Zawiła walka - kilka pytań

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krecik_77
Mudżahedin
Posty: 234

Post autor: krecik_77 »

re up:
Konkluzja z rozmowy świetna: "Enter 7th. We don't even have that much rule support now.", czyli klasyczne "Obywatelu, dopisz sobie rulzzz , bo nam się nie chciało..."
Co za problem przestawic i jego, i czarodziejkę na maxa na prawo? Tak by był kontakt a mantysia?
Problem taki, że po tym manewrze minotaury moga rąbać po korsarzach...

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Shino pisze:nie
Jesli nie to jak sie to ma do pierwszego paragrafu "Fighting the Challenge" str.77?
Chyba napisane wyraźnie że sie przesuwają i muszą sie stykać?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

wyraznie napisane, ze sie przesuwaja.... ale nie, ze musza sie stykac...

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

rozumiem ze przekaz "moved in the ranks to a position where he is in base contact with the character that accepted the challenge" jest przezemnie jakos opatrznie zrozumiane i dokładnie oznacza ze herosi w challengu nie musza sie moc stykac?

Awatar użytkownika
Phelot
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Phelot »

Chyba nie musze sie stykac by rzuc wyzwanie, ale potem musza sie przesunac - tylko ja nie czaje zdania mowiacego o tym, ze gdy jeden nie moze to drugi sie przesuwa? W jakich wypadkach nie mozna a w jakich mozna sie przesuwac? Dla mnie, jesli musze sie przesunac w rankach to zawsze bedzie mozna przesunac tak by sie wreszcie walczacy w wyzwaniu stykali...
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2008, o 00:19 przez Phelot, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Jeżeli oddział z herosem A walczy z przeciwnikiem z przodu i dodatkowo ma na boczku innego herosa B.
Jeżeli A i B mają walczyć w chalenngu to B nie ma się jak dostawić do A, bo A ma już cały przód zajęty jakąś jednostką.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Phelot
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Phelot »

@up Dzieki za info:>
Obrazek

ODPOWIEDZ