
Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
dać maga-forest spirira z 2 scrollami jako pasterza drzew, i już to lepiej bedzie wyglądalo 
jeszcze bsb i jest super wypas, tylko, że zepsuje kliamt armi, szkoda, ze nie mozę być forest spiritem

jeszcze bsb i jest super wypas, tylko, że zepsuje kliamt armi, szkoda, ze nie mozę być forest spiritem

Pierwsze podejście do tych punktów
Wood Elves 2250
Lords:
Wood Elf Highborn, Wardancer Kindred, Annoyance of Netlings, Blades of Loec, Moonstone of Hidden Ways 290
Wood Elf Noble, Great Weapon, Light Armour, Shield, Alter Kindred, Helm of the Hunt, Hail of Doom Arrow 158
Spellsinger, Dispel Scroll, Dispel Scroll 140
Spellsinger, Dispel Scroll, Dispel Scroll 140
Core:
11 Glade Guard 132
10 Gladu Guard 120
8 Dryads 96
8 Dryads 96
8 Dryads 96
Special:
11 Wardancer Troupe, Musician, Bladesinger 219
5 Wild Riders of Kurnous, Standard Bearer, Wild Hunter, Warbanner 191
Rare:
Treeman 285
Treeman 285

Wood Elves 2250
Lords:
Wood Elf Highborn, Wardancer Kindred, Annoyance of Netlings, Blades of Loec, Moonstone of Hidden Ways 290
Wood Elf Noble, Great Weapon, Light Armour, Shield, Alter Kindred, Helm of the Hunt, Hail of Doom Arrow 158
Spellsinger, Dispel Scroll, Dispel Scroll 140
Spellsinger, Dispel Scroll, Dispel Scroll 140
Core:
11 Glade Guard 132
10 Gladu Guard 120
8 Dryads 96
8 Dryads 96
8 Dryads 96
Special:
11 Wardancer Troupe, Musician, Bladesinger 219
5 Wild Riders of Kurnous, Standard Bearer, Wild Hunter, Warbanner 191
Rare:
Treeman 285
Treeman 285
grałem na samych drzewach chyba dwie bitwy, ale obie koło 1000 pkt. więc trochę inna bajka ale wygrałem z imperium typowo konnicowym 12:8 
Magia rzeczywiście cholernie boli, pomimo tego że miałem 4 kostki dispela, a przeciwnik tylko jednego maga 2 lvl, driady tak szybko spadają z magicznego pocisku że to szok, kiny padają spokojnie od fireballa, nawet treemanowi też Fireball może coś zrobić, a pozostają też inne, mocniejsze czary, niestety...
Fakt faktem, że gdybyś wrzucił zamiast jednej driadki maga konnego FS to by było znacznie lepiej, no i nie psułoby to tak znowu klimatu armii...
Pozdrawiam!

Magia rzeczywiście cholernie boli, pomimo tego że miałem 4 kostki dispela, a przeciwnik tylko jednego maga 2 lvl, driady tak szybko spadają z magicznego pocisku że to szok, kiny padają spokojnie od fireballa, nawet treemanowi też Fireball może coś zrobić, a pozostają też inne, mocniejsze czary, niestety...
Fakt faktem, że gdybyś wrzucił zamiast jednej driadki maga konnego FS to by było znacznie lepiej, no i nie psułoby to tak znowu klimatu armii...
Pozdrawiam!
Oceńcie moją rozpiskę na Kulturyzację II.
Wood Elves 1999
Wood Elves 1999
Bardzo spoko, netlingi z hełmem - rzecz do przemyślenia (w sensie fajny pomysł).
Chcę, żeby mógł z czymkolwiek powalczyć.
Siatki to mój ulubiony wariant obronny (przynajmniej jak mam 50 pkt na noblu) a hełm spełnia się i ofensywnie i MINIMALNIE defensywnie
Siatki to mój ulubiony wariant obronny (przynajmniej jak mam 50 pkt na noblu) a hełm spełnia się i ofensywnie i MINIMALNIE defensywnie

Tylko ostrzał boli koszmarnie. Próbowałem też czasem briarheath na alterze ale to tylko z wardem którymś. Siatki dobra sprawa - można bez wielkiej obawy wrzucić chłopa w kombat.
Chyba zrozumiał, że drzewa to dwa brokuły a nie po prostu foresty 

Ok, już komentuję.Virgo pisze: Lords:
Wood Elf Highborn, Wardancer Kindred, Annoyance of Netlings, Blades of Loec, Moonstone of Hidden Ways 290
Wood Elf Noble, Great Weapon, Light Armour, Shield, Alter Kindred, Helm of the Hunt, Hail of Doom Arrow 158
Spellsinger, Dispel Scroll, Dispel Scroll 140
Spellsinger, Dispel Scroll, Dispel Scroll 140
Core:
11 Glade Guard 132
10 Gladu Guard 120
8 Dryads 96
8 Dryads 96
8 Dryads 96
Special:
11 Wardancer Troupe, Musician, Bladesinger 219
5 Wild Riders of Kurnous, Standard Bearer, Wild Hunter, Warbanner 191
Rare:
Treeman 285
Treeman 285
Po pierwsze Słońce jak chcesz grać na 2 drzewach to koniecznie bsb w kombinacji LA, AB + HoDA. (bsb 132 pkt, czyli oszczędzamy 26 pkt)
Dlatego alter na bsbka.
Dalej:
Lord + 2x caddy są ok.
Dalej w corach: wywalić 1 łucznika
Speciale:
- obciąć do 7-8 dancerów -> dlaczego? Bo 11 + bsb + lord zrobi nam się 13, czyli mega wielki skirmish. Proponuje 7 z muzykiem i championem (147 pkt, zaoszczędzasz 72 pkt).
- Wildom obciąc championa (18 pkt za 1 atak -> nieporozumienie), odjąć warbanner (25 pkt) i zostawić 5tke z szmatą.
Czyli mamy:
1. Zaoszczędzone 26 pkt z biegacza na bsbka
2. 12 pkt za 1 łucznika
3. 72 pkt w dancerach
4. 43 w wildach.
W sumie: 153 pkt.
Za 153 pkt proponuje dokupić 3cie łuki, zostanie nam 33 pkt.
Dalej wywalić jedne driady (96 pkt) i mamy już 129 pkt.
Nie wiem ile ta rozpa ma ogolnie, ale jesli zostało Ci coś pkt to dać kolejnych wildów (z szmatą jak się zmieści), a jak nie masz nic pkt to zdjąć LA z bsbka i mamy gołych wildów.
Jak to się mówi, dużo, tanio -> tesco, czyli oklepane granie.
Masz wyczerpującą odpowiedz, pozdro

No - zrobiło się tęczowo 

Nie pasujesz do naszej wesołej gromadki z lasu (pedałki)Qbas pisze:Ja się stąd zmywam

http://pl.youtube.com/watch?v=Yj-NYDngKhI
8:18

Wood Elves 2250
Lords:
Wood Elf Highborn, Wardancer Kindred, Annoyance of Netlings, Blades of Loec, Moonstone of Hidden Ways 290
Wood Elf Noble, Army Battle Standard, The Oaken Armour 140
Spellsinger, Dispel Scroll, Dispel Scroll 140
Spellsinger, Dispel Scroll, Dispel Scroll 140
Core:
11 Glade Guard 132
10 Gladu Guard 120
8 Dryads 96
8 Dryads 96
8 Dryads 96
Special:
7 Wardancer Troupe, Musician 133
5 Wild Riders of Kurnous, Standard Bearer 148
5 Wild Riders of Kurnous, Standard Bearer 148
Rare:
Treeman 285
Treeman 285