1200 VC - turniejowo

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
duck83
Mudżahedin
Posty: 222
Lokalizacja: Kraków

1200 VC - turniejowo

Post autor: duck83 »

Vampire (general)
Dark Acolyte, Lord of Dead
Nightshroud, Wristbands of Black Gold

Vampire
Dread Knight, Infinite Hatred
Balefire Spike, The Book of Arkhan

Vampire
Dark Acolyte, Lord of Dead
Dispel Scroll

14 Skeleton Warriors
standard, champion

10 Skeleton Warriors
standard

9 Black Knights
bardings, standard, Hell Knight

3 Fell Bats

10 xbowmen

PD: 7
DD: 5
Models: 49

1200 pointów in total


rozpa na turniej, wielu rzeczy nie jestem pewny, więc pozwolę sobie tutaj podzielic się pomysłami ...

Vampire generał - zastanawiam się nad wywaleniem Wristbandów i władowanie mu Gema i Biting Blade'a
Pozostałe wampiry są ok, chyba :?:
Konnica, dwie opcje, pierwsza powyżej ... druga - dwie piątki, w jednej z bardingami siedzi Dread Knight, druga bez bardingów jest do zadań specjalnych, typu bibmanie sobie na trudny teren, straszenie bretońskich lanc swoimi 16" szarży i może coś się jeszcze znajdzie ... oba oddziały miałyby po Hell Knightcie .... i teraz pytanie co lepsze, dwa małe oddziały szturmowe, czy jeden jako mocna siła przełamująca linię itp (tyle, że nie ma żadnego bannera, liczę na US głównie)
Fell Baty - wziąłbym 4, gdybym miał na to pointy
Kusze - for fun :D

aaa, no i skeletony - wiadomo, dowskrzeszac ile wlezie, tylko czy jest sens? mógłbym ewentualnie jeden odział zamienic na ghoule, ale w ilości max. 12 chłopa

nie jestem zbyt doświadczonym graczem turniejowym i cały czas myślę czy 2 konnice nie sprawdzą się lepiej, any suggestions???

nie mam spirit hostów i chyba nie miałbym nawet jak skołowac, inna opcja, że jestem w stanie załtwic sobie trochę wilków i ewentualnie 2 wraithy + banshee, skeletonów mam do groma, trochę zombiaków, z bohaterów chciałbym pozostac przy trzech wampirach, again ... suggestions/ comments??

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

Ja tez bym wywalil wristbanda, gem jest dobry ale ryzykowny, mozna sie pokusic zeby nie zginac od jakiegos skorpiona bo raczej cala reszta lataczy czy wykopywaczek (czyli wszystkiego co jest nam w stanie wykonac samobojcza szarze na gienka) odbije sie dzieki nightshroudowi. Z drugiej strony jesli chcesz miec zabunkrowanego generala to czemu nie dac mu flayeda+ gema? lepsze napewno niz nightshroud+ gem. Ja osobiscie na malym wampirze uzywam sword of battle , nightshrouda oraz black periapta.
Nie wiem poprostu czy nastawiasz sie na magie czy bardziej na walke. Tak czy inaczej wywalilbym kusznikow - nie pasuja tu do niczego. Za te punkty mozna dodac nietoperza, dac BK magiczny sztandar, to samo jednym szkieletom - mysle oczywiscie o war bannerze i banner of dead legion. z Black periaptem moglbys miec 7 kosci do przyzywania szkieletow, to calkiem niezle jak na te format i przyzywanie na jednej kostce na 3+. Natomiast jesli bardziej w szybki combat to jedne szkielety bym zostawil w ilosci gdzies 15 z war bannerem a drugie zamienil na 10 ghuli. Generala zostawilbym magiem i stalby z tylu w ghulach i probowal dozywic szkielety na 5 kosciach (2 swoje, i 3 z poola dzieki periaptowi) natomiast drugiego wampira zlozylbym na biegacza z flayedem, slomka i moglby isc w szkieletach. Nie wiem jak punktowo to wyglada. BK masz ok tym wampirem, nie rozbijalbym na male grupy, probowalem takimi grac i sa beznadziejne. Co do wraithow to jednostka zabojcza szczegolnie na male punkty ale wtedy to chyba trzeba wywalic jednego wampira zeby je wsadzic (tez nieglupie). Opcji troche masz, sam cos wybierz.

ODPOWIEDZ