Imperium 1666

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Imperium 1666

Post autor: kurka_z_podworka »

Warrior Priest of Sigmar @ 157 Pts
General; Barding; Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield
Doomfire Ring[burning head]

Battle Wizard Magic Level 2
Dispel Scroll x2

Battle Wizard Magic Level 2
The Orb of Thunder[zakaz latania]

12 Handgunners
11 Handgunners

9 Reiksguard Knights
FCG, war banner

5 Reiksguard Knights
Musician

5 Reiksguard Knights
Musician

2x Great Cannon

1 Steam Tank @

Casting Pool: 6 + modlitwy + wredny bound na latanie + mniej wredny burning head
Dispel Pool: 5
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

ODPOWIEDZ