Nadciągają Hordy Chaosu :)
Moderator: JarekK
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Pewnie spojrzał na championa. Jeśli zwykli Warriors mają 2 ataki to różnią się od Chosenów tylko słabszym WS oraz zasadami Eye of the Gods.Narożny pisze:A na zdjeciach czołzeni mieli 2 atatki,
A czy jest coś co chroni oddziały przed ostrzałem? Oczywiście oprócz warda 6+ z tzeencha i -1 to hit z Nurgla. Ciekawe czy będzie jakiś sztandar lub przedmiot magiczny, przydałoby się.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
mark of slaanesh dajacy mozliwosc powiedzenia flee na szarze = miódDyd pisze:ok. Bylem na Games Dayu i widzialem nowy kodeks i fixy chaosu.
Wszystkiego nei pamietam, ale to co napisze ponizej jest w 100% potwierdzone (widzialem na oczy)
Chaos warrior - 5 ws i 2 ataki, Chosen 6 Ws i 3 ataki z profilu
Mark slaanesha- odpornosc na fear, terror i panike
MArk nurgle'a - -1 to hit w strzelaniu, a w walce wrcze obniza Ws wrogowi o 1.
MArk Khorne'a - frenzy
Mark tzeentcha - ward na 6+ badz o 1 lepszy jesli model juz wczesniej jakis posiadal
Generalnie w magic itemach nie ma zadnych przegiec, a armia na pierwszy rzut oka wydaje sie byc mocna ale zbalansowana. Jedyne co to sztandary sa przegiete - jest jeden dajacy - 1 ld wszystkim oddzialom wroga w LoS (polaczony z markiem powodujacym, ze od modelu, ktory go ma wszystkei testy zdawane sa na Ld -1 moze to byc calkiem konkretne kombo), drugi za 20 pkt, powodujacy, ze oddzial na break tescie wystarczy jedna "1" by byl insane courage ( w polaczniu z bsb niezla opcja), kolejny sztandar to dosc mocny bound spell.
Poza tym w eRkach sa dragon ogry, shaggoty (jest special character shaggoth ktory ma w profilu 8 sily, 7 atakow i 8 woundow i zadaje d3 woundy wszystkim) i wszystko tak jak bylo w tym hellcannon.
Te forsake'any maja 6 M i d3+1 atakow, a ogry moga miec chaos armour.
Trolle maja "insane regeneration" i bodajze, ale tego do konca nie doczytalem - dopoki wyjdzie im choc jeden rzut na regeneracje, pozostale nie udane moga przerzucac sobie.
Chaos knighci bazowo maja albo sword of might albo lance za free.
dragon ogry w rarach? to jest pewne? jak tak to prawdą stanie sie... 'w specialach ile wlezie knightow'
Marki są fajne tzn. wszystkie oprocz khorna Kwestia ile punkciorów będą ...
lolTrolle maja "insane regeneration" i bodajze, ale tego do konca nie doczytalem - dopoki wyjdzie im choc jeden rzut na regeneracje, pozostale nie udane moga przerzucac sobie.
tak samo jak ten plewny wyczerpywalny 3+ ward we, którego nikt nie używaMorrok pisze:rzucasz- ja zdales chociaz jeden save to przerzucasz, az nagle nie zdasz wszystkie i sie konczy.
nic strasznego, perfidny strzał z jakiś plew by testować jedną regenkę i nie ma przerzutu
Jak narazie to armia mi się podoba, trochę się chyba zmieni w stosunku do 6 ed.
Po pierwsze, myślę, ze smok nie będzie juz tak obowiązkowy, teraz dobrze zlozony pieszy/konny lord nie bedzie zly. Magia wyglada git, mozna z niej sporo wycisnac, wiec gra na magii to nie strata czasu. Nowy bsb tez wydaje sie dosc musowy. Mysle, ze Lord na mantysi, 2x mag i bsb to moj pomysl na herosów. Na smoka po prostu moze byc szkoda slota. Daemon Prince równiez wydaje sie dosc ciekawa opcją, ale trzeba czekać na szczegóły...
Cory wydaja sie rownie mocne, tani marauderzy, chociaz i tak uwazam, ze command powinien byc 6/6/3 jak u DE, do tego marki. Marauderzy konni to wogóle rewelacja. Psy nie wzbudzajace paniki miód, chaos warriorzy? zalezy od sztandarów, jak będą fajne to moga być przydatni (myślę, ze chlopaki spokojnie walcza ze swordmasterami z savem na 2+)
Speciale:
Knighci to straszne zło
Ogry z 4+save i dwurakiem+mark, napewno lepsze niz w BoCh
Trolle- gaze of the gods+insane regeneration czyni z nich niezly special
DO- tańsze, free light armour, re-roll paniki, opcja championa, special.... równiez warte zastanowienia
Forsakeni i Choseni budza wątpliwości, forsakeni maja co prawda średnio 3A od jednego, ale to 18 pkt, za 1W z T4 i 5+save, czyli mieciutko. Z drugiej strony moze jakos da sie ich ulepszyć. Choseni za to maja swoj ruch 4 i dopoki nie ma jakiejs popychajki to dupa, chociaz moze da sie z nich cos wycisnac, ale jak narazie wydaja sie drodzy.
Rare: tu jest wybór
Spawny jak zawsze przydatne
Helka x2 to samo zlo, chociaz skoro nie ma re-rollu scattera to mogliby ja zrobic jakos inaczej przewidywalna, jakis test ld albo inny misfire.
Shaggothy to cos czym wreszcie mozna czolgi pokroic.
O gigusiach nic nie wiadomo narazie
Warshrine wydaje sie fajny, ale nie wiadomo jak ze statsami. Dodatkowo ma dość mocną konkurencję.
Myślę, ze glowna zmiana w rozpisce beda championi, ktorzy beda wyrzucac naszych herosow z challenge`ow.
Ogólnie zapowiada się fajnie, dość ciekawie, sporo opcji, więcej niz jedna sluszna armia, moze nie beda to kolejne demony albo vc ale spokojnie bedzie mozna to pokroić
Po pierwsze, myślę, ze smok nie będzie juz tak obowiązkowy, teraz dobrze zlozony pieszy/konny lord nie bedzie zly. Magia wyglada git, mozna z niej sporo wycisnac, wiec gra na magii to nie strata czasu. Nowy bsb tez wydaje sie dosc musowy. Mysle, ze Lord na mantysi, 2x mag i bsb to moj pomysl na herosów. Na smoka po prostu moze byc szkoda slota. Daemon Prince równiez wydaje sie dosc ciekawa opcją, ale trzeba czekać na szczegóły...
Cory wydaja sie rownie mocne, tani marauderzy, chociaz i tak uwazam, ze command powinien byc 6/6/3 jak u DE, do tego marki. Marauderzy konni to wogóle rewelacja. Psy nie wzbudzajace paniki miód, chaos warriorzy? zalezy od sztandarów, jak będą fajne to moga być przydatni (myślę, ze chlopaki spokojnie walcza ze swordmasterami z savem na 2+)
Speciale:
Knighci to straszne zło
Ogry z 4+save i dwurakiem+mark, napewno lepsze niz w BoCh
Trolle- gaze of the gods+insane regeneration czyni z nich niezly special
DO- tańsze, free light armour, re-roll paniki, opcja championa, special.... równiez warte zastanowienia
Forsakeni i Choseni budza wątpliwości, forsakeni maja co prawda średnio 3A od jednego, ale to 18 pkt, za 1W z T4 i 5+save, czyli mieciutko. Z drugiej strony moze jakos da sie ich ulepszyć. Choseni za to maja swoj ruch 4 i dopoki nie ma jakiejs popychajki to dupa, chociaz moze da sie z nich cos wycisnac, ale jak narazie wydaja sie drodzy.
Rare: tu jest wybór
Spawny jak zawsze przydatne
Helka x2 to samo zlo, chociaz skoro nie ma re-rollu scattera to mogliby ja zrobic jakos inaczej przewidywalna, jakis test ld albo inny misfire.
Shaggothy to cos czym wreszcie mozna czolgi pokroic.
O gigusiach nic nie wiadomo narazie
Warshrine wydaje sie fajny, ale nie wiadomo jak ze statsami. Dodatkowo ma dość mocną konkurencję.
Myślę, ze glowna zmiana w rozpisce beda championi, ktorzy beda wyrzucac naszych herosow z challenge`ow.
Ogólnie zapowiada się fajnie, dość ciekawie, sporo opcji, więcej niz jedna sluszna armia, moze nie beda to kolejne demony albo vc ale spokojnie bedzie mozna to pokroić
Release the Przemcio!
mi o dziwo tez sie podobatrikk pisze:Jak narazie to armia mi się podoba, trochę się chyba zmieni w stosunku do 6 ed.
nigdy nie wierzeylem w pieszego/ konnego lorda w chaosie i nigdy nie uwierzee... (chyba z na a) juggerze z brass behemoth, b) jakis biegacz slaaneshowy)trikk pisze:Po pierwsze, myślę, ze smok nie będzie juz tak obowiązkowy, teraz dobrze zlozony pieszy/konny lord nie bedzie zly.
mysle ze na samej magii bedzie sie gralo w opcji defens.. z piechota i 2 helkami, mnie taka opcja nie interesuje, wole magie ktora wspiera (cos ok 10PD) niz morduje...trikk pisze:Magia wyglada git, mozna z niej sporo wycisnac, wiec gra na magii to nie strata czasu.
bsb na mantysi bylby fajna opcja jesli ten sztandar o ktorym pisal Dyd naprawde jest to bedzie fajne combo z helkami... 2 testy LD na -1, potem poprawiamy 2 panikami...trikk pisze: Nowy bsb tez wydaje sie dosc musowy. Mysle, ze Lord na mantysi, 2x mag i bsb to moj pomysl na herosów. Na smoka po prostu moze byc szkoda slota. Daemon Prince równiez wydaje sie dosc ciekawa opcją, ale trzeba czekać na szczegóły...
jestem przekonany ze turniejowo piechota w corach nie bedzie istnialatrikk pisze:Cory wydaja sie rownie mocne, tani marauderzy, chociaz i tak uwazam, ze command powinien byc 6/6/3 jak u DE, do tego marki. Marauderzy konni to wogóle rewelacja. Psy nie wzbudzajace paniki miód, chaos warriorzy? zalezy od sztandarów, jak będą fajne to moga być przydatni (myślę, ze chlopaki spokojnie walcza ze swordmasterami z savem na 2+)
imo dogry albo knighci, mam nadzieje ze dogry na bank w specialach nie jak pisal Dyd w rarach... badz co badz za jakies 70 pkt 4W model z S7 i przede wszystkim WKONCU re rollem panik jest rownie kuszacy co rycerze... i mysle ze w mojej armii stosunek DO do rycerzy bedzie wynosil kolo 1:1trikk pisze:Speciale:
Knighci to straszne zło
Ogry z 4+save i dwurakiem+mark, napewno lepsze niz w BoCh
Trolle- gaze of the gods+insane regeneration czyni z nich niezly special
DO- tańsze, free light armour, re-roll paniki, opcja championa, special.... równiez warte zastanowienia
Forsakeni i Choseni budza wątpliwości, forsakeni maja co prawda średnio 3A od jednego, ale to 18 pkt, za 1W z T4 i 5+save, czyli mieciutko. Z drugiej strony moze jakos da sie ich ulepszyć. Choseni za to maja swoj ruch 4 i dopoki nie ma jakiejs popychajki to dupa, chociaz moze da sie z nich cos wycisnac, ale jak narazie wydaja sie drodzy.
a czym sie rozni obecny shagoth od tego co tu jest przedstawiony? bez regenki, warda, stubborna czy czegos takiego shagoth bedzie klimatycznym wyborem, tak jak teraz.. w Rarach bedzie zatrzesienie helek, moze gdzi niegdzie z asysta war shrina, ale mnie raczej jakies losowe bonusy nie interesuja... cos ala kociolek, wszyscy sie podniecali a i tak 90% rozpisek zawiera normalnego bsbtrikk pisze:Shaggothy to cos czym wreszcie mozna czolgi pokroic.
oby !!trikk pisze: Ogólnie zapowiada się fajnie, dość ciekawie, sporo opcji, więcej niz jedna sluszna armia, moze nie beda to kolejne demony albo vc ale spokojnie bedzie mozna to pokroić
Co do piechoty... marauderzy, marauderzy i marauderzy. Za 80 pkt masz golych 20 typow ktorzy trzymaja ćwiartkę, blokują fasta itp śmieć. Do zastanowienia. Chyba, ze mowimy o defensie, gdzie chaos warriorzy i choseni są jak najbardziej git, tak samo jak marudzacy maruderzy.
bsb na mantysi fajny, jezeli... nie zabiera slotu hero dodatkowego.
Lord Konny ew pieszy zalezy od przedmiotów. Nie wiadomo tez nic o dostepnych lorach.
Nie wiadomo jeszcze dokladnie co zmienilo sie w helce.
O shaggocie mysle glownie dlatego, ze a) odpadly dragon bobry b) spawny slaanesha nie sa juz tak dobre, c) bez re-rolla scattera helka moze byc zbyt lotto. Shaggoth w polaczeniu z armia ktora naprawde ostro pomyka, w dodatku z markiem?, jezeli moze miec wydaje sie dosc mocny, ale trzeba poczekac na zasady. Dodatkowo ma s6, co daje s8 i m7- w sam raz na krojenie czolgu, statystycznie w 2-3 tury combata go wykancza
Re-roll paniki na DO jest bezcenny.
War shrine wydaje mi sie denny, lepszy bylby za 150 pkt ale tak jak corpse cart. Majac shaggothy i Helki do wyboru jednak niewiele bedzie tych warshrineów.
Trolle z ta regenka i opcjami do wyboru moga byc super kowadlem do trzymania syfu. Jezeli chaos ogry dostalyby 4 ws to tez bylyby mocne, S6, M6, 4+save. Takie lepsze minoski, w dodatku z markami.
bsb na mantysi fajny, jezeli... nie zabiera slotu hero dodatkowego.
Lord Konny ew pieszy zalezy od przedmiotów. Nie wiadomo tez nic o dostepnych lorach.
Nie wiadomo jeszcze dokladnie co zmienilo sie w helce.
O shaggocie mysle glownie dlatego, ze a) odpadly dragon bobry b) spawny slaanesha nie sa juz tak dobre, c) bez re-rolla scattera helka moze byc zbyt lotto. Shaggoth w polaczeniu z armia ktora naprawde ostro pomyka, w dodatku z markiem?, jezeli moze miec wydaje sie dosc mocny, ale trzeba poczekac na zasady. Dodatkowo ma s6, co daje s8 i m7- w sam raz na krojenie czolgu, statystycznie w 2-3 tury combata go wykancza
Re-roll paniki na DO jest bezcenny.
War shrine wydaje mi sie denny, lepszy bylby za 150 pkt ale tak jak corpse cart. Majac shaggothy i Helki do wyboru jednak niewiele bedzie tych warshrineów.
Trolle z ta regenka i opcjami do wyboru moga byc super kowadlem do trzymania syfu. Jezeli chaos ogry dostalyby 4 ws to tez bylyby mocne, S6, M6, 4+save. Takie lepsze minoski, w dodatku z markami.
Release the Przemcio!
piechota w chaosie z mv4 tak jak powtarzalem wczesniej to bieda straszliwa... poza tym nie jest taka wcale tania i jak niektorzy juz wczesniej zauwazyli wszystko w chaosie jest generlanie drogie i poprostu nie starczy na nich pkt...trikk pisze:Co do piechoty... marauderzy, marauderzy i marauderzy. Za 80 pkt masz golych 20 typow ktorzy trzymaja ćwiartkę, blokują fasta itp śmieć. Do zastanowienia. Chyba, ze mowimy o defensie, gdzie chaos warriorzy i choseni są jak najbardziej git, tak samo jak marudzacy maruderzy.
a idee chaosowego defensu to juz zostawie bez komentarza
shagoth jak byl biedny tak zapewnie bedzie i te kilka punkcikow mniej nic w tym wzgledzie nie zmienia bo on cierpi na brak dobrych zasad specjalnych poprostu... grajac z imperium to on w jednej turze schodzi a nie zadne czolgi kroji... plonne nadziejetrikk pisze: O shaggocie mysle glownie dlatego, ze a) odpadly dragon bobry b) spawny slaanesha nie sa juz tak dobre, c) bez re-rolla scattera helka moze byc zbyt lotto. Shaggoth w polaczeniu z armia ktora naprawde ostro pomyka, w dodatku z markiem?, jezeli moze miec wydaje sie dosc mocny, ale trzeba poczekac na zasady. Dodatkowo ma s6, co daje s8 i m7- w sam raz na krojenie czolgu, statystycznie w 2-3 tury combata go wykancza
ja gram chaosem w roznych jego formach blisko 10 lat... i gowno mnie obchodzi czy banda dzieciakow rzuci sie na moja armie tudziez na forum bedzie sie prze pol roku biadolic jak to przegieta jest ta armia i nie da sie z nia grac... wolalbym zeby byla turbo mega przegieta i gralo nia 5tys dzieciKozisyn pisze:jestescie po prostu mało optymistycznie nastawieni do nowego booka. Jakby wyszedł za mocny to by ludzie wyrzucili demony i zabrali sie za wariorów