Empire Armylist by Ismael

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

W kwestii obecnie toczącego się glosowania:
196. Czy chciałbyś Greatswords dać zasadę Always Strike Back - Wszystkie modele nie będące w walce, zastępują zabitych gwardzistów i mogą zaatakować w tej turze CC, o co zaapelował Pelcu?

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B (uważam, że teraz są OK)
2. Saint
3. Thrawn - B!!! (nie róbcie z nich jakiś niedorozwojów..są tacy jacy są bo to ludzie)
4. Cord
5. Kal_Torak
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu - B Jako magiczny sztandar dla piechoty. Zwłaszcza gdy przegłosujemy kolejną zasadę.
9. Argoth
10. Toni
11. SaH
Uważam, że dodawanie zdolności do oddziału, to nie jest dobre wyjście.
Always Strike Back - to zasada dobra na sztandar. Mogły by z niego z dobrym skutkiem korzystać Great Swords, Halabardnicy i Teutogen Guards.
Dotychczasowym bólem tych oddziałów jest właśnie to, że rzadko kiedy atakują. W pierwszej turze CC spadają, w kolejnych mają za małą wartość I w stosunku do najpopularniejszych ich przeciwników.

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Plecu trochę się z tobą nie zgodzę. Jak by mieli ta zasadę wszystkie GSy to dopiero z GB są na miarę elity 7 edycji poza czarnuchami orków. Dlaczego pisałem wyżej, są drodzy i słabi a GB jest tylko jeden. Wcisnął bym ta zasadę nawet za cenę odjęcia dla generała GSów core co po zastanowiniu mi się nie podoba bo zaczeły by sie pojawiać rozpiski z 2-3 oddziałach gsow z pominięciem piechoty core.
Ostatnio zmieniony 21 sie 2008, o 16:35 przez Cord, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Placu? Kto to Placu? Nie ma tu takiego jegomościa przecież :wink:

Cordzie drogi chyba nie zrozumiałeś zasady. Jeden oddział GS za jednego EC w armii. Zawsze będzie stosunek 1:1 i to jest świetna zasada.

GS są drodzy? Ludzie z GW, AS4+ i stubbornem za 10 pkt to drogo? :roll:

Pelcu --> czyli wychodzimy z założenia, że piechota Imperium jako jedyna na cały świat WFB nigdy nie szarżuje? Coś tu mi nie pasuje. Co do sztandaru/ów...żebyśmy tylko nie przegonili liczbą demonów (najwięcej ich mają jak na razie 13 a potem są wampiry i krasnale po 12)

Co do pytania o KO imienne. Jeśli pytanie odnosi się tylko i wyłącznie do tego która idea ma być to w zasadzie mogę zagłosować na Ismaela. Ale jeśli na wszystko głosujemy (w tym już podane przykłady) to się wstrzymuję.

Tedzio --> GS i TG to dwa inne oddziały jeśli chodzi o uzbrojenie, fluff i klimat. Jeden więcej zapis nikogo nie zabije a to, że w specialach będzie więcej opcji to lepiej. Różnorodność jest najlepsza. No i te działa i działa...bleee :wink:


Co do TG...ktoś tam wspomniał że w sumie można im dać bazowo S4. Nie najgorszy pomysł. Nie będzie jeszcze jednej zasady specjalnej (a powoli sporo ich dodajemy) o podnoszeniu ich do IC a fluffowo i tak będzie można to pięknie uzasadnić. W końcu to najlepsi z najlepszych z WW ich elita. Przy czym cena automatycznie do 12 pkt wzrasta wtedy. What say You Men of the Empire?

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Uzbrojenie na wzgledy WFB jest identyczne (GW,Pełna płyta), no chyba ze jak bedzie Ulric Priest, to tylko bedzie mogł wchodzic o teutogenów a nie do GS to wtedy bede rozumiał ;)

Jak dla mnie moga byc TG z 4S, ale pomysłabym wtedy zeby Gs tez mieli jakis wiekszy wspolczynnik, IMO powinni miec 4I, w koncu wywodza sie z najlepszy szerzmierze a ci mają 4I i pomyslałbym jeszcze na AP dla nich ;)

ASB IMO na Banner jakis, albo ze wejdzie jakis charakter tam (nie wiem własnie jaki) i bedą mieli tą specjalną zasade.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

TG nie mają great weapon. Używają WW hammer jako halabardy. I tak, kapłan sigmara nie będzie mógł wejść do jednostki TG (idąc za fluffem oni mogliby mu zrobić krzywdę).

Inicjatywa większa dla GS i tak nic nie zmieni. Ale w sumie...no sam nie wiem.

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

aaa no tak maja te specjalne młotki ;]

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Thrawn pomyliłem się, poprawiłem i przepraszam od razu pelca. Pisze ze szkoły , spieszę się, nie ma polskiej klawiatóry, błedow tez nie zaznacza, w domu poprawie.
Grand Admiral Thrawn pisze:GS są drodzy? Ludzie z GW, AS4+ i stubbornem za 10 pkt to drogo? :roll:
To tak:

25 GSow za 10pts za sztukę to 250pts + CG za 30pts to 280pts 9 mieczników za 54pts to 334 + 5 łucznikow 40pts razem 374 + gryffion banner za 50 to w sumie 424pts za jeden odział natomiast oddział 14 WL czy SM z warbannerem to koszt 265 czy 270 pts jak się rzuca na jakiś drogi banner to 300 u dark elfow jeszcze taniej a w starciu takich dwóch jednostek zgadnij kto wygra? 424pts < 300pts? :roll:

Proponuje porównywać tylko z nowymi armiami a nie starymi bo tamte z dołka wyjdą a zostaniemy na dnie nowego który teraz się formuje.
Ostatnio zmieniony 21 sie 2008, o 16:40 przez Cord, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

OK to porównajmy
FCG wliczony bez magicznych szmat
20 Bloodletters, Daemonettes, Horrors, Plaugebearers 270
20 Corsairs 225, Black Guard 295, Executioners 270, Witch Elves 225
20 Swordmasters, Phoenix Guard, White Lions 330
20 Black Orcs 298
20 Grave Guard 270 (290 z GW) Eternal Guards i Tomb Guard 270
20 Stormvermin 185
20 Temple Guard 375, Saurus Warriors 270 (310 with spear)
20 Hammerers 270, Ironbreakers 290

To chyba wszystkie elitarne jednostki dla każdej armii.
A nasi masakratorzy napakowani sterydami?
20 GS 230
20 TG (albo 230 jeśli IC nie przejdzie) albo 270 (jeśli przejdzie lub bazowo będą mieli S4)
20 RoF 250 lub 230 jeśli dacie im 10pkt za model (na zachodzie to nie przeszło wiem bo sam to proponowałem i każdy mówił, że muszą być drożsi...2+save powinien kosztować swoje)

Chyba aż tak źle to nie wypadamy cenowo. A jeśli chodzi o umiejętności to wszystko zależy od gracza jak ich ustawi czy da się zaszarżować czy nie. Czy przetrzebi wcześniej wroga magią bądź prochem i co najważniejsze od szczęścia w rzutach kośćmi. Bo wszystko może się rozwalić jak mamy kiepskie rzuty.

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Dokładnie - GS tak naprawdę nie służą do masakrowania piechoty - od tego są szybkie i lepiej wyszkolone elity choćby elfów (droższe też) - nasi mają za zadanie przytrzymać najczęściej lub złamać CR-em, najlepiej sobie radzą w ten sposób z np. kawalerią każdego rodzaju. Naprawdę dobrze, że są dużo tańsi niż większość innych elit
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Thrawn i co chcesz pokazać wypisując to? Kto wystawi 20 swordmasterów? Ja udowodniłem że odział GSów użyteczny jest bardzo drogi i może zostać łatwo rozbity przez oddział mniej liczny przez co dużo tańszy chodzi cena za model jest wyższa.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Udowodniłeś? Raczysz sobie żartować. Zaproponowałeś, żebym porównał z innymi armiami to to zrobiłem. Ja tam nic nie muszę zbytnio udowadniać. GS są dobrzy i jeśli człowiek, który nimi gra ma łeb na karku (plus szczęście w kostkach) to się spłacą. Pozatym wychodzi na to, że u Ciebie tylko oni są na całym polu walki i każdy może z nimi robić co im się żywnie podoba. No tak dobrze to nie ma nigdzie. Zawsze można przecież zmienić armię i grać tymi lepszejszymi i tańszymi elitami. Nikt nikogo pod pistoletem nie trzyma. Widzę, że się nie przekonamy więc należy skończyć temat o 'słabych i cienkich' GS.

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Zaproponowałem żeby porównać sobie w walce a nie wypisać jak leci ile kosztuje 20 modeli w punktach.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Zaproponowałem żeby porównać sobie w walce a nie wypisać jak leci ile kosztuje 20 modeli w punktach.
IMO nie ma sensu porównywac GS do Elfickich oddziałów w walce, bo z założenia elficcy wojownicy mają być lepsi od ludzkich- którzy są za to tańsi.

Ale skoro się uprzeć to może warto by zwrócić uwagę że w czasie kiedy wychodził nasz podręcznik nikt nie słyszał o ASF u HE, a Black Guardzi DE to wogle nie byli wystawiani...jak się wezmie pod uwagę TAMTE realia, a nie obecne, to już tak Greatswordzi blado nie wypadają...

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Nie obrażam się za wszelkie przekręcenia - trochę się ich w życiu nasłuchałem i nie będę przytaczał możliwości...

Great swords Powinni zostać tacy jacy są. S5 i szmato o której wspominam, to wszystko.
@Thrawn - Nie pisz, że będziemy mieli więcej sztandarów. Na dzień dzisiejszy mamy dla piechoty tylko: war banner ,banner of arcane awarding i banner of valour. dojdzie banner gryfa + Imperial banner i Banner of Sigismund + 2 dla KO. Doliczyłem się 7!! Dużo?

Teutogen Guards za 12 pts. - Ale I4 S4 Młot jak Halabarda i z radością bym ich brał. świetnie by uzupełniali moją piechotą armię...

W kwestii Porównywania. Jesli nie ma opcji by w walce nasz oddział złamał oddział Elfów, (nawet mniej liczny), to to co pisze Cord jest uzasadnione. Nasza Elita nie lamie, bo nie atakuje. A static CR to za mało...

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Banner of Duty - 10pts - Re-roll failed rallying test.
The Steel Standard - 20pts - +D3" to charge move; If charge failed, unit will move forward 7" normal. (KO only)
Banner of Middenheim - 30pts - unit carrying the banner is immune to fear and terror.
Banner of the Warrior True - 30pts - when the unit carrying this banner takes a Break test, they count as having lost the combat by D3 fewer points than they really did. If this reduced the margin of the loss to 0 or lower, they still count as having lost the combat but test on their unmodified Ld. This has no effect on other friendly units in a multiple combat, which must test as normal.
Banner of Valour - 30pts – Unit is immune to Panic.
Drill Banner - 30 pts - unit may make a free reform at start of movement phase after charges are declared.
Standard of Arcane Warding - 30pts - Magic Resistance (2)
Standard of the White Wolf - 35pts - all missile fire against the unit (including magic missile) suffers a -1 penalty to its S. Other types of attack, including spells that are not magic missiles, are unaffected.
Banner of Griffon - 50pts - Double rank bonus; cannot pursue.
Banner of the Daemonslayer - 50pts - when facing Daemonic units the unit is subject to frenzy (never loose it) even if immune to psychology. (KO and WW only)
Banner of Ulric - 50pts - unit causes fear in the first round of every combat (WW only)
Banner of Sigismund - 60pts - Banner bearer and unit he joins (including other characters) Stubborn.
Imperial Banner - 100pts - Units w/in 12" re-roll any failed psychology tests as well as tests not to pursue.

13 sztandarów nam to daje (no dobra…kilka moich inwencji i nie jest powiedziane, że innym się spodobają) z czego 11 jest do 50 pkt (w tym 3 tylko dla kawalerii). Ale jako, że zapewne przejdzie świetna propozycja Ismaela odnośnie nowej zasady dla EC i Kapitana to Drill Banner można wywalić. W zasadze to Banner of Duty to też takie badziewie totalne i nie wiem jak Wy ale u mnie się nigdy nie pojawił. To zostałoby 11. Jest propozycja Pelcu, żeby dać sztandar dający możliwość walki pomimo strat w pierwszym szeregu. Choć sam do tego sceptycznie podchodzę to jednak coś takiego chyba można by wykombinować (nie wiem czy logicznie to napisałem i czy cena jest odpowiednia)

Banner of Retribution – 35pts – When the soldiers from the first rank are dead their fellow comrades from the back row move to the front and may fight as normal (GS only)

Co do GS i TG i inicjatywy to ja po prostu nie wiem czym można uzasadnić ją na poziomie 4. GS to nie tylko byli swordsmen ale też halabardnicy i włócznicy a TG WW na piechotę tyle tylko, że są napełnieni dumą, że mogą bronić Ar-Ulrica (więc mają tego stubborn'a). Większą S można uzasadnić, że tylko najsilniejsi są tam brani ale inicjatywę mają taką samą bo po roku wracają znowu do szeregów WW. Wiem, chrzanię z tym fluffem ale warto na czymś się opierać.

No i ci rycerze imienni. Może niech inni też zaczną się wypowiadać na ten temat co by widzieli przy danym zakonie. Ile ich powinno być maksimum? Jakie ceny powinny być? Zrobiłem mały update u siebie z czego dwie zasady są podwójne bo nie wiem co moglibysmy wybrać. Proszę skomentujcie, skrytykujcie, whatever niech tylko dyskusja się należyta rozpocznie. Bo jak już załatwimy te metalowe puszki to będziemy blisko drogi końcowej Naszej pracy.
KNIGHTS OF THE BLAZING SUN - Blinding Light +3pts/model
REIKSGUARD KNIGHTS - Resolute +8pts/model albo +6pts/model
KNIGHTS PANTHER - Arabian War-Horses +5pts/model
BLACK KNIGHTS OF MORR - Fearless +8pts/model albo +6pts/model
KNIGHTS OF THE TWIN-TAILED ORB - Zealous +7pts/model
SONS OF MANNAN - Unquenchable Zeal +6pts/model
KNIGHTS GRIFFON - Blessed +5pts/model
KNIGHTS OF THE WHITE WOLF - Crush the Weak +4pts/model

Blinding Light - Before you charge with the Knights roll a d6. A roll of one means there is no sun (it’s raining or overcast) and so the Blinding Light cannot be used this charge. Any other result means there is enough sun light for the Knights to dazzle their enemies as they charge. The enemy unit being charged which opts to stand and fire is at an additional –1 to hit due to the light being directed into their face.
Resolute – the unit is stubborn.
Resolute – stubborn in the first round of every combat, but revert to their normal rules in subsequent rounds.
Arabian War-Horses - The Knights ride horses with a blood-lineage from the great steeds of Araby. When charging you may add an extra D6 inches onto the Charge range. (Cannot be used with the Steel Standard).
Fearless – the unit is immune to fear and terror.
Fearless – the unit is immune to fear.
Zealous - The Knights are fanatical Templars who charge into battle with the religious intensity of a Warrior Priest. When charging the Knights gain an extra attack for the first round of combat only.
Unquenchable Zeal – the unit is always assumed to have a higher US than its foes and always receive the +1 bonus for Outnumbering and will never be automatically broken by fear-causing foes.
Blessed – attacks count as magical (note that this not affect the model’s mount).
Crush the Weak – re-roll wounds in charge.

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Z Bubel of Duty bym zrobił coś takiego że posiadacz zawsze jest w zasięgu dowodzenia i zasięgu bonusu BSB, do czegoś w końcu by się nadawał.

Dlaczego baner ASB za 35? emo elfy maja ASF za tyle a jest lepszy. Dla mnie to max 25pts.

Elfy mają banner MR2 za 25 i to też przesadził bym na nasz grunt.

Co do KO i ich bonusów :shock: "przecież to tylko ludzi" jak wielu mówi a tu takie coś im się szykuje, najlepsi żołnierze imperium mają stać w kupie i dać się zarżnąć jak owce i jest wszystko w porządku a byle szlachciury nie dość ze maja AS1+ to jeszcze wciśnijmy im zdolności rodem ze starych komiksów.

Co do mojej koncepcji GSów to ja myślę w kategorii jutra a nie dnia dzisiejszego a GW przyszłości imperium nie rysuje za różowej. myślę że wielu ludzi zapragnie coś zmienić w naszym armyliście po wydaniu nowego chaosu a po nim jeszcze jest 7+ armii do napakowania.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2008, o 13:08 przez Cord, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Banner nie tylko dla GS - nie będzie się go dawać raczej oddzialom z kopem, czyli docelowo skorzystają z niego GS, TG i Halabardnicy.

Wybacz mi ale część z wyżej wymienionych bannerów nie przejdzie. Np. Zgadzam się, że Standard of the White Wolf jest fany, ale dlaczego miałby nam pomagać, gdy przegrywamy starcie, a nie pomagać je wygrać?
Opis sztandaru, który tak usilnie "forsuję" zmienił bym na

When the soldiers from the fighting rank are killed,tahir fellow comrades who are not in base to base contact with enemy replace killed soldiers and may fight as normal this turn.

Pewnie to i tak nie najlepszy opis, lecz starałem się usunąć niepowiedzenia typu "co się stanie, gdy walczymy z przeciwnikiem atakującym z kilku stron...?".
Blinding Light - Before you charge with the Knights roll a d6. A roll of one means there is no sun (it’s raining or overcast) and so the Blinding Light cannot be used this charge. Any other result means there is enough sun light for the Knights to dazzle their enemies as they charge. The enemy unit being charged which opts to stand and fire is at an additional –1 to hit due to the light being directed into their face.
Resolute – the unit is stubborn.
Resolute – stubborn in the first round of every combat, but revert to their normal rules in subsequent rounds.
Arabian War-Horses - The Knights ride horses with a blood-lineage from the great steeds of Araby. When charging you may add an extra D6 inches onto the Charge range. (Cannot be used with the Steel Standard).
Fearless – the unit is immune to fear and terror.
Fearless – the unit is immune to fear.
Zealous - The Knights are fanatical Templars who charge into battle with the religious intensity of a Warrior Priest. When charging the Knights gain an extra attack for the first round of combat only.
Unquenchable Zeal – the unit is always assumed to have a higher US than its foes and always receive the +1 bonus for Outnumbering and will never be automatically broken by fear-causing foes.
Blessed – attacks count as magical (note that this not affect the model’s mount).
Crush the Weak – re-roll wounds in charge.
We wcześniejszych dyskusjach wyszło, że zakon nie może dawać "bonus", który będzie pokrywał się z premią Grand Mastera -> przerzut psychologi, odporność na fear, odporność na panikę...
Dlatego typami bonusów, jakie popieram są:
a. -1 hit
b. +1 Magic Resistance
c. Stubborn w pierwszej turze CC
d. Brak - do ruchu za ladry
e. Magiczne ataki.
f. nie ma możliwości Outnumber
g. Niestety najbardziej potrzebne - "ignor state troops panic" też by pod to nie podpadało. Chyba, ze by było nie wliczane do kosztu zakupu Grand Mastera - Przydało by się na małe punkty poniżej 2k.

Takie są moje przemyślenia.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

- gdybyś napisał, które sztandary mogą nie przejść mógłbym się jakoś ustosunkować.
- Twój opis sztandaru jest lepszy :wink:
-może i wyszło, że zakon nie może mieć bonusu pokrywającego się z GM ale nie zawsze gra się na 2k+ a wtedy odp na fear czy terror się przydaje jak się gra z vc chociażby
-w crusader army list gw nie dawało żadnych bonusów dla GM tylko zakony to dostały i ja po prostu poszedłem tym samym tropem
-co do bonusów
a - jest w propozycji
b - tylko który zakon?
c - jest w propozycji
d - u nas są raczej takie 'masywne' (nie wiem jakiego słowa użyć) zakony w przeciwieństwie do żabojadzkiej bretonni
e - jest w propozycji
f - czyli jesteś jej przeciwny? bo nie rozumiem
g - to by pasowało dla wszystkich ale wiązałoby się ze zwiększeniem kosztu i tak już dużego

No i cena...nie wiem czy dobre ceny dałem. Najlepeiej to rozwiązać to głosowaniem chyba i wcześniej jakimiś propozycjami, żeby nasza LEPSZA elita konna od tej piechotnej (nie będącej szlachetnie urodzoną) była czymś co może ugryźć wroga porządnie.

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Banner of Duty - 10pts - Re-roll failed rallying test.
- poraszka. Do kosza zwłaszcza, że gdy oddział ucieka złamany, to zwykle traci sztandar...
The Steel Standard - 20pts - +D3" to charge move; If charge failed, unit will move forward 7" normal. (KO only)
OK - Choćbym wolal, że ten oddział nie ma minusów za Barding.
Banner of Middenheim - 30pts - unit carrying the banner is immune to fear and terror.
- OK
Banner of the Warrior True
- Fajny sztandar, ale dla VIed cult of Urlic. Obecnie nam jedynie pomaga nie uciec, a nie w walce. W kolejnych turach i tak będziemy przegrywać o liczbę trupów.
Banner of Valour - 30pts – Unit is immune to Panic.
OK Jesli wykorzystamy zmiany we wzbudzaniu paniki w naszych oddziałach (bonusy od elektora) nie będzie już taki niezbędny.
Drill Banner - 30 pts -
. Jeśli dodamy zasadę to nie ma dla niego miejsca. Jesli zasad nie przejdzie, to ten sztandar w wersji tańszej za 20 pts. Mogą zrobić free reform jako reakcję o ile przeciwnik szarżuje spoza polowy swojego zasięgu szarży.
Standard of Arcane Warding - 30pts - Magic Resistance (2)
OK - lubię go. Choć przy dzisiejszych bonusach i zmianie czarów na nie skierowane bezpośrednio przeciwko oddziałom, a na popychaczki juz nie taki skuteczny. Dobrze by mu było dać opcję odbicie czaru np. na 5+
Standard of the White Wolf - 35pts
- Niestety nie pasuje do Imperium. Fajnie mięć - do siły ostrzału, ale nie pomorze on nam niestety tak bardzo jak bysmy chcieli.
Banner of Griffon - 50pts - Double rank bonus; cannot pursue.
No questions ;)..
Banner of the Daemonslayer - 50pts
- nie potrzebujemy kolejnych sztandarów dla jazdy, zwłaszcza średnio dziłających. Jeśli miałby być to dawać magiczne ataki, które pozbawiają ward sava...? To by było coś konkretnego...
Banner of Ulric - 50pts
- Odpada po ostatnich FAQ GW gdy po raz pierwszy zinterpretowano,tak że wzbudzanie fear wcale nie gwarantuje odporności na fear, czyli ten oddział może wogole nie rozpocząc szarży oblewając test.
Banner of Sigismund - 60pts - Stubborn
. OK bardzo dobry i bardzo uczciwa cena
Imperial Banner - 100pts - Units w/in 12" re-roll any failed psychology tests as well as tests not to pursue.
Mój ukochany ;-)

Doliczyłem się ok. 9-ciu wartych wrzucenia do armii. To nie tak dużo...

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Z BoD zrobi bym tak jak pisaem coś takiego że posiadacz zawsze jest w zasięgu dowodzenia i zasięgu bonusu BSB. fajny by by do jakiego bocznego ogdziaku. Teraz uzgodnilismy ze ST z core nie maja dostepu do bannera za 25pts ale mysle ze po chaosie lub nastepnej armi jeszce raz to rozwarzymy, mam nadzieje pozytywnie.

Jeszce banner ASB dolczmy i jest 10 wiem mozna jeszce nad dwoma pomylse.'

(znowu pisze ze szkoly wiec wyglada to tak jak wyglada)

ODPOWIEDZ