Nekromanci - 1500 pkt.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zed Zediculus
Mudżahedin
Posty: 259
Lokalizacja: Poznań

Nekromanci - 1500 pkt.

Post autor: Zed Zediculus »

Dawno temu zbierałem wampirki (pokaźna armia to nie była). Wtedy w mojej głowie huczał taki pomysł na armię:

1500 Pts - Vampire Counts Army

1 Necromancer - General
Magic Level 2; Necromancy
Obsidian Amulet
1 Nightmare, Barding

1 Necromancer
Magic Level 2; Necromancy
Dispel Scroll, Spell Familiar

1 Necromancer
Magic Level 2; Necromancy
Power Familiar

20 Skeleton Warriors (FCG)
Spear; Light Armour; Shield;


20 Skeleton Warriors (FCG)
Spear; Light Armour; Shield;


20 Zombies
Standard; Musician

6 Ghouls
6 Ghouls

5 Dire Wolves
5 Dire Wolves

5 Fell Bats

2 Spirit Hosts

Casting Pool: 9

Dispel Pool: 6

Models in Army: 92


Total Army Cost: 1498

Jak, że sami nekromanci to bez BK i GG. Klimat to podstawa :)

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

wlocznie to IMHO strata pkt. no i brakuje mi banshee :)
3 bazy duchow to moim zdaniem rozsadne minimum ;)
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Obsidian Amulet można sobie darować. Dużo lepszy będzie Cloack of Mist and Shadow, z amuletem masz warda na magiczne ataki jedynie (a nekormanci schodzą z powodzeniem od zwyczajnych ataków). Tymczasem prościej jest uchornić nekromantę przed atakami bohaterów niż zwyklaków.

No i wystawiłeś najdroższe z możliwyych szkieletów, cena ich to 11p. za model. Dużo lepiej radzą sobie szkielety z samym LA, włócznie mają moim zdaniem sens tylko przy wsparciu Hellish Vigour. Ja bym te 20 szkieletów wystawił jako "gołe" oraz dołożył dwa klocuszki po 10 sztuk szkielektów z LA. Do ożywiania.

2 bazy duchów dają z powodzeniem radę. Mają US6, więc zdejmują ranki. Dodatkowa baza zaś kosztuje tyle co 6 wilków albo 7 ghouli, moim zdaniem nie jest opłacalna.

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

No i tylko jeden scroll. Mało. Wywalił bym Spell Familiara (na cholere Ci ten dodatkowy czar?) i wstawił Dispel Scrolla. Dwa Scrolle to też IMO mało ale wiecej niz jeden ;)

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

a ja zamiast power familiara dalbym periapt i scrolla
zawsze jakas kostka zostaje
no i 2 scroll :)

Awatar użytkownika
Zed Zediculus
Mudżahedin
Posty: 259
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Zed Zediculus »

Tak jak pisałem to był tylko zamysł armii...ona nigdy nie mowstała...może kiedyś zagram taką rozpiską na proksy i podziele się wrażeniami taktycznymi :)

Co do DS to jeden wystarczy. Nie lubie zbroić się w DS gdy mam 5 kości do dispella :wink:

Halun
Mudżahedin
Posty: 261
Lokalizacja: W-wo

Post autor: Halun »

Zed Zediculus pisze:Co do DS to jeden wystarczy. Nie lubie zbroić się w DS gdy mam 5 kości do dispella :wink:
Na 1500 pts przy możliwościach HE, Scavenów i innych mocno magicznych armii to naprawdę nie jest dużo...

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

2 Spiryty to stanowczo za mało, minimum to 3 bazy. Dalej. Włócznie? Ja bym je wyrzucił. Spell familiara bym zamienił na book of arkhan. Też mi brakuje banshee. Na genku wywal obsidiana i wstaw Cloack of Mist and Shadow. No i na koniec. A gdzie masz jakiś potężny główny oddział? Ani gg ani bk nie widzę.

Awatar użytkownika
Zed Zediculus
Mudżahedin
Posty: 259
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Zed Zediculus »

Tak jak zaznaczyłem ta armia miała być bez GG i BK. Co do magicznych przedmiotów to nie jezt zaistotnie, bo ważny jest tu sam zamysł armii. A co do włóczni to racja...

ODPOWIEDZ