Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Problem w tym, że najwięcej dotąd grałem z lizakami. Bez kowadełka górnicy na lizaków raczej nie mają zastosowania. Przynajmniej tak mi się wydaje. Najskuteczniejsi poniżej 2000 pkt. są do niszczenia machin. Ewentualnie jeśli ktoś będzie naprawdę blisko krawędzi.
Tak czy inaczej zastosuję się do rady Rakso i spróbuję ich wykorzystać.
PS. Cytadela to jednak solidny sklep. Zamówiłem figsy w środę, przyszły dziś rano .
Tak czy inaczej zastosuję się do rady Rakso i spróbuję ich wykorzystać.
PS. Cytadela to jednak solidny sklep. Zamówiłem figsy w środę, przyszły dziś rano .
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ja tam też na nich na narzekam ale skoro za tą samą cenę mogę mieć to samo chociażby w bitewniakach i tam jak jest zamówienie powyżej 100zł przesyłka gratis to tam częsciej zacząłem zaglądać. Chociaż teraz jeśli oba te sklepy porównam się z maelstromem to...nie ma porównania (niestety lub stety na korzyść angoli)
Spoko, spoko, wiem na co imperialiści narzekają. Na to, że jak chcą zawalczyć, to jedyną opcją jest 4x2+papamobile do tego. Ale na co narzekają "wąskodupce" z uthulanu, czy jak mu tam, to raczej nie mam pojęcia, przecież ta armia zasadowo jest całkiem niezła i nawet pasuje do ogólnego standardu przepakowań.
ja na haje
ja kowadło dwie klopy organy bolce tundzi
slayer w slayerach szmit w longach rangerach
haje smok bsb bez batle bannera caddy
20 lukow 2 razy dragoni fast orzeł 3 bolce 2 rydwany
haje zaczely
smok chowa sie za obelisk widzi 2 maszyny ogniste
kowadło zacina sie na małym spowolnieniu na smoka
smok podlatuje pod klocek longów ze szmitem bsb podjezdza w dragonach w zasieg do smoka
zdaje terrory i feara i szarzuje na smoka
strzelaniem zdejmuje dragonow od bsb i bolcem szaszłykuje bsb(ostrzatni strzał tury)
szmitem rzucam chalange smokowi
jezdziec zadaje rane ze słomki sejwuje na 3+
szmit nie trafia
smok rani 4 razy sejwuje 5,5,5,6
smok przegrywa o 6 rzuca 6 daje dyla na 8 cali ja gonie na 11
ogólnie wszystko wystrzalne poza jednym dragonem sztandarowcem który zbrejkował 1 tundów. dwa organki straciłem ze strzelania. jemu został caddy z lasu jeden pan z fasta 4 łuczników i bolec.
jakies 19-1 racja krasie są kijowe z tymi runami ognistymi na haje. wogóle są do bani i nic nie mogą ugrać. a najstraszniejszy problem krasi to ruch 3 cale( oddział longów ze szmitem skończył gre cal od wrażej krawędzi )
ja kowadło dwie klopy organy bolce tundzi
slayer w slayerach szmit w longach rangerach
haje smok bsb bez batle bannera caddy
20 lukow 2 razy dragoni fast orzeł 3 bolce 2 rydwany
haje zaczely
smok chowa sie za obelisk widzi 2 maszyny ogniste
kowadło zacina sie na małym spowolnieniu na smoka
smok podlatuje pod klocek longów ze szmitem bsb podjezdza w dragonach w zasieg do smoka
zdaje terrory i feara i szarzuje na smoka
strzelaniem zdejmuje dragonow od bsb i bolcem szaszłykuje bsb(ostrzatni strzał tury)
szmitem rzucam chalange smokowi
jezdziec zadaje rane ze słomki sejwuje na 3+
szmit nie trafia
smok rani 4 razy sejwuje 5,5,5,6
smok przegrywa o 6 rzuca 6 daje dyla na 8 cali ja gonie na 11
ogólnie wszystko wystrzalne poza jednym dragonem sztandarowcem który zbrejkował 1 tundów. dwa organki straciłem ze strzelania. jemu został caddy z lasu jeden pan z fasta 4 łuczników i bolec.
jakies 19-1 racja krasie są kijowe z tymi runami ognistymi na haje. wogóle są do bani i nic nie mogą ugrać. a najstraszniejszy problem krasi to ruch 3 cale( oddział longów ze szmitem skończył gre cal od wrażej krawędzi )
* Runelord (464)
Gen, Sh, Gw
Runic Armour - odporny na posiony i klling blow,
+1sv, re-roll sv
Runic Talisman - 2xScroll; ward na 4+
Dwarf Guards
Runesmith (142)
Sh
Runic Armour - +1 Armour Save.
Runic Talisman - Rune of Luck; 2x Scroll
Thane (185)
Oath Stone
Runic Armour - 1+ SV, Re roll
Runic Talisman - Master Rune of Challenge
Quarrellers 10 (120)
SH
* Warriors 19 (234)
GW,SH, Full comand
* Longbeards 19 (341)
GW,SH, Full comand
Runic Banner break 1k6; odporność na strach i terror
Miners 15 (200)
Chempion z wiertełkiem
Troll Slayers 6 (170)
Giant Slayer 4
Grudge Thrower (165)
Engineer
Engineering Runes - Re-roll scatera;unbreakable; +1s
Gyrocopter (140)
Ogres 4 (186)
Gw;La;Mu
Total Army Cost: 2347
Dispel Pool: 8
Casting Pool: 2
Models in Army: 88
Gen, Sh, Gw
Runic Armour - odporny na posiony i klling blow,
+1sv, re-roll sv
Runic Talisman - 2xScroll; ward na 4+
Dwarf Guards
Runesmith (142)
Sh
Runic Armour - +1 Armour Save.
Runic Talisman - Rune of Luck; 2x Scroll
Thane (185)
Oath Stone
Runic Armour - 1+ SV, Re roll
Runic Talisman - Master Rune of Challenge
Quarrellers 10 (120)
SH
* Warriors 19 (234)
GW,SH, Full comand
* Longbeards 19 (341)
GW,SH, Full comand
Runic Banner break 1k6; odporność na strach i terror
Miners 15 (200)
Chempion z wiertełkiem
Troll Slayers 6 (170)
Giant Slayer 4
Grudge Thrower (165)
Engineer
Engineering Runes - Re-roll scatera;unbreakable; +1s
Gyrocopter (140)
Ogres 4 (186)
Gw;La;Mu
Total Army Cost: 2347
Dispel Pool: 8
Casting Pool: 2
Models in Army: 88
Thorm pisze:no to zajebisty gracz HE by podlatywać smokiem na szarże krasnoludów no comments... nawet jeżeli z popychaczki to smok ma przecie 20 ruchu
Znasz go ? Ja znam. Widziałeś sytuacje ? Ja widziałem. Gdyby zadał te 3-4 rany przegrał by o 2-3 i na 7-8 z re rollem by raczej ustał. Potem klocek longów za 800 pkt by poszedł się walić i flanka by się odsłoniła. Tu po prostu Kozi miał sporo farta.
lol mój runek ma stołna i w walce zdechł mi dotąd 3 razy na jakieś 300 gier za to wypierdzielił ze 100 razy. Rób jeszcze droższego i opancerzonego przecierz przeznaczony jest do combata.* Runelord (464)
Gen, Sh, Gw
Runic Armour - odporny na posiony i klling blow,
+1sv, re-roll sv
Runic Talisman - 2xScroll; ward na 4+
Dwarf Guards
wiem, ale mam dość sytułacji że wpada coś dużego w kowadło z killing blowem albo bez sv... zresztą, mi się sprawdza, ostatnio na psy wojny przez moją głupotę sam wywaliłem kowadło w powie3trze w 2 grach, bo rzucałem duże runy....
spokojnie no offence z tego co napisał Kozisyn wnioskować można troszkę co innego a poza tym nie sądzisz że dziwne jest to że to dwarfy w smoka szarżowały??Gogol pisze: Znasz go ? Ja znam. Widziałeś sytuacje ? Ja widziałem. Gdyby zadał te 3-4 rany przegrał by o 2-3 i na 7-8 z re rollem by raczej ustał. Potem klocek longów za 800 pkt by poszedł się walić i flanka by się odsłoniła. Tu po prostu Kozi miał sporo farta.
a mógłbyś mi tą sytuację przybliżyć? bo ciekaw jestem jak to możliwe jest że Kozisyn szarżował mimo że z tego co piszesz miał duże szanse przegrać ...no chyba że wyjścia nie było innego ale "słucham" Cię uważnie
Smok podleciał na pałę by zaziać organki i część longów spowodowac 4 terrory udało mu się zabic tylko 1 longa (przez co nie zeszła ranka oraz tylko 1 typa z organek) drugie organki miały 1 obsługanta i 2 wbite rany (przed nie wyjechali dragoni z bsb + jeszcze jedni na flance dalej) ze strzelania (2 bolty i 10 łuków) HE nie dobiły tych organek (na co liczył ów gracz). Smokowi niewiele rzeczy groziło gdyż 1 klopa była 6" od niego a 2 była ognista. Szanse na ubicie klocka longów wygladały tak że:
a) mogli nie zdać terroru
b) feara na szarży
c) jak zaszarżują smok ubija szmita przy bsb i przegranej o 2-3 by na 80-90% ustał (bsb by przeżył gdyby na wpół zdechłe organki zginęły)
d) terrorów w koło było 4 więc coś miało sporą szansę oblać.
e) po zabiciu szmita smok bije po zwyklakach przepycha klocek w 2-3 tury walki i łamie flankę oraz zabija kowadło.
f)Gracz HE miał jedyną okazję by ruszyć smoka lotem blisko klop gdzie poza combatem niemal nic mu nie groziło (gdyż kowadło się zesrało)
g) gdyby ruszył się dalej był by narażony na dostanie z katapulty a popychaczka z kowadła i tak by dopchnęła klocek
h) gdyby był jeszcze dalej spowolnienie z kowadła by uniemożliwiło mu dojście
i) Na 2 flance stał oddział slayerów w których smok utknął by do końca bitwy więc te zagranie było mimo pewnej (niewielkiej) dozy ryzyka najlepszą drogą do zwycięztwa. Jednak seria niefortunnych/farciarskich rzutów zmieniła trochę sytuację
a) mogli nie zdać terroru
b) feara na szarży
c) jak zaszarżują smok ubija szmita przy bsb i przegranej o 2-3 by na 80-90% ustał (bsb by przeżył gdyby na wpół zdechłe organki zginęły)
d) terrorów w koło było 4 więc coś miało sporą szansę oblać.
e) po zabiciu szmita smok bije po zwyklakach przepycha klocek w 2-3 tury walki i łamie flankę oraz zabija kowadło.
f)Gracz HE miał jedyną okazję by ruszyć smoka lotem blisko klop gdzie poza combatem niemal nic mu nie groziło (gdyż kowadło się zesrało)
g) gdyby ruszył się dalej był by narażony na dostanie z katapulty a popychaczka z kowadła i tak by dopchnęła klocek
h) gdyby był jeszcze dalej spowolnienie z kowadła by uniemożliwiło mu dojście
i) Na 2 flance stał oddział slayerów w których smok utknął by do końca bitwy więc te zagranie było mimo pewnej (niewielkiej) dozy ryzyka najlepszą drogą do zwycięztwa. Jednak seria niefortunnych/farciarskich rzutów zmieniła trochę sytuację