KRótka piłka:
Czy przedmioty "goblins only" moga byc brake przez każdy typ goblina - i nocka i goblina zwykłego?
Czy przedmioty "orcs only" mogą byc brane przez każdego orka - savaga, black orka, i orka zwykłego?
co to znaczy "orc/goblin only"
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
co to znaczy "orc/goblin only"
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Oj Szafa, mógłbyś czytać FAQ zanim się zapytasz bo tam jest odpowiedź na bardzo podobne pytanie, które kończy się stwierdzeniem: When counting orcs count orcs of any type. The same is true for goblins.
A licky boom boom down!!!
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
eh, od tego powinienem zacząć 
Zamykam

Zamykam

Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k