TK 2250 - nowe podejście do tematu.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

TK 2250 - nowe podejście do tematu.

Post autor: Dastor »

Tomb Prince 197 Pts
General; Light Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
Icon of Rulership [20]
Chariot[45] Pts

Tomb Prince 194 Pts

Light Armour; Shield
Flail of Skulls [45]
Chariot [45] Pts

Liche High Priest 340 Pts
Hierophant
Hieratic Jar [25]
Cloak of the Dunes [20]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Liche Priest 330 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Casket of Souls [165] Pts

15 Skeleton Heavy Horsemen 300 Pts

Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
Champion [14] Pts

Tomb Swarm 45 Pts

16 Skeleton Warriors 143 Pts

Bow; Musician Champion [10] Pts

5 Skeleton Light Horsemen 70 Pts

4 Ushabti 260 Pts

Tomb Scorpion 85 Pts

Tomb Scorpion 85 Pts

Tomb Scorpion 85 Pts

Screaming Skull Catapult 110 Pts

Skulls of the Foe

Casting Pool: 2
Dispel Pool: 5
Models in Army: 54
Total Army Cost: 2244

Kolesie na rydwanach działają podobnie jak biegacze, z tym, że sami się popychają. IMO są fajni, pewnie jak nimi trochę więcej pogram to zmienię zdanie;). Narazie z gier które rozegrałem uszatki się fajnie spisują dlatego je wystawiam. 3 scorpy to wiadomo. Jak gram na defens to wszystko się zakopuje, na ofens nic. Robią sporo szumu;) Fast jest do odginania i różnych dziwnych rzeczy, fajna opcja. Kawa to duży swarm, ale z pomocą scorpa/rydwanu dają radę. Magie mam mocną i raczej każda inkantacja jest ważna. Zastanawiam się nad zamianą scorpa i wywaleniem paru szkieli i daniu 5 carrionów.
Co sądzicie? Mielibyście z czymś takim problem?

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Brakuje tu drugiej klopy, sprobuj jakos ja wcisnac.
Kiedys miałem podobny pomysł, ale dorzuciłem 2 oddziały rydwanow, nie powiem zeby to było słabe, ale jednak nie spełnia pokładanych nadziei ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

No można za casket, pewnie będzie lepiej ale pogram na razie tak;)

Rafał
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163
Lokalizacja: Nasielsk Terror Boyz

Post autor: Rafał »

Pudło niech zostanie mi tu brakuje rydwanów i wciśnij drugiego swarma bo albo 2 albo nic :D . I trochę dziwna to rozpa bo jeśli jest casket to rozpa powinna byś defensywna a ta jest bardziej ofensywna co świadczy dwóch TP na wózkach, ciężka i lekka kawa. Ale zagraj tym i powiedz jak się spisało, może da rade.

allen
Pseudoklimaciarz
Posty: 32
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: allen »

a nie myslales zeby w takiej koncepii zagrac bez rara bo i 1 i 2 to raczej na defens a gigant wg mnie zbyt losowy. Ja bym jeszcze sie nad carrionami zastanowil bo przy hlp 1 turze moga byl na loozie przy maszyniw wroga
Pozdro

ODPOWIEDZ