Nadciągają Hordy Chaosu :)
Moderator: JarekK
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
pewnie dla bestii będą furie i pewnie w corach tak sobie szacuję.
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
średnie te ploty.
Demon prince pewnie dostanie zasade "zakaz dołaczania do oddziałów" i bedzie do dupy.
Exalted bsb...ooo, to bede miał zawsze
MAruderzy piesi za szóstke z tarczą i light armourem...kuszące ale obawiam sie ze nie beda sie komponowali z mobilna reszta armii.
Dwie heleny, ale bez rerola skaterki, za to za 420p. Niezdejmowalne dla połowy armii. Czuje że będzie grane
Demon prince pewnie dostanie zasade "zakaz dołaczania do oddziałów" i bedzie do dupy.
Exalted bsb...ooo, to bede miał zawsze
MAruderzy piesi za szóstke z tarczą i light armourem...kuszące ale obawiam sie ze nie beda sie komponowali z mobilna reszta armii.
Dwie heleny, ale bez rerola skaterki, za to za 420p. Niezdejmowalne dla połowy armii. Czuje że będzie grane
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
pewnie sie skonczy na smoku, bsb, caddym, dwoch helenkach corach na styk i ilu wlezie rycerzach... jak zycie znamszafa@poznan pisze:średnie te ploty.
Demon prince pewnie dostanie zasade "zakaz dołaczania do oddziałów" i bedzie do dupy.
Exalted bsb...ooo, to bede miał zawsze
MAruderzy piesi za szóstke z tarczą i light armourem...kuszące ale obawiam sie ze nie beda sie komponowali z mobilna reszta armii.
Dwie heleny, ale bez rerola skaterki, za to za 420p. Niezdejmowalne dla połowy armii. Czuje że będzie grane
a demon wierze ze bedzie mogl byc dolaczany... bo znowu... bez furii czy screamerow to bedzie padaka a nie granie
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
i do czego chcesz go dołączać? wierzysz że pozwola mu dokleic sie do rycerzy? Maruderów?
Jak ten w DoCh`ach nawet do swoich demonów nie może? Nie sądze.
Co do smoka - w epoce lujskiej magii boje sie ze smok+bsb+caddy nie bedzie juz takie oczywiste... Raczej Lord konny/mountowy, takiż bsb, dwóch magów małych, jeden z lujów w miare mozliwości z jakimś giftem/itemem w stylu book of secrets i mamy pseudosilna magie z mocnym dispellem - dopiero wówczas zaczynamy walczyć z VC... do tego wielka garść smieci (pieski z rerolem paniki będa wymiatały), dwie heleny - i na maxa do bólu rycerzy...
Ew. jakaś szóstka-ósemka chosenów/forsakenów do ochrony helenek - do tego w specjalu ze trzy szosteczki kawy.
Okrutnie boje sie ze w specjalu będzie straszny tłok, bo na wejscie wchodzic będa trzy piątki rycerzy, i te super-markowane-ogry-draognry-etc. beda niewystawialne przez brak slotów
Jak ten w DoCh`ach nawet do swoich demonów nie może? Nie sądze.
Co do smoka - w epoce lujskiej magii boje sie ze smok+bsb+caddy nie bedzie juz takie oczywiste... Raczej Lord konny/mountowy, takiż bsb, dwóch magów małych, jeden z lujów w miare mozliwości z jakimś giftem/itemem w stylu book of secrets i mamy pseudosilna magie z mocnym dispellem - dopiero wówczas zaczynamy walczyć z VC... do tego wielka garść smieci (pieski z rerolem paniki będa wymiatały), dwie heleny - i na maxa do bólu rycerzy...
Ew. jakaś szóstka-ósemka chosenów/forsakenów do ochrony helenek - do tego w specjalu ze trzy szosteczki kawy.
Okrutnie boje sie ze w specjalu będzie straszny tłok, bo na wejscie wchodzic będa trzy piątki rycerzy, i te super-markowane-ogry-draognry-etc. beda niewystawialne przez brak slotów
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Murmi ja to wiem Ale już wiem jak ten czar będzie się nazywał w slanguMurmandamus pisze:Sa!nt pisze:Nawet GW wie jaka jest największa klątwaCurse of the Leper. While in play reduces enemy S and T by 1 per turn. If reduced to 0 in either, they die. Remains in play.
tyle tylko że Leper to inaczej trąd a nie nasz Andrzej L.
Ten czar mi się nie podoba :/ Moja kawaleria ma iniciatywy 3 i save'a na 1+#4 Cloying Quagmire: All models in unit must take an Initiative test. Those who fail must then take an armour save. If they pass the armour save after failing the In-test, they die.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Krasnoludy płaczą, bretonia także.#4 Cloying Quagmire: All models in unit must take an Initiative test. Those who fail must then take an armour save. If they pass the armour save after failing the In-test, they die.
Elfów prawie nie rusza.
Ja bedę miał co najmniej dwa kloce maruderów, kloc warriorów, z 6 lekkich kawalerii (pieski+maruderzy), moze jeden oddział jazdy i niestety dwie heleny (chyba, że będzie jakiś inny sposób na złapanie greater demona lub smoka).pewnie sie skonczy na smoku, bsb, caddym, dwoch helenkach corach na styk i ilu wlezie rycerzach... jak zycie znam
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
teoretycznie magia slanesza (iluzja/frenzy), ale trzeba to wylosować (o ile nie bedzie powszechnych seerów co jest mozliwe), rzucic, nie dac rozproszyć...i jeszcze miec czym wykorzystać.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
ty jestes graczem DE, dla Ciebie do druga klimatyczna armia, dla mnie pierwsza, nawet przed demonami...Jankiel pisze:Ja bedę miał co najmniej dwa kloce maruderów, kloc warriorów, z 6 lekkich kawalerii (pieski+maruderzy), moze jeden oddział jazdy i niestety dwie heleny (chyba, że będzie jakiś inny sposób na złapanie greater demona lub smoka).pewnie sie skonczy na smoku, bsb, caddym, dwoch helenkach corach na styk i ilu wlezie rycerzach... jak zycie znam
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
hehe dokładnie
Nie ma miejsca ani na milimetr klimatu - wszystko musi byc dożyłowane poza granice możliwosci i przyzwoitości.
A to co pokazałes to moze fajne, ale jak przeciwnik zechce remisu to g***o mu zrobisz. A zajebistośc chaosu zawsze polegała na tym że mogłes wyciskać maski i solidy na dowolnie skitranym przeciwniku.
Nie ma miejsca ani na milimetr klimatu - wszystko musi byc dożyłowane poza granice możliwosci i przyzwoitości.
A to co pokazałes to moze fajne, ale jak przeciwnik zechce remisu to g***o mu zrobisz. A zajebistośc chaosu zawsze polegała na tym że mogłes wyciskać maski i solidy na dowolnie skitranym przeciwniku.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Od dłuższego czasu bardziej mi po głowie chodzą rozpiski pewniejsze i bardziej wszechstronne, bez smoków czy samej kawalerii. Poza tym, mam wrażenie, że ostatnie odeksy nie dają mozliwości maksymalnego wyzyłowania rozpiski - opcji jest tyle, że mocną rozpiske mozna złozyć na wiele sposobów, a decydujące znaczenie ma skill gracza grającego daną rozpiskę. Ostatni bezmózgi kodeks to chyba imperium, od tego czasu ciężko wskazać jeden idealny wyzyłowany do granic mozliwości standard.
Piąta klimatyczna Mnóstwo zależy od magic items. Może lorda na piechotę będzie można skostruować tak, że spokojnie będzie sobie radził z large targetami. Może będą jakies popychaczki, sztandary kasujące latanie czy cholera wie co. Jeden głupi magic item może ustawić całą rozpiskę (storm banner, golden eye of tzeentch, book of hoeth, ring of hotek, drakenhoff baner) i przesądzić o tym, ze zupełnie inna rozpiska okaże się grywalna.ty jestes graczem DE, dla Ciebie do druga klimatyczna armia
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2008, o 13:57 przez Jankiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
guo z enemy strike last, k6 wound, autowound, jestdośc mocny. z regenką jest niesmiertelny.
Demony widziałem juz w wielu róznych kombach, np.:
Wrona, 2 heraldów syrenka, full flamerów, tylko 5 psów (moje)
keeper, wszystkiego po trochu, fiendy (malal, thuriion)
bloodziu, wuchta psów (wielu róznych graczy)
bez grejtera, wszystkiego dużo (kielon na DMP, teraz wiele osób nad tym kmini np. thurion czy pół poznania )
Więc akurat nie pasuje.
Podobnie z wampirami - praktycznie nie widzialem 2 identycznych armii - powtarzaja sie motywy typu kombo itemów na małym biegaczu-bsb +2cr, dwa razy wraithy, czy BK z regenka z bsbką (straszna plewnośc swoja droga )
Demony widziałem juz w wielu róznych kombach, np.:
Wrona, 2 heraldów syrenka, full flamerów, tylko 5 psów (moje)
keeper, wszystkiego po trochu, fiendy (malal, thuriion)
bloodziu, wuchta psów (wielu róznych graczy)
bez grejtera, wszystkiego dużo (kielon na DMP, teraz wiele osób nad tym kmini np. thurion czy pół poznania )
Więc akurat nie pasuje.
Podobnie z wampirami - praktycznie nie widzialem 2 identycznych armii - powtarzaja sie motywy typu kombo itemów na małym biegaczu-bsb +2cr, dwa razy wraithy, czy BK z regenka z bsbką (straszna plewnośc swoja droga )
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
ok. Bylem na Games Dayu i widzialem nowy kodeks i fixy chaosu.
Wszystkiego nei pamietam, ale to co napisze ponizej jest w 100% potwierdzone (widzialem na oczy)
Chaos warrior - 5 ws i 2 ataki, Chosen 6 Ws i 3 ataki z profilu
Mark slaanesha- odpornosc na fear, terror i panike
MArk nurgle'a - -1 to hit w strzelaniu, a w walce wrcze obniza Ws wrogowi o 1.
MArk Khorne'a - frenzy
Mark tzeentcha - ward na 6+ badz o 1 lepszy jesli model juz wczesniej jakis posiadal
Generalnie w magic itemach nie ma zadnych przegiec, a armia na pierwszy rzut oka wydaje sie byc mocna ale zbalansowana. Jedyne co to sztandary sa przegiete - jest jeden dajacy - 1 ld wszystkim oddzialom wroga w LoS (polaczony z markiem powodujacym, ze od modelu, ktory go ma wszystkei testy zdawane sa na Ld -1 moze to byc calkiem konkretne kombo), drugi za 20 pkt, powodujacy, ze oddzial na break tescie wystarczy jedna "1" by byl insane courage ( w polaczniu z bsb niezla opcja), kolejny sztandar to dosc mocny bound spell.
Poza tym w eRkach sa dragon ogry, shaggoty (jest special character shaggoth ktory ma w profilu 8 sily, 7 atakow i 8 woundow i zadaje d3 woundy wszystkim) i wszystko tak jak bylo w tym hellcannon.
Te forsake'any maja 6 M i d3+1 atakow, a ogry moga miec chaos armour.
Trolle maja "insane regeneration" i bodajze, ale tego do konca nie doczytalem - dopoki wyjdzie im choc jeden rzut na regeneracje, pozostale nie udane moga przerzucac sobie.
Chaos knighci bazowo maja albo sword of might albo lance za free.
Wszystkiego nei pamietam, ale to co napisze ponizej jest w 100% potwierdzone (widzialem na oczy)
Chaos warrior - 5 ws i 2 ataki, Chosen 6 Ws i 3 ataki z profilu
Mark slaanesha- odpornosc na fear, terror i panike
MArk nurgle'a - -1 to hit w strzelaniu, a w walce wrcze obniza Ws wrogowi o 1.
MArk Khorne'a - frenzy
Mark tzeentcha - ward na 6+ badz o 1 lepszy jesli model juz wczesniej jakis posiadal
Generalnie w magic itemach nie ma zadnych przegiec, a armia na pierwszy rzut oka wydaje sie byc mocna ale zbalansowana. Jedyne co to sztandary sa przegiete - jest jeden dajacy - 1 ld wszystkim oddzialom wroga w LoS (polaczony z markiem powodujacym, ze od modelu, ktory go ma wszystkei testy zdawane sa na Ld -1 moze to byc calkiem konkretne kombo), drugi za 20 pkt, powodujacy, ze oddzial na break tescie wystarczy jedna "1" by byl insane courage ( w polaczniu z bsb niezla opcja), kolejny sztandar to dosc mocny bound spell.
Poza tym w eRkach sa dragon ogry, shaggoty (jest special character shaggoth ktory ma w profilu 8 sily, 7 atakow i 8 woundow i zadaje d3 woundy wszystkim) i wszystko tak jak bylo w tym hellcannon.
Te forsake'any maja 6 M i d3+1 atakow, a ogry moga miec chaos armour.
Trolle maja "insane regeneration" i bodajze, ale tego do konca nie doczytalem - dopoki wyjdzie im choc jeden rzut na regeneracje, pozostale nie udane moga przerzucac sobie.
Chaos knighci bazowo maja albo sword of might albo lance za free.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2008, o 14:59 przez Dyd, łącznie zmieniany 1 raz.