Dwarf Armylist by Rakso The Slayer

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Phelot
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Phelot »

Kolejny upgrade!! by Phelot

Warhammer Dwarf Armylist

NA KOLOR OLIWKOWY ZAZNACZYLEM TO CO MI SIE NIE PODOBA I JEST DO WYWALENIA. NA CZERWONO JEST JAKIS KOMENTARZ BADZ COS NOWEGO PRZEZE MNIE WPROWADZONEGO!

LORDS

Lord
dostaje możliwość zakupu Wielkiego Niedźwiedzia za 60 punktów
Wielki Niedźwiedź to potwór na podstawce 50x50, lord na WN może zostać przyłączony do jednostki Jeźdźców Niedźwiedzi.

Wielki Niedźwiedź
M7 WS3 S5 T5 W3 I3 A4
gruba skóra (As 4+), Strach
(Patrz jednostkę Jezdzcow Niedzwiedzi)


Runelor
- Jeśli w armii mamy Mistrza Run to jeden wybrany Weteran z pośród Weteranów Długobrodych, Gwardii Królewskiej, Żelaznej Gwardii, Górników (gornicy sa zbyt pospolici by niesli magic banner - elita to te jednostki wymienione wczesniej), Jeźdźców Niedźwiedzi może posiadać runiczny przedmiot o maksymalnej wartości 25 punktów.

(GOLEMY - sam kiedys o tym z bratem myslalem, ale doszlismy do wniosku ze tutaj nie ma totalnie fluffu! Na dodatek Runelord moze na nim jezdzic - ciekawe jak??? W majtkach?)
- Mistrz Run może wprowadzić na pole bitwy jednego Golema. Ma do wyboru:

Golem Kamienny - 190 punktów
M WS BS S T W I A Ld Sv WS
5 5 - 5 6 5 2 4 10 3+ 5+
MR(2), Stubborn, Terror, Large target, Craft, Magic Influence, Immune to Psychology

Golem Gromrilowy - 270
M WS BS S T W I A Ld Sv WS
6 5 - 6 6 5 2 5 10 2+ 4+
MR(3), Stubborn, Terror, Large target, Master Craft, Magic Influence, Immune to Psychology

moze na nim jeździc lu kontrolowac go w 30 calach.

Master Craft:
Jak Craft Runsmitha. Dodatkowo +1 do rzutu na Magic Influence

Magic Influence:
Gdy na stole znajduje się działający golem dziwne rzeczy dzieją się z wiatrami magii. Wszyscy magowie w odległości mniejszej niż 18 cali mają -1 to cast. Za każdym razem gdy któryś z graczy wyrzuci miscasta lub Ifkę rzuć kostką:

1 - Golem (ale nie jeździec) przechodzi do następnej tury magii pod kontrolę osoby która rzucała czar.
2-5 Golem zamiera do następnej tury magii
6 - Golem może wykonać dodatkowy ruch lub jeśli jest w walce zaatakować w normalny
sposób (polegli nie są liczeni do CR)

Golem wystawiany jest jako rare unit (+ Hero lub Lord) i jest 0-1


Deamon Slayer
kosztuje 120 punktów
- Tatuaże Grimnira - Ws 5+ na ostrzał, Ws6+ na ataki z S<5 (zadnych sejwow z walki wrecz!)
- Pierwszy spośród Zabójców - można wystawic jeden oddział Zabójców lub Dzikich Zabójców jako jednostke podstawową.
- Deathblow - po utracie wszystkich W przed zdjeciem modelu Deamon Slayer wypala wszystkie swoje ataki (nawet jesli juz atakował w tej turze)
- Chwalebna Śmierc - jeżeli zginie w walce z Wielkim Demonem gracz krasnoludzki nie traci punktów (dlaczego mialoby byc to tylko na Greater Daemons??Jakies takie na sile)
- Legendarne Skarby - Jeden Zabójca Gigantów w każdym oddziale Zabójców może wykupic runiczną broń za max 25 punktów.
- Slayer
- Slayer Axes
- Loner
ma dostęp do talizmanów ale nie może wydac na nie więcej niż 35 punktów z puli wszystkich punktów dostepnych na wykupienie runicznych przedmiotów. / stworzyc liste Slayer Runes. Bedzie to grupa run, ktore beda mogli brac tylko Slayerzy. W zamysle bedzie to mialo zastapic skille z SOC (Skavenslayer etc.)


HERO

Thane
- może dosiadać Niedźwiedzia (zwykłego) za 20 punktów (Patrz jednostkę Jezdzcow Niedzwiedzi)

Runesmith

(Patrz Runelord)
Może wprowadzić na pole bitwy Kamiennego Golema za 180 punktów.
Na golemie można jeździc jak na potworze lub może biegac samopas(runesmith kontroluje go w 24 calach).

Craft:
Wraz z Golemem musi zostać wystawiony Runesmith. Bohater i golem tworzą odział traktowany jak ujeżdżany potwór (w walce bohater wykorzystuje własne ataki etc.). Jeździec otrzymuje +1 Sv. W razie śmierci bohatera Golem zamiera do końca gry (jest automatycznie trafiany, nie ucieka przestaje wzbudzać terror, traktowany jest jak teren na polu bitwy, dostaje się za niego pkty), do momentu gdy zostanie zniszczony lub zajęcia przez innego Runesmitha lub Runelorda.


Master Engineer
70 punktów
+30 Multi-barreled dwarf handgun 3xS4 hit, 24 cale/(przeciez to taki imperialny Reapter Handgun za to dalbym to ->)+ 25 Dwarf Shotgun - range: 12", hits: 2D6 S3, double = jammed, no hits this turn.
+25 Steam Hammer- +3S, Always strikes last / (przeciez to taki steam drill)+15 Piston Hammer - +1S, Knockback (ignores armour save from shield,even magic!), no runes on this weapon are allowed
- może okopac (hard cover i niwelowanie bonusów z szarż) dowolną machinę lub oddział
- Dołączony do FC zwiększa zasięg do 18 cali.
- może dołączyc do załogi Parowego Rydwanu Bojowego

- Każdy ME zwiększa limit Weapon Teamów o 1.
- Ulubiony wynalazek - jeżeli ME jest generałem może wystawic jedną katapultę/działo/balistę/Weapon team jako jednostkę Core, nie wlicza sie do minimum Core.



Dragon Slayer
60 punktów
- Tatuaże Grimnira (WS 6+ na ostrzał)
- Może przeniesc jedną jednostkę Zabójców lub Dzikich Zabójców do Core jednak nie wliczają się oni do minimum jednostek Core
- Chwalebna śmierc - jezeli zginie w walce ze Smokiem lub Wielkim Demonem gracz krasnoludzki nie traci punktów
- ma dostep do Talizmanów za max 25 punktów (patrz daemon slayer)



PRZYSIĘGI
Przed bitwą każdy bohater może złożyć jedną Przysięgę. Przykładowo:
- Zemsta - (Lordowie 50, Bohaterowie 30) przerzuty na trafienie i zranienie jednego wybranego przed bitwą bohatera przeciwnika / (klania sie Grudge Rune)
- Obrońca - (20) bohater przysięga bronić innego bohatera lub oddziału. Jeżeli broniony przeżyje bitwę Dwarfy dostają +100 VP, jeśli nie - traca dodatkowe 100VP
- Nie okażę lęku - (Lordowie 30, bohaterowie 20) bohater dostaje odporność na Strach i Terror jednak jeśli ucieknie gracz traci punkty za bohatera.
- Wielki Mistrz Browaru - (15) Możesz wybrać jeden oddział Wojowników lub Długobrodych do których dołączy WMB. Oddział ten staje się "Degustatorami" Tak długo jak WMB w nim się znajduje oddział ma +1 Ld ale -1WS i -1I za "spożycie" dodatkowo w każdej turze rzuca k6. Jeśli wypadnie 1 oznacza to że dorwał go kac... oddział dostaje do końca gry Głupote
- Próba wieku - (20) może ją brac tylko Thane, nie może byc generałem. Młody krasnolud ze szlachetnego klanu musi przejsc ostatnią próbe na polu walki by stac sie pełnoprawnym mezczyzna i dziedzicem. Młodzik nie ma zbyt wiele doswiadczenia w boju (-2 WS -1 T) ale za to jego postanowienie przejscia próby i upór w tym kierunku są wielkie (dostaje stubborn)
/ Ogolnie fajny pomysl (to cos na modłę bloodlinow czy big namemow), ale trzeba to dopracowac. Te przysiegi co zostaly na czarno a nie maja opisu - podoba mi sie ich nazwa ale trzeba wymyslec jakis inne dzialanie.



CORE

Warriors (hand weapon, light armour) - 7p/model
+1 heavy arm
+1 shield
+2 GW
+3 Update na longbeardów (longbeardzi tacy jak teraz)

Quarrellers (hand weapon, light armour, crossbow) - 10/11model
+1 heavy arm
+1 shield
+2 GW
Veteran za +10 ma BS4 zamiast A2

Thunderers (h.w., l.arm., handgun) - 13/[color]=red14[/color]model
+1 h. arm
+1 shield
Veteran jak wyżej

0-1 Rangers (h.w., great weapon, l. arm) - 10/model
+1 h. arm
+1 shield
+1 throwin axe
+3 crossbow / +3 Hunting Design Crossbow - range:24", can move and fire
+3 update na longbeardów
zasady: scout, mountain ranger (brak kar za trudny teren, b. trudny liczy się jak trudny)

Miners (h.w., g.w., l. arm) - 10/11model
+1 h. arm
+35/ 40 za ładunki wybuchowe (broń miotana, k6+1 S5 hits -3/2 As, wielokrotnego użytku)
prospector jak teraz ze steam drillem

0-3 Doomseeker - 65/model
unit size 1
- za każdego Doomseekera musisz mieć wystawiony jednego Bohatera Slayera lub oddział Slayerów. Więc jeśli masz Zabójce Smoków i oddział 10 Zabójców Trolli możesz mieć 2 Doomseekerów.
- Nie liczą się do minimalnej wymaganej ilości jednostek podstawowych


SPECIAL

0-1 Hammerers
tracą możliwość brania tarczy ale w zamian dostają Zbroje Gwardzistów dające 4+ As.
- jeśli Generał znajdujacy sie w oddziale lub 12 cali od niego zginie, Gwardia dostaje Hate'a do przeciwnika, który go zabił.

Ironbreakers (h.w., shield, gromril armour+rune of stone) - 15/13/model
zasady:
- nie tracą bonusu za shield+h.w przy atakach od boku/tyłu,
- can be upgraded to Hardened Ironbreakers giving them R.of Stone +2pts/each model.
- 1 oddział Ironbreakersów może wyjść razem z górnikami używając ich zasady UA. Może on pojawić się w tym samym czasie co oddział górników, nie może przewyższać go liczebnie i musi być ustawiony 1 cal od górników.

0-1 Slayers - 12/model
- Chwalebna Śmierć: za każdego Slayera zabitego w walce wręcz przez przeciwnika o S lub T 5+ punkty otrzymuje Gracz krasnoludzki.
- Poszukiwanie Przeznacznia: jeżeli Slayerzy mają w zasięgu szarży jakiegoś potwora (trolle, minotaury, dragonogry, giganci, smoki...) automatycznie dostają Frenzy.

0-1 Wild Slayers 15/model
unit size 5-10, nie mogą brać sztandaru
zasady, slayer, slayers axe, skirmish, chwalebna śmierć, poszukiwanie przeznaczenia.


0-1Weapon Team
4 WS, 4 T, 2 W, 2 A, heavy armour

weapon team to dwóch krzatów niosących cięższy sprzęt. Można złożyc jednostke 1-3 weapon teamów. Oddział musi się składać z tego samego typu WT. Są następujące rodzaje:

- Miotacz Płomieni - od wylotu lufy znacznik płomienia. S3, -1 As, rzuca się artyleryjką, na misfire nie strzela i trzeba rzucić k6, na 1-2 WT eksploduje
Koszt - 60/model
(mamy Flame Cannona)

- CKM - zasięg 18 cali, każdy WT zadaje tyle trafien ile wypadło na artyleryjce. S4 -2 As. Na misfire losujesz (1 - WT eksploduje, 2 - WT wali po swoim oddziale, 3+ zacina się i nie strzela w tej turze). Dodatkowo takie rzeczy jak daleki zasięg, pojedynczy cel, skirmish zmniejszają o 1 ilość trafień (czyli jak strzelamy do skirmishu na daleki zasięg to jak wyrzucimy na artyleryjce 6 hitów wtedy odejmujemy 2 i cel dostaje 4 hity)
Koszt - 60/model

- Bazooka - deklarujesz zasięg dla każdego WT (do 18 cali), dorzucasz artyleryjską i scaterem i kładziesz znacznik (1 WT mały znacznik S4 -3As), przy misfire tabelka:/zasieg 18", używamy BS, hits D6 S5, rzut na trafienie 1 = maly znacznik na WT, hits S6, on 4+ models are hit that are partly covered
Koszt - 60/45/model

Grudge Thrower, Bolt Thrower, Canon
bez zmian

0-1 Gnoms' Scot Squad /(zamiast tej jednostki wprowadzilbym taka jednostke - patrz nizej)
koszt 12/model
unit size 5-10

M4 WS3 BS3 S2 T3 I3 A1 Ld8
light armour, hand weapon, repeting crossbow
- moga kupic tarcze za 1 p/model
- moga dokupic włócznie za 1p/model

Zasady: Scout, Skirmish, "Małych nie zauważą" czyli można wystawiac w strefie przeciwnika nawet 2 cale od oddziału jesli go nie widzi.


Jest to jednostka którą, sam wymyslilem dobre dwa lata temu. Przyświecała mi mysl o braku scoutow ze skirmishem (w podstawowej wersji mialo byc do nich dolaczone cos w stylu Weapon Teamow).



Dwarf Pioneers

This is age of retribution. This is age of paying debts in blood. This age of striking out grudges. Thus, above all this is age of retaking and recolonisating lost holds! Obviously task of retaking lost hold have to be well prepared - military, economically and mentally. If we talk about military operation stricte, we have to talk firstly about reconnaissance. The long-abbadoned holds are dangerous places and stepping into them without knowledge of what you can encounter in dark depths of mountains is sheer stupidity!
Thats why units of Dwarf Pioneers have been assembled. This all began from treasure hunters which were brave enough to search treasures in lost holds, with only handful of men. Few of these treasure hunter parties have returned, not only alive but bringing with them some of lost artifacts, jewelry and gold. High King Thorgrim Grudgebearer come to an idea to use those treasure hunters' skills in name of better good. They were offered to act as avangard - checking terrain ahead main forces, even weeks before - of every expedition that will be undertaken by various lords. They also supposed to train new adepts of their craftship, to further increase numbers of newly founded Dwarf Pioneers! Many young beardlings have applied to harsh training, along with many Rangers, travellers und uneasy souls. They were granted with huge payments and quite big status within Dwarf society - this is exactly what every Dwarf wished to!
After years of perfecting their figting style, equiment, survival and stealth skills, they come to an ideal weapon of unexpecable close-to-mid fights - Pioneer Pistol! With the help of one exiled engineer (the Engineer Guild refused to help build such ridiculous pistol), they've constructed and pistol with magazine which can fire up to 8 rounds from it's magazine. This magazine allows also to reload Pioneer Pistol with astonishing speed. Pioneer Pistol was also attached with short blade that helps when it comes to really close fight!

0-1 Dwarf Pioneers 17 pts/model

M3 WS4 BS4 S3 T4 W1 I2 A1 Ld.9

Equipment: Two Pioneer Pistols (giving the same two Attacks)
Options: Champion - +1A, + 14 pts.
light armour +1pts/model

Pioneer Pistol - Allows to shot in every close comabt round giving one S4, armour piercing attack for each pistol.

Special Rules: Scouts, Skirmish, Survivalists (they know that their task are extremly difficult and dangerous, that's why they know that they can depend only on themselves in need. They are Stubbron)

Dobra to by wygladalo mniej wiecej tak:> Ten fluff sam wymyslilem. Nie do konca tak to brzmialo, ale kartke ma ktorej mialem to zapisane gdzies zgubilem. Jak sie Wam podoba? Nie wiem jaka powinna byc cena, wiec dalem taka jaka mi sie wydawala mi sie najbardziej stosowna.

P.S. Dla tych ktorzy sie znaja od razu sie rzuci w oczy Pioneer Pistol i jego identycznosc do zasady Long Drongow (Festoned wiht Pistols). Zarzekam sie jednak ze sam to wymyslilem zanim ujrzalem zasady Long Drongow!



RARE

Organ Gun - 125/120 /model
może brać inżyniera za 18 punktów (co mialby robic? fluff ze jest zbyt eksperymentalne jest moim zdaniem ok)

Flame Canon - 135/140/model
(co mialby robic? fluff ze jest zbyt eksperymentalne jest moim zdaniem ok)


Gyrocopter - 145/140 /model
Steam Gun S4/S3 -1 As
As 3+
-za 16/20 punktów można zmienić pilota na Veterana
Veteran ma 5 WS i daje Ws 6+ tylko na ostrzał (akrobacje lotnicze utrudniające trafienie ) oraz przerzut w tabelce misfire bombki.

-możemy dokupić bomby za 15 punktów za sztuke.
Bombki zrzucamy deklarując ruch nad jednostką i deklarując w którym miejscu zrzucamy bombke. Mombka toczy się w kierunku w którym lecimy o tyle cali ile wyrzucimy na artyleryjce i eksploduje (mały znacznik, S4, -2 As). Przy misfire tabelka: 1 bombka wpada do kokpitu i wybucha, tracimy gyrosa, 2-5 bombka nie wybucha, 6 bombka leży i wybucha dopiero w następnej rundzie (przeciwnik musi uciec... dobre na strzelców z Move or Fire i machiny ). Jednostka na, która została zrzucona bomba dostaje liczbe hitow odpowiadajacej artyleryjce. Siła:4, -2 AS. Przy misfire tabelka: 1 bombka wpada do kokpitu i wybucha, tracimy gyrosa, 2-5 bombka nie wybucha, 6 bomba została zrzucona niecelnie, zadaje D6 obrazen z S2, bez modyfikatorow do AS dla przeciwnika.

- jeśli Gyrocopter zostanie zniszczony w wyniku wybuchu bomby w kokpicie, magii, ostrzału rzuc scatterka a nastepnie 3k6... żyrokopter leci w to miejsce i roztrzaskuje sie. Mały znacznik wybuchu, S5 -3 do Pancerza (pod dziura S10 no As). Jeśli pilotował nim Weteran rzuc dodatkowa kostka... o tyle możesz zmienic (dodac lub odjac) wynik rzutu 3k6.


War Steam Charriot - 140 (przeciez Steam Tank ma byc takim chariotem - nie robmy takiej chały i nie zzynajmy wszystkiego!)
M6 T6 W3 As1+
impacty k6+1 z S6
- załoga to 3 inżynierów. Jeden kieruje (daje 1A S3 WS4), dwóch jest wolnych więc mogą strzelac z pistoli (+6 za dwa) lub handgunów (+6), w walce tak jak kumpel zza kółka
- można dokupić:
małego Canona za +100 punktów ale nie można dawać mu run i inżynierowie albo strzelają z Canona albo z broni osobistych

tabelka misfire Canona
1-2 - zadaje d3W bez As ani Ws naszemu czolgowi ;P
3-4 - nie strzela w tej i nastepnej turze(ale inzynierowie musza poswiecic nastepna ture na usuniecie usterki(nie moga strzelac z pistoletow/handgunow)
5-6 - nie strzela tylko w tej turze

- War Steam Charriot nie rozpada się po trafieniu z S7+
- stubborn


Jeźdźcy Niedźwiedzi - 36 p/model (ZERO FLUFFU DLA MNIE!!!)
unit size: 3-10

jeździec: WS5, S4, T4, I2, A1, Ld9
misio: M7, WS3, S4, I2, A1
hand weapon, heavy armour
+1 Shield
+2 GW

impacty zadają tak jak ogry (czyli jeden impact za jednego miśka w szeregu z S4 (S5 jesli ma za sobą miśka)

- veteran 16 p, muz 8p, sztandar 16 p.
- moga brac runiczny sztandar do 50 punktów

co do sejwa: h armour (5+)+mounted (4+)+gruba skóra miśka (3+) i do wyboru tarcza (2+ As) lub GW (+1S)

Zasada specjalna: Fear (w końcu rozpędzony Yogi to niezbyt pokrzepiający widok Wink )





NOWE RUNY:
Rune of Bourning Mountain (Runa Ognistej Góry) 35/25 pkt.
Zazwyczaj umieszczana na pierścieniach z wprawionym weń rubinem. Zdolny kowal jest w stanie uwolnić drzemiącą w niej moc.
d6 s2 -3AS hitów. Po każdym użyciu rzut d6 wyczerpuje się na 1 po pierwszym użyciu, 2 po drugim, 3 po trzecim itd.

MR of Cold Water (Wielka Runa Zimnej Wody) 50 pkt. (Runelord only)
Mówi się, że sekret tej runy zdradziła krasnoludom Valaya. Ta skomplikowana runa jest grawerowana na diamentach.
Pozwala w turze aktywacji przerzucić kowalowi i jednostce, w której się znajduje jeden nieudany test: break, fear/terror lub paniki/rzut na kowadle (dotyczy obu poziomów mocy). Testu nie można przerzucać dwa i więcej razy z innych run, bądź zasad. np. breaka z BSB i tej runy. Po użyciu rzut d6 na 1-3 wyczerpuje się.

MR of Razkar Dimaksson 45 pkt.
Ta delikatna runa jest grawerowana na perłach o odpowiedniej wielkości, które z kolei można wprawić w dowolny przedmiot. Niestety mistrz, który ją opracował zabrał wiedzę o jej wykonaniu do grobu, gdyż jak twierdził nie znalazł nikogo godnego, by powierzyć mu jej sekret. Dlatego też każdy przedmiot zawierający tą runę jest pilnie strzeżony przez mistrzów runicznych i bardzo rzadko używany.
Gdy kowal uwolni jej moc każda wroga jednostka, chcąca zaszarżować kowala lub jednostkę, w której się znajduje odejmuje D6 od swojej szarży. Runa nie zadziała gdy na sztandarze jednostki znajduje się MR of Slowness. Zawarta w sztandarze moc tłumi tą runę.
Po użyciu d6, wyczerpuje się na 1-3.[/quote]

MR.of Implaceable Skies 45 pkt.

One use only. No flying units can fly until next shooting phase.




Ogolnie rzez biorac to jest sa poprawki i dodatki na szybkiego (pomyslalem ze warto dodac do tego to co mi kiedys chodzilo po glowie, duzo rzeczy jednak nie pamietam). Konstruktywne i kulturalne wypowiedzi mile widziane:>
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2008, o 00:13 przez Phelot, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Zapoznałem się z tą armią i powiem w skrócie - nie ma kurde szans. panowie mówmy o rzeczach możliwych do spełnienia przez GW, a nie kompleksową wymianę w praktyce zasad i to w dodatku z dostawieniem paru jednostek. To nie demony - one są nową armią, krasnoludy nie!
Według mnie trzeba się spodziewać w nowych krasiach:
- możłiwego ulepszenie żyrka - o bomby, raczej słabsze niż te podawane tutaj, byłoby ciekawe gdyby dostał on 3 strzałowego handguna, tudzież strzał ala salka, ale raczej to już szczyt marzeń.
- w ogóle bym się nie zdziwił gdyby slayerzy dostali warda 6+ starotwy z podniesieniem do +1 za herosa (szczyt marzeń za kolejnych +1).
- doomseekerów chociaż z siłą s4.
- prawdopodobnie (patrząc na dark elves warriors) potanieje podstawowa piechota do 8 punktów albo nawet i 7(elf kosztuje 7 z Full, a zawsze warrior dark elficki był za tą samą cenę co krasnoludzki, więc....).
- może górnicy owszem będą mogli rzucać tymi granatami.
- obniżenie wartości strzelców o 1 punkt.
- obnizenie wartości dla specjalnej piechoty krasnoludzkiej.
- patrząc na fakt izobecnie widzimy tylko kowadło w użyciu, to prawdopodobnie zostanie jakos dopakowany lord
- możliwe że inżynierowie. Szczytem marzeń jest aby inżynier dawał możliwość polepszenia flame cannona, organa i żyrka (np dosiadając go).
Krasnoludom nie potrzeba nowych jednostek, wystarczy troszkę dopakować te obecne poprzez runy czy też jakieś specjalne zdolności dla herosów np.:
Lordowie i thanowie:
- górnik/ranger - bonus dla górników i zwiadowców - albo mogą szarżować po wyjsciu, albo bardzo dobrze się ukrywają (to pierwsze mozliwe, drugie nie, bo by elfy chyba padły z zazdrości)
- obrońca - zawsze +1 do pacnerza za uzycie tarczy i broni ręcznej, oraz +1 mr. - naturalnie dla oddział uw którym jest.
Nawet coś na wzór tego jest mało możliwe. Należałoby zwrócic tylko uwagę aby:
Dwarf lord był dzięki tym zdolnością niesamowicie wytrzymały.
Slayer Lord był dzięki tym zdolnością rzeźnikiem POTWORóW w szczególności
Rune Lord miał wieksze bonusy do operowania kowadłem albo do odporności magicznej
Mistrz Gildii inżynierii - turbo bonusy dla machin yw której jest.

CHociaż to jest mało możliwe, to akurat sądzę że są bardziej prawdopodobne niż niedźwiedzia kawaleria czy też jacyś gnomi lub steam chariot.

P.s. należy sie chyba spodziewać nowych plastykowych wzorów hammererków i ironów.
-

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

hmmm...jeśli dopakują nam lorda to ja jestem jak najbardziej za... :D

daemon slayer...jako rzeźnik...JA TAK CHCĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a ward na 5+ dla slayerów..to nikt nie będzie chciał z nami grać :D

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Dopakowanei slayera byłoby proste, hate na stacie do wszystkiego co ma podstawkę 40x40 lub większą i możliwość wykupeinia czegospodobnego jak ma kolega bloodzio aby ten hate zostawał, plus moze reroll ranienia i mamy już herosa poteżnego. Założmy:
Slayer lord z runicznym wyposażeniem: zachowania właściwości GW, podwojenia siły vs t5 i +1 atak, przy bonusie wynikajacym z hate i rerolla woundów powoduje że średnio klepie czołgowi 5 ran innym stworom 3-4. daje to dużą siłę, ale bez przegięcia, bo chłopak stojąc w slayerach miałby z 5+ warda. Silne owszem, ale ma krótkie nóżki więc bez przesady, to nie bloodthister czy smok DE.

Awatar użytkownika
Phelot
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Phelot »

Nie no racja Bogins. Ten temat to jest koncert zyczen (moze nie az taki jak na przyklad u Empire:P), ale ja o tym wiem i fajnie bylo sobie napisac ta armie. Tak na serio to bym zmienil ze cztery rzeczy tylko - polepszyc Lorda, zrobic cos z rangersami, bo sa niegrywalne, polepszyc zyro, dodac jakie nowe runy i bronie dla ME:> No i moze cos jeszcze z Minersami zrobic.

Uwazam jednak ze warto sie pobawic w tworzenie nowego armylista, tylko ze ze wzglednym umiarem;p Potem mozemy gdzies to rozeslac po polskich i zagranicznych forach a potem moze do GW^^ A nuz z tego cos wyjdzie :P
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2008, o 00:13 przez Phelot, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Najważniejsze jest aby nie przegiąć. GW nie lubi jak gracze tworzą przegięcia - wtedy automatycznie odrzucają takie możliwości.

Awatar użytkownika
Phelot
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Phelot »

BOGINS pisze:Najważniejsze jest aby nie przegiąć. GW nie lubi jak gracze tworzą przegięcia - wtedy automatycznie odrzucają takie możliwości.
Zgadzam sie - podstawa to nie przeginac. Mimo to dawno powinni wyjebac Geja Torpa z GW(ostatnie dokonania - VC i DE:))
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2008, o 00:13 przez Phelot, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Pijak
Chuck Norris
Posty: 432
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: Pijak »

Gej chyba sam odszedł i DE nie robił. Możemy sobie wymyślać nowa armie tak jak imperialiści ale i tak GW zrobi to co zawsze oleje fanów i zrobi po swojemu.
Dla mnie brakuje czegoś dobrego do antymagii mogli by jeszcze dać rangerom forestera slayerom skirmish lub jakiś ward możliwość noszenie talizmanów runicznych dla ich bohaterów oraz specjalną zasadę ironom +1Sv i rune na maszynę kasującą ward.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Po jakiego czorta forester dla rangerów? Oni powinni być w skirmishu i tyle. No kto widział oddział scoutów w klocku? Mało tego...to powinien być osobny oddział a nie jakieś ulepszenie. Great weapons i kusze powinny być jako opcje zakupu a nie narzucone z góry.

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

forester się zawsze im należał, a dwarfy ze skirmiszem jakimkolwiek były by przegiete :wink:

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

nie dość że t4, że s4, to jeszcze skirmish... Elfi gracze by byli wkurzeni na maxa

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

dla mnie Slayer Lord powinien być rzeźnikiem do walki wręcz jakich mało, co więcej, powinien szatkować potwory bez problemu... :D

w ogóle to Slayerzy powinni być turbo-maszynką do walki...w tym wypadku rewelacyjna byłaby umiejętność death blow dla wszystkich slayerów...

a dołączenie herosa slayerów mogłoby dawać całemu oddziałowi Warda na 5+...

Awatar użytkownika
Phelot
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Phelot »

@ up Zadnych Wardow poza moze tymi z ostrzalu - inaczej sie zaburza fluff'a!
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2008, o 00:14 przez Phelot, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

Tak tu się zgodzę. Po co im ward w walce skoro oni chcą zgiąć w walce? Ward na ostrzał na 5+ jest spoko, i np jak by był tam hero to +1 do warda...

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

wg mnie ward powinni miec przeciw rzeczom z T5 i/lub S5(bazową - nie S3+2 od lancy)... bo przeciez oni dążą do chwalebnej śmierci, a nie śmierci od drewnianej palki niesionej przez snotlinga xd

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

A moim zdanie nie powinni mieć żadnego warda. Jak się pchają tam gdzie nie trzeba to ich problem. Fajnie mieć jednostkę nie mogącą zginąć od słabszych przeciwników i zabijającą mocniejszych z palcem... wiadomo gdzie.

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

zasada ogólnoarmijna:

axeskill- model z great weaponem (greataxem) może go uzywać w walce wręcz nie tracąc bonusów do save za tarczę...

wiem wiem może i trochę przegięte...ale nie aż tak według mnie :D

no i poprawi potencjał warriorów :D

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

to wtedy hammerersi z ASv 4+ w walce(bo rozumiem ze nie traceniue bonusu +1 za tarczę to nie dostawanie jeszcze dodatkowego +1 za hand weapon+shield) i S6 by miazdzyli ;p

Awatar użytkownika
Arqueek
Chuck Norris
Posty: 380

Post autor: Arqueek »

DawiZharr pisze:to wtedy hammerersi z ASv 4+ w walce(bo rozumiem ze nie traceniue bonusu +1 za tarczę to nie dostawanie jeszcze dodatkowego +1 za hand weapon+shield) i S6 by miazdzyli ;p
Z 1 atakiem? Nie wydaje mi sie ;) Ja bym dodal zasade taka, ze postaci, ktra nosi gromril armor nie mozna zredukowac save nizej niz 6. W koncu mamy najtrwalsza stal w calym swiecie, poza tym to zbroje maja nam wynagrodzic nasz brak mobinosci, ale jak narazie nie bardzo to zdaje egzamin ;)

Awatar użytkownika
Phelot
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Phelot »

Grazbird pisze:zasada ogólnoarmijna:

axeskill- model z great weaponem (greataxem) może go uzywać w walce wręcz nie tracąc bonusów do save za tarczę...

wiem wiem może i trochę przegięte...ale nie aż tak według mnie :D

no i poprawi potencjał warriorów :D
Ze co, ze jak?:D Model moze uzywac gw i tarcze?:P Jesli tak to lOL! Mowilem bez przegiec i obiektywnie:C

Ja kiedys myslalem nad zasada - Falanga - Dwarf infrantry is perfectly trained units. They fight as one body. When they are charged they can choose not to attack at all in first round of close combat but can focus they efforts on defence. Their big shields add additioanl +1 to their saves.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2008, o 00:14 przez Phelot, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

ODPOWIEDZ