Kolejny raz kombinuje z rozpiską i wyszło mi coś takiego.
Generalnie Ghoule na maxa do przodu dwa klocki z BK mniej więc na środku 2 klocki flanki + Varghulf Baty i Wilki wszystko zależy od przeciwnika.
Oczywiście wystawienie sumulacyjne
Postawiłem na dodatkowe levele dla Vampirów zamiast Forbidena.
Dodatkowo PS, które mają szybko wyciągnąć DS od przeciwnika.
Zaryzykowałem z Sceptre de Noirot Zombie generalnie za screena robić będą - chociaż, z wpuszczenia 2 razy ożywienia zombi mam klocek 20 minimum więc na tyły dobre.
Komentarze mile widziane
Vampire Lord @ 450 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Master of the Black Arts
Dark Acolyte
Summon Ghouls
Helm of Commandment
Book of Arkhan
Cadaverous Cuirass
Power Stone
Vampire @ 220 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy; Lance;
Heavy armour;Shield
Dread Knight
Goulkin
Dispel Scroll
Power Stone
Vampire @ 195 Pts
Magic Level 1; Necromancy
Dark Acolyte
Sceptre de Noirot
Dispel Scroll
Summon Ghouls
Vampire @ 190 Pts
Magic Level 1; Necromancy
Dispel Scroll
Power Stone
Dark Acolyte
Summon Creatures of the Night
2 x 20 Crypt Ghouls @ 336 Pts
2 x Ghast
2 x 15 Crypt Ghouls @ 256 Pts
2 x Ghast
5 x Dire Wolves @ 50 Pts
Doom Wolf
3 x Fell Bats @ 60 Pts
9 x Black Knights @ 317 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG;
War Banner
1 x Varghulf @ 175 Pts
Casting Pool: 13
Dispel Pool: 7
Total Army Cost: 2249
VC kolejny raz bez Wraithów xD
No to ok. Wyglada na calkiem mocna rozpe. Silna magia, prawie niezniszczalne kloce ghouli. Jak sie dobrze tymi ghoulami pozaslaniasz, to remis masz z kazdym na starcie, potem zaczynasz walke o zwyciestwo.Aro pisze:Na chwilę obecną nie ale zebranie tej ilości nie będzie problemembless pisze:Masz w swoich zasobach 100+ ghouli, czy tak teoretycznie piszesz?
Problem mozesz miec jesli cos zdola te klocuszki obejsc i dorwie sie do Twoich herosow, ktorzy sa mocno miętcy. Zagrozeniem moga byc oddzialy z duza iloscia atakow, ktore sie jednak przez ghoule przebiją, albo wykopywaczki.
Problemem jest tez to, ze armie partyzanckie maja, jak sadze, szanse uniknac konfrontacji z Twoimi oddzialami (to wtedy masz cos kolo remisu). Wprawdzie masz ghoulkin, wiec mozesz miec szybki start, ale potem zaczyna Ci brakowac mobilnosci. No i zeby cala armia byla w ruchu Twoj generał musi za nia biec, a wtedy dla przeciwnika otweraja sie zupelnie nowe mozliwosci pod tytułem "atak od tyłu".
To oczywiscie tylko mozliwe zagrozenia, ktore moga a nie musza wystapic. I kazdemu znich da sie zreszta zaradzic. Tylko wspominam dla porzadku.
Podsumowujac - mocne, ale bedziesz musial troche pocwiczyc, zeby ta dobra maszyna do zabijania dzialala sprawnie.
bless - Generalnie Wampir Lord do walki nie będzie się pchał. Strata lorda to w 80% strata armii.
Wykopywazki typu TK Scorpiony to rzeczywiście mała przeszkoda ale zawsze jest szansa, że taki scorp nie wyjdzie
Natomiast atak od tyłu to może być problem. Jednak jestem dobrej myśli, gdyż jak coś ożywiane Zombie będą skrinować, uniemożliwiać szarżę.
Obecnie sporo osób blokuje popychaczkę lub Winda - ja na początku będę chciał ożywić troszkę Zombich i ustawić grę pod siebie
Do tego mam nadzieję, że Ghoule, które dosyć szybko znajdą się za połową stołu odciągną chociaż troszkę ostrzał od BK i Varghulfa
Wykopywazki typu TK Scorpiony to rzeczywiście mała przeszkoda ale zawsze jest szansa, że taki scorp nie wyjdzie
Natomiast atak od tyłu to może być problem. Jednak jestem dobrej myśli, gdyż jak coś ożywiane Zombie będą skrinować, uniemożliwiać szarżę.
Obecnie sporo osób blokuje popychaczkę lub Winda - ja na początku będę chciał ożywić troszkę Zombich i ustawić grę pod siebie
Do tego mam nadzieję, że Ghoule, które dosyć szybko znajdą się za połową stołu odciągną chociaż troszkę ostrzał od BK i Varghulfa