O&G na Masterach

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kis1
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Bastion HypolytówCity

Post autor: kis1 »

No nie wiem. Podejrzewam, że pewno łapią orki jako niewolników :] już masz swoje zaczepienie do zielonego koloru ;p

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Koncept całkiem ciekawy, takie orcze MSU, ale szczerze mówiąc ciężko by mi było się do czegoś takiego przekonać bo po pierwsze to już nie są O&G na dobrą sprawę, a po drugie ta armia daje radę na armie, w których masz z 1-2 mocne oddziały, które można nakarmić śmieciem, ale nie widzę jej już tak dobrze w momencie gdy przeciwnik wystawi inne MSU bo wtedy się nagle okazuje, że ma on tyle samo oddziałów, ale jego są z każdej strony lepsze.
Jest to na pewno jakiś sposób na zrewitalizowanie armii O&G, ale boję się, że może się skończyć na pięciu wynikach w granicach 13:7-7:13.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Dostajesz WE i... Płyniesz?:)

blady da'Rasta
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 149

Post autor: blady da'Rasta »

IMHO zasadniczy problem jest fakt ze nie ma gdzie tych magow trzymac :( przez co sa wrazliwi na magie i ostrzal przeciwnika; rozumiem ze sa mobilni i skacza miedzy snotami a chukkami ale obawiam sie ze to nie wystarczy :(
menigile sa tu jak najbardziej na miejscu - na pewno beda tu dawac rade;
mag na rydwanie jest dla mnie pomylka; smieci tez nie ma za duzo by spowalniac wroga - tak jak juz ktos pisal - starczy na 1 mocny oddzial wroga, ale jak juz bedzie ich kilka to jest duzy problem

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Chłopaki, nie ma co gdybac. Dopiero 2 bitwy za mna. VC i Demony. Takze niewile na razie można powiedziec. Podałem tylko zamysł, nową koncepcję którą chce testowac. Tyle :)

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

kis1 pisze:A tak właściwie co daje ta trucizna co oni ją mają na broni ? Bo mam nadzieje, że nie to co w tej edycji ;P
Ja też miałbym taką nadzieję, ale patrząc na to jak głosowali ludzie z LS, to jednak pozostanie tak jak za dawnych czasów, czyli zwykła trucizna.
Kubunio pisze:
kis1 napisał:
http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/manflayers/1/

Jak to mówią, jest taka opcja jak www.google.pl Razz

A tak na serio to taki oddział Dark Elfów, a dokładniej taki RoR
Mam z nimi zasadniczy problem: z żadnej strony nie są "zieloni".
Są obcy
To najemnicy.

blady da'Rasta
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 149

Post autor: blady da'Rasta »

wiadomo, kolata, zycze powodzenia! i czekam na relacje :D
u nas na druzynowych mistrzostwach wielkopolski brelat doskonale sobie radzil na 15 mengilach, magach pokitranych w czukach i przy 6 skorlach :D wiec moze to jest dobry kierunek - choc to defens straszliwy i jako takim mocno sie nim brzydze:P

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Blady, ofensem pogrywam na klimatycznych bitwach. Na turnieje jeżdże wygrywac, więc biorę co IMO najlepsze.
Mengili przydałoby sie wiecej, ale nie ma skad pts brac. I tak w tej rozpie niewiele jest ;)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Kołata pisze:Ok. Moja nowa rozpa opiera się na nastepujacych założeniach wynikajacych z ostatnich doswiadczen masterowych:
to moze jakis sparing iedlugo? z checia bym zobaczyl co taka rozpa jest w stanie wyciagnac :)

Awatar użytkownika
Kubunio
Wałkarz
Posty: 86
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Post autor: Kubunio »

Kołata pisze:Chłopaki, nie ma co gdybac. Dopiero 2 bitwy za mna. VC i Demony. Takze niewile na razie można powiedziec. Podałem tylko zamysł, nową koncepcję którą chce testowac. Tyle :)
I za to Cię Kołata cenię, a zdanie moje (i kilku innych malkontentów) jest tylko głosem na puszczy.
Pewnie, że powodzenia, ale jak to ktoś już napisał, a ja dawałem delikatnie do zrozumienia, to nie są już O&G.
Przykre jest to (znowu zasieję defetyzm), że jak wchodził nasz AB, byliśmy zadowoleni/zachwyceni. Po pojawieniu się kilku kolejnych AB okazało się, że dupa zbita. Tak na dobrą sprawę gdyby nasz AB okroić 2krotnie (do maszyn, i 2 rodzajów klocków i herosów) nic by się nie stało - cała reszta nie istnieje lub, jak to powiedział Quas, w miejscach gdzie ta reszta występuje są białe plamy.

Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Post autor: qlpin »

a mi się rozpa podoba, mnóóóóóstwo kombinowania i shamani na wilkach rzeczywiście zagranie conajmniej niekonwencjonalne, tylko taki koleś może maksymalnie 3 kości zużyć czyli taka stopa nie zawsze wyjdzie, ale ogólnie cud miód malinka, aż zaczne kombinować coś w ten deseń...

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Kołata pisze:Chłopaki, nie ma co gdybac. Dopiero 2 bitwy za mna. VC i Demony. Takze niewile na razie można powiedziec. Podałem tylko zamysł, nową koncepcję którą chce testowac. Tyle :)
koncepcja na playtesty i chyba do zmian ewolucyjnych. nie bardzo jest gdzie skitrac magow jak sie zagra z blogoslawiona dywizja/cyrkiem
jak kazda rozpiska ma swoje wady-ale moze niwelowac najwieksze syfy wystepujace u przeciwnika

mengili sam bym chcial potestowac->ale nie mam figsow

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

aj przez kolate sie zastanawiam jeszcze... :/ moze to nie koniec Zielonych

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

Kołata....twoja rozpa jest naprawde dziwaczna...ALE....;]....ja widzę jej ogromny potencjał...z tego co widze to naprawde da sie tym grać....;]...
Co do orków na dzikach to chętnie skozystam z propozycji kołaty i charkiego ale to przed areną bedzemy sie jeszcze dogadywać....;]....

Ghost_Master1
Mudżahedin
Posty: 292

Post autor: Ghost_Master1 »

Jak widzicie ta armie w spotkaniu typowo skirmishowych armii ?
lizaki? tu chy
ba najgożej bo jako tako save to ty nie masz ? WE? Bestie?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

na skirmish kluczowymi moga okazac sie mengile i doom diver

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Będzie ciężko. Ale ze skirmishem zawsze było najciężej. Więc to w sumie żadna nowość.

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

@Kołota

Rozpiska fajna, Mengile to raczej dobry wybór. Dzięki nim będziesz mógł nabić sporo punktów. A to jak wiemy może zadecydować czy będzie remis bądź inny o wiele lepszy wynik.

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Kto pożyczy Wywernę i gobliński rydwan na Arene ? Dzięki temu koeljny masakrator O&G pojawi się by siać waaagh:)

Byłby to mój debiut na Masterze:) i chętnie posieję zamęt i zniszczenie:)

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

o Wrone zapytaj w imperium Gier w krakowie.....stoi tam jedna na wystawie....;]...a rydwan to wes sobie z balsy na szybkosci zrób

ODPOWIEDZ