Koncepty armii
Moderator: Gremlin
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
Koncepty armii
tu możemy siewymieniac naszymy koncepcjami ( perwersyjnymi, refleksyjnymi, PGrowymi ) odnosnie składania armii WE ...
ostatnio rozkminiam nad 40stką GG lordem z Bolkiem, BSB z HoDem i ogolnie fajny ostrzał + 2xTreeman i driady
co wy na to ? miało by to szanse ? taki total szuting
ostatnio rozkminiam nad 40stką GG lordem z Bolkiem, BSB z HoDem i ogolnie fajny ostrzał + 2xTreeman i driady
co wy na to ? miało by to szanse ? taki total szuting
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
ewentulanie kminiłem nad daniem 1xMR T i 1x10 WW ( przydadzą sie na lordów na smoku ) driady daje zeby miało co walczyć z niedobitkami chociaż mysle ze z masówami bylo by ciezko ;/
Ja trochę kminię nad armią Welfów... Coś taniego - taka odskocznia od dwarfów
I narazie wchodzi tylko kombo forest spiritów Coś w stylu: branchwraithx2 , driady 10x3, wild riders 6x2 , treeman. Grałem tym niewiele ale całkiem przyjemnie było. Szybkie, manewrowe. Może trochę miękkie i słabe przeciw magii.
Ale to idealna alternatywa dla krasnoludow
pozdro
I narazie wchodzi tylko kombo forest spiritów Coś w stylu: branchwraithx2 , driady 10x3, wild riders 6x2 , treeman. Grałem tym niewiele ale całkiem przyjemnie było. Szybkie, manewrowe. Może trochę miękkie i słabe przeciw magii.
Ale to idealna alternatywa dla krasnoludow
pozdro
Przy opcji z dwoma dzialkami DoW 50 lucznikow calkiem sobie sprawnie poradzi, wystarczy dodac odpowiednich spowalniaczy i herosow. 2 drzewa kosztuja w cholere i w takiej rozpisce mozna je spokojnie zastapic, masa driad i WD. Tyle ze to juz nie samograj jak z przed kodexu.
Ja juz probowalem z 40 GG.Jak wspomnieli przedmowcy lepiej jednego Treemana i kilku Waywatchersow.Ja dodatkowo kierowalbym sie ku magowi lordowi zeby miec mocna ochrone antymagiczna i dodatkowo jezdzic laskami zeby przeszkadzac.
Do tego kilka oddzialow walczacych z treemenem i biegacz zeby wybic co dojdzie mimo obstrzalu.A obstrzal z 40 GG jest bardzo mocny i niezle kosi.Mi sie rozpa podoba i ostatni cigle skladam rozpy w tym kierunku.
A do obcinania marszu przeciwnikowi wystawialem 5 scoutow ze sztandarem obcinajacym marsz na 12 cali.W sumie oddzial za 130 pkt ale jednak w pewnych momentach sie przydaje.
Do tego kilka oddzialow walczacych z treemenem i biegacz zeby wybic co dojdzie mimo obstrzalu.A obstrzal z 40 GG jest bardzo mocny i niezle kosi.Mi sie rozpa podoba i ostatni cigle skladam rozpy w tym kierunku.
A do obcinania marszu przeciwnikowi wystawialem 5 scoutow ze sztandarem obcinajacym marsz na 12 cali.W sumie oddzial za 130 pkt ale jednak w pewnych momentach sie przydaje.
generalnie większość moich koncepcji na 2000+ opiera się na magu lordzie, jednym drzewie, wardancerach i 2x wildach, do tego minimum 2x GG i jakies 1 driady przynajmniej. Reszta to dobudowywanie do woli. Stwierdziłem ostatnio, że 2gi treeman, to nie taka fajna rzecz. Jak źle trafisz to imo łatwe punkty. Jeden zawsze się schowa, a poza tym Waywatcherzy wcale tacy kiepscy nie są.
Waywatcherzy nie są źli. Nic tak bardzo nie denerwuje przeciwnika jak jednostka, która od pierwszej tury tnie mu marsz, wycina mu ciężką kawalerię albo sciąga lorda ze smoka (chociaż to raczej nieczęsto się zdarza). Ja Wayów lubię i z chęcia nimi gram.
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
jak dla mnie WW ssają i wąchaja pałe ... moga coś zrobić ale i tak na 99% zgina najdalej do 3-4 tury. po prostu nie ma jak ich sensownie ukryć bo las juz nie wystarczy ...
Krassus jak moi przeciwnicy widzą WW nie są bymnajmniej sfrustrowani a raczej mówią " o nie ma drugiego Mr T .. ufff "
Krassus jak moi przeciwnicy widzą WW nie są bymnajmniej sfrustrowani a raczej mówią " o nie ma drugiego Mr T .. ufff "
To też prawda, dwa Grubasy robią przeważnie sieczkę z psychy przeciwnika (szkoda, że Treeman Ancient zjada slot rare-bo wtedy grałbym na 3 Drzewach ). Ale ja po prostu lubię Wayów, zwłaszcza jak wywiną jakiś numer (bo własnie niedawno zdjąłem nimi kumplowi lorda chaosowego za smoka - miał nietęgą minę... )Wujek Kiczu pisze: Krassus jak moi przeciwnicy widzą WW nie są bymnajmniej sfrustrowani a raczej mówią " o nie ma drugiego Mr T .. ufff "
A tam - 2 drzewa są plewne Tak grają Elfy, które na łatwiznę idą (Weźmy 2 drzewa i jakoś to będzie). Ale prawdę powiedziawszy czasem te 2 drzewa to takie easy pointy Co do Wayów - na pewnym challangerze przeciwnicy też się z nich podśmiewali i cieszyli że nie ma 2go drzewa a potem byli mocno zdziwieni
dwa drzewa to latwizna w kombinowaniu. zreszta za duzo to kosztuje i nigdy tego nie bralem.sporo na niewystawianiu innych jednostek sie traci... WW nie ''ssa'' tylko trzeba nimi umiec grac, nie umiesz to nie wystawiaj, proste.
ps. prosze wiecej takich wyrazen nie stosowac jak ''ssają i wąchaja pałe'' troche mnie odrzucaja. wolalbym zeby to forum bylo ok a jak nie to bede wnioskowal do moda o Ciecie postow...
ps. prosze wiecej takich wyrazen nie stosowac jak ''ssają i wąchaja pałe'' troche mnie odrzucaja. wolalbym zeby to forum bylo ok a jak nie to bede wnioskowal do moda o Ciecie postow...
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
Pasiak te wyrarzenia nie mają na zamiarze obrazić jakąkolwiek jednostke
ja osobiscie przyznam ze odkąd WW nie widzą na 4 przez las to jakoś mnie nie ruszają, są za bardzo losową jednostką ( wyjdzie KB na lordzie albo nie wyjdzie ) i dlatego mnie odrzucają wole pewniaki
ja osobiscie przyznam ze odkąd WW nie widzą na 4 przez las to jakoś mnie nie ruszają, są za bardzo losową jednostką ( wyjdzie KB na lordzie albo nie wyjdzie ) i dlatego mnie odrzucają wole pewniaki
Widziałem takie "pewne" drzewo co się złożyło od katapki TK
Jak Paweł napisał - jak się umie wykorzystać Wayów, to dają radę. Dla mniej zdolnych polecam orła (szkoda, że nie 2 na slot, bo to by wtedy był moje pewniaki, jako bardzo pożyteczne stworzonka). Tu nie chodzi o ten ich KB. Sobie czasem kulam i czasem się uda, ale nie nastawiam się na to. Generalnie mają blokować marsz i robić mały zamęt. Trochę o te 4 pkt. za drodzy, ale ujdzie
Jak Paweł napisał - jak się umie wykorzystać Wayów, to dają radę. Dla mniej zdolnych polecam orła (szkoda, że nie 2 na slot, bo to by wtedy był moje pewniaki, jako bardzo pożyteczne stworzonka). Tu nie chodzi o ten ich KB. Sobie czasem kulam i czasem się uda, ale nie nastawiam się na to. Generalnie mają blokować marsz i robić mały zamęt. Trochę o te 4 pkt. za drodzy, ale ujdzie
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
wole bezkarne śmiganie po stole z niektórymi armiami niż wieczny stress " cholera jak ich poukrywać "
moze kiedys zaczne ich wystawiac ale to bardziej w bitwach towarzyskich powiedzcie ile razy widzieliscie na turnieju WW ? ja moze raz
moze kiedys zaczne ich wystawiac ale to bardziej w bitwach towarzyskich powiedzcie ile razy widzieliscie na turnieju WW ? ja moze raz
Dokładnie tak, jeżeli WW czegoś nie odstrzelą, to chociaż przytną marsz i ćwiartkę zablokują (albo zajmą). Jest dla nich wiele zastosowań. Fakt, że mogliby być trochę tańsi, ale cóż... Jest jak jest. A na turniejach WW pojawiają się wcale nierzadko.
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
teraz na DMP niewiele osób sie mogło nimi "nacieszyć" na stole