liga parowa w szczecinie

Zawalcz z ludźmi ze swojego miasta!
ODPOWIEDZ
MJR
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Kontakt:

liga parowa w szczecinie

Post autor: MJR »

zbieramy zapisy na lige WFB w szczecinie w sklepie na ulicy bogusława X. Zasady i regulamin ligi:
Od Poniedziałku 14.09.2008 można zapisywać się u Michała na ligę. Koszt 10zł od osoby. Serdecznie zapraszam... Niech wygrają najlepsi!;)




Regulamin Ligi WFB „Parówka”


• W każdej kolejce sojusz powinien rozegrać jedną bitwę
• Na rozegranie bitwy w danej kolejce para graczy ma 10 dni
• Jeżeli, któraś z osób z pary nie stawi się na walkę wówczas automatycznie przeciwnikowi zostanie przyznane 6pkt ligowych czyt. Masakra.
• Przy każdej bitwie musi asystować trzecia osoba, mająca głos w kwestiach spornych i będąca jednocześnie świadkiem bitwy.
• Gracz przed rozpoczęciem startu w lidze wybiera jedną armię – musi grać nią do końca ligi
• Rozpiski przed każdą następną bitwą mogą ulegać zmianom.
• Liga jest rozgrywana systemem Szwajcarskim czyt. najlepszy z najlepszy.
• W ciągu trwania całej ligi nie można zagrać dwukrotnie z tym samym sojuszem, nawet jeżeli wynika to z ligowych punktów. Wyjątkiem jest Finał Ligi.
• Liga WFB ma 4 kolejki po 2250pkt każda. Po czterech kolejkach najlepsze 4 zespoły awansują do półfinału (losowanie) z którego następnie wyłonieni zostaną finaliści..
• Dozwolone są nieliczne Proxy i tylko takie, które są bardzo zbliżone do oryginalnego modelu wynikającego z Rozpiski.
• Armie nie muszą być pomalowane
• Gracze powinni dysponować własnym kodeksem armii.
• W przypadku niekulturalnego zachowania, grania nie-fair lub łamania zasad wynikających z regulaminu sędzia główny ma prawo do ukarania zawodnika np. ujemnymi punktami.



Restrykcje Armii:

- Dozwolone są wszystkie armie łącznie z Kislevem z wyjątkiem list armijnych z Storm of Chaos. Dozwolone armie z Lustrii.
- Armię mogą używać jednostek Dogs of War jeżeli pozwalają im na to zasady zawarte w kodeksie z wyjątkiem armat DoW.


Zasady Generalne:

- Każda armia może być rozpisana na max 2250pkt (4500pkt na sojusz)
- Nie wolno używać żadnych specjalnych bohaterów. Z wyjątkiem Lustrii.



Zasady Sojuszu:

- Nie ma żadnych restrykcji odnośnie tworzenia sojuszu, czyli można stworzyć sojusz dobrych ze złymi z tym wyjątkiem, iż dobierając sobie sojusznika jesteśmy z nim w parze do końca trwania ligi.
- Sojusz nie może składać się z dwóch takich samych armii np. krasnale i krasnale, skaveny i clan pestilens.
- Jeden sojusz traktujemy jako dwie odrębne armie. Każda armia ma własnego generała.
- Nie można wzbudzić daną jednostką paniki u swego sojusznika np. Uciekająca piątka krasnoludów nie może spanikować oddziału zaprzyjaźnionych Skavenów… i vice versa.



Zasady dot. Bitew:

• Bitwy rozgrywam na stołach o wymiarach 48x72 cale.
• Rozpiski są tajne. Muszą jednak zostać pokazane przed bitwą osobie trzeciej (bezstronnej).
• Najlepiej jeżeli na stole znajdą się przynajmniej dwie górki i dwa lasy oraz jeden teren losowy. Tereny rozstawiają gracze, które następnie są scatterowane:

Dodatkowy teren:

1. Bagno
2. Budynek
3. Teren niedostępny np. skały
4. Skupisko spaczenia (każda jednostka która wykona w niej ruch na nie dostaje k6 s5 magicznych hitów. Makieta bagna - bagno to nie spowalnia i jest traktowane jako otwarty teren)
5. Ruiny
6. Obelisk (teren specjalny) – Jego działanie jest losowe zgodnie z Rulebookiem.

• Gracze przed bitwą rzucają kośćmi, zwycięzcy wybierają stronę lub rozpoczęcie, jednocześnie rozpoczynając rozstawienie.
• Podczas rozstawiania jednostek każdy z generałów tworzących sojusz musi wystawić jedną jednostkę ( w przypadku gdy np. w sojuszu gracz X ma 4 jednostki, a gracz Y ma 16 jednostek oboje gracze wystawiają się po jednej jednostce aż do wyczperania swoich jednostek, a następnie gracz Y sam musi wystawiać po 2 jednostki) następnie ich przeciwnicy również wystawiają dwie jednostki i tak na zmianę.
• Leśne Elfy mają prawo do swojego darmowego lasu.
• Rozstawienie armii identyczne jak w scenariuszu Pitched battle : 24 cale odległości od siebie i 12 cali od środka stołu.

• O wyniku bitwy decyduje porównanie zdobytych małych punktów zgodnie z punktarzem:

0-199 10:10
200:399 11:9
400:599 12:8
600:799 13:7
800:999 14:6
1000:1199 15:5
1200:1399 16:4
1400:1599 17:3
1600:1799 18:2
1800:1999 19:1
2000:9999 20:0


• Dodatkowe 100 VP dla sojuszu jeżeli obaj przeciwni generałowie zginęli.
• Obaj gracze po zakończeniu bitwy muszą przekazać Sędziemu wynik małych i duży punktów.
• Najważniejsza zasada, by dobrze się bawić w duchu Fair-Play!

MJR
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Kontakt:

Post autor: MJR »

i jeszcze jedna informacja zaczerpnięta z postu Michała Radke z forum cytadeli: http://www.cytadela.pl/modules.php?name ... ic&t=23223

Witam wszystkich szczecinian i nie tylko. Podpisałem umowę franczyzową z panem Jarkiem Grabowskim (właścicielem Cytadeli) w związku z tym będzie kilka zmian pierwszą najważniejszą dla nas wszystkich jest zmiana lokalu. Od teraz zapraszamy na ulice Bogusława X 17(niedaleko kina helios). kolejną są zmiany cen (na lepsze bo niższe). ogłaszam również promocję pt. "potarguj się ze mną". Do końca miesiąca ceny wydrukowane na metka cenowych traktujemy jako wskazanie początkowej ceny każdy kilent ma prawo potargować się o cenę ostateczną! Oczywiście ja jako sprzedawca nie mam obowiązku sprzedać po cenie podanej przez klienta (zwłaszcza jeśli jest ona niższa od tej którą sam zapłaciłem), niemniej serdecznie zapraszam do sklepu i życze powodzenia w handlu Jest fajnie !!!

ODPOWIEDZ