Scenariusze na Strategicon

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Malal
Kretozord
Posty: 1729

Scenariusze na Strategicon

Post autor: Malal »

Tak sobie pracuje i w miedzyczasie takie zle scenariusze mi wpadly na mysl :wink:
1 i 5 bitwa to picze. 3 srodkowe bitwy to scenariusze z serii dajmy po pupie :wink:

1. Dajmy po pupie Demononom

W 1 turze ward i regeneracja nie dzialaja. W 2 turze ward i regeneracja sa tylko na 6. W 3 turze na 5+ od czwartek tury dzialaja normalnie.

2 Dajmy po pupie Magikom

W 1 turze cast -4 w drugiej -3 w trzeciej -2 od czwartej tury czarowanie normalne. Przedmioty magiczne dzialaja od 4 tury. Gifty,Blessingi, Bloodliny i Spawningi oraz Lesne licha dzialaja normalnie.

3 Dajmy po pupie defensom.

W 1 turze nie dzialaja maszyny<w tym czolg>,BS ma -3 do hita W 2 turze dzialaja na 5+,bron BS ma -2 w 3 turze dzialaja na 4+ BS ma -1 do hita....Od czwartej tury alles klar

Takie niezdrowe scenariusze mocno integrujace w gre :wink:
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

a ja bym wprowadzil po prostu ograniczenie lvl magii do 8 (co powoduje, ze jest mniej horrorow, a DE nie tracą potencjału), gdzie wampir liczy się za 5 lvl (z master of the black arts), Wight King z regenką za 2 lvl, bloodzio za 2 lvl- obcina to i demony i VC

Maks. 425 na rary, speciale ograniczone do 2 slotów

do tego jakies normalne scenariusze, ale podyskutujemy...

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Malal pisze: 1. Dajmy po pupie Demononom

W 1 turze ward i regeneracja nie dzialaja. W 2 turze ward i regeneracja sa tylko na 6. W 3 turze na 5+ od czwartek tury dzialaja normalnie.
Rozumiem, że tylko Demonowy ward nie działa, a reszta tak? :D Bo i naczej to "Dajmy po dupie Demonom i Bretonom" (nawet się rymło) :p

ODPOWIEDZ