WE 2250p.
WE 2250p.
Spellweaver 315p.
4 Dispel Scrolls
Noble 130p.
BSB, Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow
Noble 167p.
Wild Rider Kindred, Spear, Light Armour, Helm of the Hunt, An Annoyance of Netlings, Elven Steed
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
6 Wild Riders 199p.
Standard Bearer (War Banner), Musician
5 Wild Riders 148p.
Standard Bearer, Musician
7 Wardancers 140p.
Bladesinger
7 Wardancers 140p.
Bladesinger
Treeman 285p.
Treeman 285p.
Total: 2241p.
Models: 66
PD: 5
DD: 4
DS: 4
WR noble z prostego powodu: Ma magiczne ataki, całkiem niezłego kopa dodaje, ma jakieś tam szanse związać coś większego w challenge'u, jest szybki, jak na WE ciężko go sciągnąć (w przeciwieństwie do altera).
Co sądzicie?
4 Dispel Scrolls
Noble 130p.
BSB, Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow
Noble 167p.
Wild Rider Kindred, Spear, Light Armour, Helm of the Hunt, An Annoyance of Netlings, Elven Steed
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
6 Wild Riders 199p.
Standard Bearer (War Banner), Musician
5 Wild Riders 148p.
Standard Bearer, Musician
7 Wardancers 140p.
Bladesinger
7 Wardancers 140p.
Bladesinger
Treeman 285p.
Treeman 285p.
Total: 2241p.
Models: 66
PD: 5
DD: 4
DS: 4
WR noble z prostego powodu: Ma magiczne ataki, całkiem niezłego kopa dodaje, ma jakieś tam szanse związać coś większego w challenge'u, jest szybki, jak na WE ciężko go sciągnąć (w przeciwieństwie do altera).
Co sądzicie?
up:
True.
True.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Zamień spellweavera na dwie spellsingerki, zabierz hełm od nobla, jako że nie może go nosić, wywal jednego treemana i w jego miejsce daj 6 waywatcherow, a z punktów, które ci zostaną masz jeszcze 1 wilda, 1 wardancera i 10 glade guardow.
Jeśli coś pokręciłem w obliczeniach to piszcie
Jeśli coś pokręciłem w obliczeniach to piszcie
Lord na dwie małe magiczki, a za pozostałe punkty możesz dodać jednego WR i cuś tam jeszcze
dwa drzewa to slaba opcja wobec nowych armii...
Wiecej łuków zamiast to!
Drodzy Wujkowie Dobre Rady,Zamień spellweavera na dwie spellsingerki, zabierz hełm od nobla, jako że nie może go nosić, wywal jednego treemana i w jego miejsce daj 6 waywatcherow, a z punktów, które ci zostaną masz jeszcze 1 wilda, 1 wardancera i 10 glade guardow.
Osmielam sie zwrocic uwage, ze takie rady sa g... warte.
Propozycja zmian ? OK, ale najwazniesjze to napisac, dlaczego ta zmiana jest zaproponowana, z czego ona wynika, do czego jest potrzebna.
"Wywal to, wrzuc tamto" nie znaczy nic i w niczym nie pomaga.
Skoro nie mamy radzić, to po jakiego starego grzyba dawać tutaj w ogóle rozpiskę?
IMHO 2 drzewce to kiepski pomysł, ponieważ teraz (przetestowane) sprawdzają się dobrze waywatcherzy. 2 drzewa dostają baty od flamerów, psów, w sumie większość demonów je wciąga, a na VCetach utknie w byle czym (vc z silną magią), na dodatek przeciwko vargowi średnio sobie daje rade...
Pozdrawiam Piotras
p.S. Tak, rady są z dupy, od razu przepraszam, że to napisałem.
IMHO 2 drzewce to kiepski pomysł, ponieważ teraz (przetestowane) sprawdzają się dobrze waywatcherzy. 2 drzewa dostają baty od flamerów, psów, w sumie większość demonów je wciąga, a na VCetach utknie w byle czym (vc z silną magią), na dodatek przeciwko vargowi średnio sobie daje rade...
Pozdrawiam Piotras
p.S. Tak, rady są z dupy, od razu przepraszam, że to napisałem.
To nie byly rady, tylko polecenia. Pytajacy po otrzymaniu takiej instrukcji wie tyle samo, co przed jej otrzymaniem. Nie poznaje slabosci swojej rozpy, nie wie z czego one wynikaja, nie wie, dlaczego cos ma wymienic na cos. Kluczowe jest uzasadnianie swoich propozycji. Jesli ktos tego nie robi, najlepiej zeby w ogole nie pisal.Piotras pisze:Skoro nie mamy radzić, to po jakiego starego grzyba dawać tutaj w ogóle rozpiskę?
Ale dlaczego waywatchersi lepiej sie sprawdzaja? Czy tak jest zawsze, czy tylko przy jakichs szczegolnych typach rozpisek? Z czego wynika ich przewaga nad drzewem? Postaw sie w roli pytajacego, ktory patrzac na statystyki drzewa i waywatcherow widzi wyraznie, ze drzewo ma lepszego T, S, Ws, A, Sv, warda, strzela, tanczy i stepuje. A tacy waye maja tylko lepsza inicjatywe i Bs... i killing blowa ale tylko na bliskim zasiegu. A Ty wciskasz kit, ze sa lepsi. Jak ktos ma Ci uwierzyc i na jakiej podstawie? A nawet jesli poslucha to i tak nie bedzie wiedzial, po co tych nieszczesnych wayow do rozpy wrzucil i co ma z nimi wlasciwie począć...Piotras pisze: IMHO 2 drzewce to kiepski pomysł, ponieważ teraz (przetestowane) sprawdzają się dobrze waywatcherzy.
Powoli zblizasz sie do tego, jak powinno wygladac radzenie.Piotras pisze: 2 drzewa dostają baty od flamerów, psów, w sumie większość demonów je wciąga, a na VCetach utknie w byle czym (vc z silną magią), na dodatek przeciwko vargowi średnio sobie daje rade...
Jest za co. Ale widac poprawe wiec jest ok.Piotras pisze: p.S. Tak, rady są z dupy, od razu przepraszam, że to napisałem.
Wez lepiej wywal questow i wstaw za nich pielgrzymow. Daj palladynowi virtue of empathy, wstaw go do unitu 30 M-a-A (ktory wstawisz zamiast errantow z erranty bannerem) i idz swiecic przykladem gdzie indziej. Tu przykladem swiece ja.Dębek pisze:Bless starzejesz się.
Dobra Bless, ale zakładam, ze Torres nie gra pierwszy raz WE.
Ale skoro tak mówisz mistrzu i tato ( ) to tak widocznie musi być.
Przepraszam i już nic nie mówię, zamykam się w sobie... Znajdziecie mnie w szafie
Pozdro i sory za offtopic mały, ale w sumie Torres jak nie zagrasz, to się nie przekonasz co jest słabe, a co dobre.
Ale skoro tak mówisz mistrzu i tato ( ) to tak widocznie musi być.
Przepraszam i już nic nie mówię, zamykam się w sobie... Znajdziecie mnie w szafie
Pozdro i sory za offtopic mały, ale w sumie Torres jak nie zagrasz, to się nie przekonasz co jest słabe, a co dobre.
Ale porażka z tym hełmem :/
Traci w takim razie sens bo ma za mało ataków jak za tą cenę. Chyba, że jego odjęcie nie zmniejszy aż tak bardzo jego przydatności? Jak sądzicie?
Powiem tak:
Nie, nie gram pierwszy raz WE i rozumiem dlaczego proponujecie te zmiany.
1. Spellweaver czy 2x Spellsinger.
Mocne siły 2 czarodziejek to przede wszystkim rozłożenie punktów na 2 modele. Natomiast nie wezmę 2 caddych bo to duża strata punktów. Natomiast Weaver, z możliwością wyboru lore'ów daje więcej opcji.
Przede wszystkim możliwość wylosowania i rzucenia Beast Cowers. Może szansa jest dość mała, że przejdzie ale zawsze jest.
2. Treeman czy WW+bonusy (w tym oddział GG).
Według mnie to kwestia wyboru. Na dużą część armii WW sie zupełnie nie sprawdzają. Prawie każdy ma coś, co ich sprzątnie.
Jasne, z drugiej strony Treeman też może okazać się mięciutki.
Po prostu nie widzę aż tak bardzo mocnych stron WW. Może powiecie mi po co oni w armii czysto naporowej?
Na TM w sumie się jeszcze nie zawiodłem ale może to przez to, że nie grałem jeszcze zbyt dużo razy z demonami.
Na razie zmienię rozpiskę żeby byłą legalna:
Spellweaver 315p.
4 Dispel Scrolls
Noble 130p.
BSB, Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow
Noble 147p.
Wild Rider Kindred, Spear, Light Armour, An Annoyance of Netlings, Elven Steed
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
6 Wild Riders 199p.
Standard Bearer (War Banner), Musician
5 Wild Riders 148p.
Standard Bearer, Musician
8 Wardancers 158p.
Bladesinger
8 Wardancers 144p.
Treeman 285p.
Treeman 285p.
Total: 2243p.
Models: 68
PD: 5
DD: 4
DS: 4
Traci w takim razie sens bo ma za mało ataków jak za tą cenę. Chyba, że jego odjęcie nie zmniejszy aż tak bardzo jego przydatności? Jak sądzicie?
Powiem tak:
Nie, nie gram pierwszy raz WE i rozumiem dlaczego proponujecie te zmiany.
1. Spellweaver czy 2x Spellsinger.
Mocne siły 2 czarodziejek to przede wszystkim rozłożenie punktów na 2 modele. Natomiast nie wezmę 2 caddych bo to duża strata punktów. Natomiast Weaver, z możliwością wyboru lore'ów daje więcej opcji.
Przede wszystkim możliwość wylosowania i rzucenia Beast Cowers. Może szansa jest dość mała, że przejdzie ale zawsze jest.
2. Treeman czy WW+bonusy (w tym oddział GG).
Według mnie to kwestia wyboru. Na dużą część armii WW sie zupełnie nie sprawdzają. Prawie każdy ma coś, co ich sprzątnie.
Jasne, z drugiej strony Treeman też może okazać się mięciutki.
Po prostu nie widzę aż tak bardzo mocnych stron WW. Może powiecie mi po co oni w armii czysto naporowej?
Na TM w sumie się jeszcze nie zawiodłem ale może to przez to, że nie grałem jeszcze zbyt dużo razy z demonami.
Na razie zmienię rozpiskę żeby byłą legalna:
Spellweaver 315p.
4 Dispel Scrolls
Noble 130p.
BSB, Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow
Noble 147p.
Wild Rider Kindred, Spear, Light Armour, An Annoyance of Netlings, Elven Steed
8 Dryads 96p.
8 Dryads 96p.
10 Glade Guards 120p.
10 Glade Guards 120p.
6 Wild Riders 199p.
Standard Bearer (War Banner), Musician
5 Wild Riders 148p.
Standard Bearer, Musician
8 Wardancers 158p.
Bladesinger
8 Wardancers 144p.
Treeman 285p.
Treeman 285p.
Total: 2243p.
Models: 68
PD: 5
DD: 4
DS: 4