Pts
Pistol
9 Duellists @ 81 Pts
Pistol
9 Duellists @ 81 Pts
Pistol
5 Light Cavalry @ 70 Pts
Spear; Shield
6 Heavy Cavalry @ 141 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
6 Heavy Cavalry @ 141 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
Special:
4 Ironguts @ 202 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Musician
20 Norse Marauders @ 200 Pts
Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician
21 Norse Marauders @ 209 Pts
Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician
21 Norse Marauders @ 209 Pts
Frenzy; Great Weapon; Light Armour; Standard; Musician
Rare:
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 140
Total Army Cost: 2000
Taktyka:
Armaty maja za zadanie zabic obsluge krasnoludzkich machin (bo nie licze ze zniszcza same machiny).
Kusznicy staraja sie zwrocic uwage innych krasnoludzkich strzelcow.
Kawaleria gna do przodu zeby sciagnac na siebie ogien organek/balist/armat/klopy, i jak sie da to ubic jakas obsluge.
Paymaster idzie do 20 norsmenow. Wszystkie klocki norsmenow ustaione w 3 rzedy po 7 aby nie dalo sie zbyt wielu ubic armata/balista/klopa.
Norsmeni napieraja do przodu razem z ogrami i staraja sie nazabijac jak najwiecej krasnali, bo jak jest 7 w pierwszym szeregu to daje 14 atakow. Bokow oddzialow bronia duelisci w ktorych siedzi general aby nie zwiali jak paymaster padnie (LD 10).
I to by bylo na tyle, jutro sie okaze co z tego wyjdzie
Pozdrawiam
Pelzak
- Bruenor Battlehammer
- Wodzirej
- Posty: 700
- Lokalizacja: Bendsburg
a armatki strzela się po linii i co zachaczy to dostaje - jak ktoś się źle rozstawi to można całą maszynę ściągnąć na raz
putoa alasti avantoon!
No i po bitwie.
Generalnie roziska sie calkiem spisala. Gralismy na 2k a wygralem roznica z 1200 punktow. Krsnale nie mialy armat, ale byly organki, balisty i katapulta. Poza tym byl zyrokopter ale nie zostal uzyty do sciagania szarz moich marauderow. Marauderzy wypadli slabo bo jak zaszarzowali klocek piechoty krasnali to dostali baty i jeszcze ich krasie zniszczyly. Duelisci z pistoletami sie spisali bo biegali dookola wrogich klockow i strzelali, a raz wspierali wymuszona szarze ogrow (jakas taka wredna runa co mnie zmusila do szarzy). Kawaleria sie spisala bo szachowala krasnale a jedna rozjechala baliste.
Na chwile obecna chyba bym nic nie zmienil w tej rozpisce bo poki co wszystko dziala ok.
Pozdrawiam
Pelzak
Generalnie roziska sie calkiem spisala. Gralismy na 2k a wygralem roznica z 1200 punktow. Krsnale nie mialy armat, ale byly organki, balisty i katapulta. Poza tym byl zyrokopter ale nie zostal uzyty do sciagania szarz moich marauderow. Marauderzy wypadli slabo bo jak zaszarzowali klocek piechoty krasnali to dostali baty i jeszcze ich krasie zniszczyly. Duelisci z pistoletami sie spisali bo biegali dookola wrogich klockow i strzelali, a raz wspierali wymuszona szarze ogrow (jakas taka wredna runa co mnie zmusila do szarzy). Kawaleria sie spisala bo szachowala krasnale a jedna rozjechala baliste.
Na chwile obecna chyba bym nic nie zmienil w tej rozpisce bo poki co wszystko dziala ok.
Pozdrawiam
Pelzak
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
Gratulacje
Jestem naprawdę zadowolony że DOGsy wygrywają z innymi mocniejszymi armiami.
Jak będziesz miał czas to zapisz historie bitwy w tym temacie http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=648
Jestem naprawdę zadowolony że DOGsy wygrywają z innymi mocniejszymi armiami.
Jak będziesz miał czas to zapisz historie bitwy w tym temacie http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=648
A oto moja rozpa na 1700 nie typowo ale dla rozrywki żeby było dużo rzucania i nie było herohammera do gry z ziomkami.
W założeniu ma mieć 2 kloce do przytrzymywania i 2 konne do wbijania się na boczek. Zrezygnowałem z pik bo w dzisiejszych czasach są nie użyteczne (chyba ze breta ale na samograja mam sposoby). Zainwestowałem w magie (i wypróbuje Staff of Lightning ciekawe czy mag to przeżyje). Ostrzał zmniejszony do minimum (za dużo dziś lataczy a wszechobecne wardy i regeneracje odstraszają) dlatego dwarfy w wersji bunkrowej i cannon bo musi być na grubasków. Duellist do odginania w wersji najtańszej . Niby mało mobilne ale da się wciągnąć przeciwnika tam gdzie się chce
HEROES
Paymaster 119p
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
Bright Helm of Myrmidia
Sword of Might
Warhorse
Hireling Wizard 140p
General Level 2
Mage's Tome
Dispel Scroll
Hireling Wizard 145p
Level 2
Dispel Scroll
Staff of Lightning
CORE
Voland's Venators 5 195p
Al Muktar's Desert Dogs 6 245p
Duellists 8 40p
SPECIAL
Dwarfs 11 164p
Crossbow; Heavy Armour; Shield; banner
Paymaster's Bodyguard 19 210p
Banner of Steel
Cursed Company 15 355p
RARE
Cannon 85p
Total Army Cost: 1699
W założeniu ma mieć 2 kloce do przytrzymywania i 2 konne do wbijania się na boczek. Zrezygnowałem z pik bo w dzisiejszych czasach są nie użyteczne (chyba ze breta ale na samograja mam sposoby). Zainwestowałem w magie (i wypróbuje Staff of Lightning ciekawe czy mag to przeżyje). Ostrzał zmniejszony do minimum (za dużo dziś lataczy a wszechobecne wardy i regeneracje odstraszają) dlatego dwarfy w wersji bunkrowej i cannon bo musi być na grubasków. Duellist do odginania w wersji najtańszej . Niby mało mobilne ale da się wciągnąć przeciwnika tam gdzie się chce
HEROES
Paymaster 119p
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
Bright Helm of Myrmidia
Sword of Might
Warhorse
Hireling Wizard 140p
General Level 2
Mage's Tome
Dispel Scroll
Hireling Wizard 145p
Level 2
Dispel Scroll
Staff of Lightning
CORE
Voland's Venators 5 195p
Al Muktar's Desert Dogs 6 245p
Duellists 8 40p
SPECIAL
Dwarfs 11 164p
Crossbow; Heavy Armour; Shield; banner
Paymaster's Bodyguard 19 210p
Banner of Steel
Cursed Company 15 355p
RARE
Cannon 85p
Total Army Cost: 1699
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Czy w ogóle w DoW jest możliwy Herohammer?nie było herohammera
Po co lanca dla paymastara skoro ma SłoMkę? Rozpiska ryzykowna, bo masz same drogie oddziały. Nie wiem czy nie lepiej za Al Muktar`a dać dwie piątki ciężkiej kawy (może nawet bez bardingu) z muzykami bądź championami.
nie AL Muktar musi być nie po to meczyłem się by je kupić zeby potem lezały na półce
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
pierwsza odważna rozpiska... klimatyczna i ładna z wyglądu... czekam na jakieś relacje z bitwy/ew... bodyguardów pacnąłbym 25 fcg z paymasterem
sztandarem i z magicznym sztandarem żeby duży cr ćwiknąć przeciwnikowi... dodam jeszcze żę fajnym oddziałem fasta jest oglah khan's wolfboys! mało kto bierze, a przecież to fajna jednostka a mało kto decyduje się na te niepopularne jednostki z DoW.... ciekawe dlaczego? ;D
sztandarem i z magicznym sztandarem żeby duży cr ćwiknąć przeciwnikowi... dodam jeszcze żę fajnym oddziałem fasta jest oglah khan's wolfboys! mało kto bierze, a przecież to fajna jednostka a mało kto decyduje się na te niepopularne jednostki z DoW.... ciekawe dlaczego? ;D
Jak Cursed Company to przynajmniej 22 chlopa, inaczej nie maja sensu, bo przeciwnik ich wystrzela. A tak musi albo wymanewrowac, albo wbic sie w nich, a o to chodzi...
Krasnoludy wywal i duelistow, zamiast tego 10 kusznikow zwyklych. I masz punkty na dodatkowych Cursed Company. I zdejmij tyle przedmiotow z Paymastera...
Musisz oszczednie grac na bohaterach, inaczej nic ci nie zostanie na trzon rozpiski, czyli normalne oddzialy
Krasnoludy wywal i duelistow, zamiast tego 10 kusznikow zwyklych. I masz punkty na dodatkowych Cursed Company. I zdejmij tyle przedmiotow z Paymastera...
Musisz oszczednie grac na bohaterach, inaczej nic ci nie zostanie na trzon rozpiski, czyli normalne oddzialy
Bum...!
Ja bym podmienił al-muktar na 2, może nawet 3 piątki lekkiej kawy z włóczniami. Możesz przecież użyć figur al muktar jako lekkiej kawy... a ten oddział jest niestet za drogi w stosunku do swoich możliwości - 1-2 salwy kuszników robi mu duże kuku...
A jeśli chcesz się przebić w magii... rozważyłbym zamianę jednego maga na Truthsayera albo Dark Emisariusza - wtedy będziesz miał 6, nie 4 poziomy magii i będziesz mógł spokojnie wrzucić tego bound spella, który, moim skromnym zdaniem, sprawdza się dopiero na lordzie (3W i 4T to jednak spora różnica).
Tak ogólnie, to rozpiska mi się nie podoba Ale jeśli będzie Ci się tym dobrze grało, to tym lepiej, na DoW nie ma uniwersalnego przepisu
A jeśli chcesz się przebić w magii... rozważyłbym zamianę jednego maga na Truthsayera albo Dark Emisariusza - wtedy będziesz miał 6, nie 4 poziomy magii i będziesz mógł spokojnie wrzucić tego bound spella, który, moim skromnym zdaniem, sprawdza się dopiero na lordzie (3W i 4T to jednak spora różnica).
Tak ogólnie, to rozpiska mi się nie podoba Ale jeśli będzie Ci się tym dobrze grało, to tym lepiej, na DoW nie ma uniwersalnego przepisu
AL muktar jest rupper i nawet w empire czasem daje go zamiast tanka co dziwi ludzii smeiszy ale jak nagle fast z czempionem z przodu wbija im 2 rany i daje z +6 do CR to usmiech znika.
I mam raporcik
Grałem przeciwko demonom z rozpiską
Mag tzeentcha 2x z scrollem i znajomoscią całej szkoły
Khornita na juggenautcie z bannerem D3 do CR
2x furie , 2x 10 horrorów, 3x flesh hounds , 2 bestyje nurgla
Zacząłem i wykorzystując dobry stół pościłem jeden klocek prawa a 2 lewą stroną, kawalerie po bokach a duelsi na chama do przodu żeby robić flee. Jedne pieski z khornitą wbiły się w nieumarłych i tu po pojedynku zabiłem mu BSB i posypałem się o 1 tylko po 2 stronie pieski wpadły w kawę ciężka ale dałem flee. w mojej turze zabiłem mu z cannona 1 bestie a z magi 2, AL muktarami na bok piesków i pieski wyparowały i najazd na hiorroy. potem pieski 2 poszły w nieumarlaków i przestałem na 4 szkielecikach i kolesiu . zjadłem mu horroy z magiem a 2 maił miscast i rzucił na nim 1 i 1 nieumarli wyparowali a za nim ustawiłem gwardie zasłoniętą od pocisków przez duelsów kawa poszła w 2 horroy ale zostało ich 3 wiec odbiłem się od nich ale Al muktar na bok i znowu demony w pare.
Wynik 12 ; 8 dla mnie a głównie przez stratę magów od furri i piesków.
I mam raporcik
Grałem przeciwko demonom z rozpiską
Mag tzeentcha 2x z scrollem i znajomoscią całej szkoły
Khornita na juggenautcie z bannerem D3 do CR
2x furie , 2x 10 horrorów, 3x flesh hounds , 2 bestyje nurgla
Zacząłem i wykorzystując dobry stół pościłem jeden klocek prawa a 2 lewą stroną, kawalerie po bokach a duelsi na chama do przodu żeby robić flee. Jedne pieski z khornitą wbiły się w nieumarłych i tu po pojedynku zabiłem mu BSB i posypałem się o 1 tylko po 2 stronie pieski wpadły w kawę ciężka ale dałem flee. w mojej turze zabiłem mu z cannona 1 bestie a z magi 2, AL muktarami na bok piesków i pieski wyparowały i najazd na hiorroy. potem pieski 2 poszły w nieumarlaków i przestałem na 4 szkielecikach i kolesiu . zjadłem mu horroy z magiem a 2 maił miscast i rzucił na nim 1 i 1 nieumarli wyparowali a za nim ustawiłem gwardie zasłoniętą od pocisków przez duelsów kawa poszła w 2 horroy ale zostało ich 3 wiec odbiłem się od nich ale Al muktar na bok i znowu demony w pare.
Wynik 12 ; 8 dla mnie a głównie przez stratę magów od furri i piesków.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr