Chyba w "Kielon Limited"Ale w limited działa DoW są niedopuszczone
ARENA 2008 "Turniej im. Łukasza Krawczyka"
:D:D:DJankiel pisze:Chyba w "Kielon Limited"Ale w limited działa DoW są niedopuszczone
nie no epickie
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
To może kilka prostych scenariuszy jako "delikatny" CS
1) It sucks to be lonely: Wszystkie pojedyncze modele na polu bitwy poruszają się z 1/2 ruchu (lot 10"), czołg 2x więcej punktów pary za ruch.
2) The magic is gone. -2 do casta dla wszystkich czarów na całym stole. Modele eteryczne nie są odporne na zwykłe ataki.
3) Nothing can save you: wardy, regeneracje i magic resistance nie działają
4) My strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.
5) So sleepy: każdy z graczy wybiera jeden model przeciwnika (single model lub bohatera) przed rozstawieniem - model ten nie może się ruszyć w pierwszych trzech turach bitwy.
1) It sucks to be lonely: Wszystkie pojedyncze modele na polu bitwy poruszają się z 1/2 ruchu (lot 10"), czołg 2x więcej punktów pary za ruch.
2) The magic is gone. -2 do casta dla wszystkich czarów na całym stole. Modele eteryczne nie są odporne na zwykłe ataki.
3) Nothing can save you: wardy, regeneracje i magic resistance nie działają
4) My strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.
5) So sleepy: każdy z graczy wybiera jeden model przeciwnika (single model lub bohatera) przed rozstawieniem - model ten nie może się ruszyć w pierwszych trzech turach bitwy.
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2008, o 22:21 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Po zastanowieniu wydaje mi się, że żaden CS nie zrobi tego, co konsekwentnie stosowane scenariusze w stylu powyższym... takie dość brutalne przycięcia.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Srogie te scenariusze...Barbarossa pisze:Po zastanowieniu wydaje mi się, że żaden CS nie zrobi tego, co konsekwentnie stosowane scenariusze w stylu powyższym... takie dość brutalne przycięcia.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
- Bruenor Battlehammer
- Wodzirej
- Posty: 700
- Lokalizacja: Bendsburg
całkiem fajne są te scenariusze, które wymyślił Barb chętnie bym zagrał na takich przycięciach
putoa alasti avantoon!
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
Żadnych smoków? Głupio...1) It sucks to be lonely: Wszystkie pojedyncze modele na polu bitwy poruszają się z 1/2 ruchu (lot 10"), czołg 2x więcej punktów pary za ruch.
Niezłe2) The magic is gone. -2 do casta dla wszystkich czarów na całym stole. Modele eteryczne nie są odporne na zwykłe ataki.
3) Nothing can save you: wardy, regeneracje i magic resistance nie działają
Przyzwoite
To akurat tnie vampiry prawie wcale, Demony na magii i strzelaniu - niewiele - w zasadzie to je boostuje przec ciecie artylerii. Znalazłoby sie lepsze coś4) My strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.
Ostre5) So sleepy: każdy z graczy wybiera jeden model przeciwnika (single model lub bohatera) przed rozstawieniem - model ten nie może się ruszyć w pierwszych trzech
Nie sądze żeby przeszło - zbyt hardkorowe
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
na 5 bitwe mimo wszysko jakis lekki scenariusz bym proponowal lub wcale...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
w 3 scenariusz warto by dopisac ze max do osiagniecia save=4+Barbarossa pisze:To może kilka prostych scenariuszy jako "delikatny" CS
1) It sucks to be lonely: Wszystkie pojedyncze modele na polu bitwy poruszają się z 1/2 ruchu (lot 10"), czołg 2x więcej punktów pary za ruch.
2) The magic is gone. -2 do casta dla wszystkich czarów na całym stole. Modele eteryczne nie są odporne na zwykłe ataki.
3) Nothing can save you: wardy, regeneracje i magic resistance nie działają
4) My strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.
5) So sleepy: każdy z graczy wybiera jeden model przeciwnika (single model lub bohatera) przed rozstawieniem - model ten nie może się ruszyć w pierwszych trzech turach bitwy.
no i generalnie te scenariusze sa strasznie do dupy,promuja gre defensywna, promuja przegiete TK
I super. Strzelajmy do smoków i steamtankówMy strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.
Scenariusze są takie, że zbyt dużo będzie zalezało od tego, na kogo się trafi w danej bitwie. Jak w tym scenariuszu trafię na krasnale, to super. Jak na smoki, demony czy treemany, to już przewalone.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Stary pomysł JJa... Na bazie GF...
Każdy z graczy dostaje do ręki 4 karty scenariuszowe i "Mydło" - "Wyzerowanie" wszelkich scenariuszy - zmiana na picz.
W każdej partii maz obowiązek zagrania jednej ze swoich kart, (przed partią obaj kładą na raz).
Z tym, że jak to u JJa - scenariusze były "trochę mniej ingerujące w rozgrywkę", ale można się bawić w "Towje wardy nie działają - Ha, ha, strzelaj do mnie z siłą 5..."
Każdy z graczy dostaje do ręki 4 karty scenariuszowe i "Mydło" - "Wyzerowanie" wszelkich scenariuszy - zmiana na picz.
W każdej partii maz obowiązek zagrania jednej ze swoich kart, (przed partią obaj kładą na raz).
Z tym, że jak to u JJa - scenariusze były "trochę mniej ingerujące w rozgrywkę", ale można się bawić w "Towje wardy nie działają - Ha, ha, strzelaj do mnie z siłą 5..."
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Ja myśle by zrobic ograniczenia w zakresie punktów za herosów, cory itd.
Wiec:
Hero max. 800 pts.
Cory min. 400 pts.
Special max. 650 pts.
Rary max. 400 pts.
Razem: 2250
Chyba kazdą Armie to tnie wystarczająco, by wprowadzic jakis większy balans. Scenariusze do mnie nie przemawiają gdyz zaduzo bedzie zalezec od armi z jaką sie bedzie grac na danym scenariuszu. I mozna dac na kazdym stole 1 magiczny obelisk/las/jeziorko czy cos w tym stylu z magicznymi właściwościami które bedzie sie znajdowac dokładnie na połowie stołu ( miedzy dwoma przeciwnikami).
Wiec:
Hero max. 800 pts.
Cory min. 400 pts.
Special max. 650 pts.
Rary max. 400 pts.
Razem: 2250
Chyba kazdą Armie to tnie wystarczająco, by wprowadzic jakis większy balans. Scenariusze do mnie nie przemawiają gdyz zaduzo bedzie zalezec od armi z jaką sie bedzie grac na danym scenariuszu. I mozna dac na kazdym stole 1 magiczny obelisk/las/jeziorko czy cos w tym stylu z magicznymi właściwościami które bedzie sie znajdowac dokładnie na połowie stołu ( miedzy dwoma przeciwnikami).
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
To jest wypas - wprowadźcie toStary pomysł JJa... Na bazie GF...
Wymusza dużo bardziej zbalansowane rozpiski. Po co opierać armię na 20 kosciach powera, skoro w 4 bitwach na 5 dostanie się od przeciwnika -2 do casta.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Gracz demonów się odezwałthurion pisze:w 3 scenariusz warto by dopisac ze max do osiagniecia save=4+Barbarossa pisze:To może kilka prostych scenariuszy jako "delikatny" CS
1) It sucks to be lonely: Wszystkie pojedyncze modele na polu bitwy poruszają się z 1/2 ruchu (lot 10"), czołg 2x więcej punktów pary za ruch.
2) The magic is gone. -2 do casta dla wszystkich czarów na całym stole. Modele eteryczne nie są odporne na zwykłe ataki.
3) Nothing can save you: wardy, regeneracje i magic resistance nie działają
4) My strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.
5) So sleepy: każdy z graczy wybiera jeden model przeciwnika (single model lub bohatera) przed rozstawieniem - model ten nie może się ruszyć w pierwszych trzech turach bitwy.
no i generalnie te scenariusze sa strasznie do dupy,promuja gre defensywna, promuja przegiete TK
Grę defensywną? Pornodefensy mają pod górkę w scenariuszach 2 i 4. Imperium ma pod górkę w scenariuszach 1, 2, 4, 5.
Co do szczegółów - oczywiście można lekko to modyfikować. Np. scenariusz piąty zastąpić scenariuszem "Two left hands" - jeden bohater (w tym kowadełko), wybrany przed rozstawieniem/losowaniem czarów, modyfikuje wszystkie wykonywane przez siebie rzuty o jeden na swoją niekorzyść w tej bitiwe.
Głownie psuje zabawę arcymagom i arcywampirom, wyłącza przegięcia czarowe na jednej kości, psuje zabawę blodziowi.
to zbyt ogólnikowe aby mogło być skuteczne, prawda jest taka ze kazda armia musi mieć swój konkretny CS i to na dodatek w wersji na 2K+ i >2K."Wiec:
Hero max. 800 pts.
Cory min. 400 pts.
Special max. 650 pts.
Rary max. 400 pts.
Razem: 2250 "
inaczej to nie będzie działać, ewentualnie jakieś scenariusze, ale to nadal nie rozwiązuje sytuacji, bo sie nagle okaże, że przegięte krasie w scenariuszu, gdzie jest max S5 trafią na DL albo VC.
Uważam, że powinniśmy przyciąc delikatnie najsilniejsze armie według tego co napisałem na 9 stornie w tym temacie,następnie poczekać na pojawienie się kolejnych nowych podręczników i dopiero wtedy tworzyć porządny CS.
Tylko jak demonami wystawisz speca to np. 4x psy daje 20x 35 co da 700 pkt.. super, no to wystawia demony 3x6 psow i gitarka. Wejdzie bloodzio + bsb ze stunderkiem - tak na oko. Reszta nie przycieta. Vc moze to i troszke potnie. ALe nadal magia bedzie na wypasie i jeszcze trudniejsza do zastopowania przez inne armie. Powinien wejsc lord i bsb. Kolo 8-9 kosci magii z recastem. Srednio to tnie obie armie a innym pogarsza zycie.