Ostatnio myslałem o połączeniu krasnali z kislevem. Idea jest prosta:jednostki kislevu mają dać to czego standardowe krasnale nie posiadają i uważam że bardzo im tego brakuje- mobilność. W grę wchodzą więc oddziały kawalerii.
Heroes:
Runesmith (Gen) [149 pkt]
#Master Rune of Gromril; 1+ Armour Save
#Rune of Spellbreaking (x2); Dwarven Dispel Scroll - one use only.
Kislev Boyar (Contignent Comander,Stubborn) [138pkt]
#Sword of Might; +1st
#Enchanted Shield; 5+as
#Warhorse
Core Units:
Warriors x19 [196pkt]
#shield/ handweapon
#FCG
Quarrellers x10 [120pkt]
#shield
Ungol Horse Archers x5 [92pkt]
#musician
Ungol Horse Archers x5 [92pkt]
#musician
Special Units:
Bolt Thrower [60pkt]
#Engineer
Grudge Thrower [120pkt]
#Rune of Accuracy; May re-roll scatter die.
#Engineer
Gryphon Legion x5 [195pkt]
#FCG
#War Banner
Rare Units:
Organ Gun [120pkt]
Total Army Cost: 1282 Pts.
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 59
Co myślicie o koncepcji takiej armii?
PS. Czy za śmierć "generała" kontygnentu przeciwnik dostaje dodatkowe 100pkt?
Dwarfs+Kislev 1300pkt.
tak
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Heh, a juz myslalem ze tylko ja wystawiam Kislev w Dwarfach. Wydaje mi sie to bardzo mocne. Testuje to od jakiegos czasu i ja gram na piatce winged lancersow i piatce horse archerow. Nie warto marnowac slotu specjala na gryphon legion dla 6 sily. Lepiej wrzucic maszyne. W ogole horse archerzy sprawdzaja mi sie jednak gorzej od ciezkiej kawy. Na 1300 jest problem ale ogolnie potrzeba przynajmniej 2 a lepiej 3 klocki.
Zamierzam zabrac cos takiego na arene.
Co do generala kontyngentu jestescie pewni ze jest za niego 100 pkt? ja bym powiedzial ze nie.
Zamierzam zabrac cos takiego na arene.
Co do generala kontyngentu jestescie pewni ze jest za niego 100 pkt? ja bym powiedzial ze nie.
Aż korci mnie by się wypowiedzsieć w tej sprawie
. Bardzo mi miło czyta się ten temat bo gram dwarfami i nieraz Kislevem. Mam do Kislevu duży sentyment i jest to bardzo fajna armia klimatycznie. Witam w klubie grających dwarfs&kislevites. To naprawdę rzadkość tak grać więc pełen szacunek
. Prawdę powiedziawszy dwarfy to jedyna armia u której można myślec o wystawieniu Kislevu (nie mają kawalerii). A teraz się wypowiem odnośnie rozpiski
. Po pierwsze w tak skromnych rozpiskach jak 1300 bardzo trudno jest wystawić cos grywalnego. Już można mieć konkretną armię na np. 1750. Co do tej ropziski. Też nie rozumiem po co Gryphon Legion w Specialu (mimo że GL to tak naprawdę sporo różnica od WL). Antymagii za bardzo nie widzę. Nie wiem też po co tylu warriorów i tylko kusznicy. Pozwólcie że zaprezentuje swoją wersję dwarfy i kislevici na 1300 (jak już koniecznie na tę rozpiskę
):
Unnamed1300 Pts - Dwarfs Army
1 Runesmith @ 149 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Talisman [50]
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking
Runic Armour [25]
Master Rune of Gromril
1 Kislev Boyar (ks) @ 156 Pts
Heavy Armour; Shield
Runic Armour [30]
Rune of Iron (x2)
Sword of Might [20]
1 Warhorse @ [0] Pts
5 Ungol Horse Archers (ks) @ 85 Pts
Normal Bow
5 Warhorse @ [0] Pts
4 Winged Lancers (ks) @ 144 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
1 Rotamaster @ [16] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
10 Quarrellers @ 110 Pts
Crossbow; Light Armour
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
13 * Hammerers @ 236 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard
Runic Banner [30]
Rune of Courage
1 Gate Keeper @ [12] Pts
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Engineer @ [20] Pts
Brace of Pistols; Light Armour
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 54
Total Army Cost: 1300
Pozdrawiam
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Unnamed1300 Pts - Dwarfs Army
1 Runesmith @ 149 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Talisman [50]
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking
Runic Armour [25]
Master Rune of Gromril
1 Kislev Boyar (ks) @ 156 Pts
Heavy Armour; Shield
Runic Armour [30]
Rune of Iron (x2)
Sword of Might [20]
1 Warhorse @ [0] Pts
5 Ungol Horse Archers (ks) @ 85 Pts
Normal Bow
5 Warhorse @ [0] Pts
4 Winged Lancers (ks) @ 144 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
1 Rotamaster @ [16] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
10 Quarrellers @ 110 Pts
Crossbow; Light Armour
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
13 * Hammerers @ 236 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard
Runic Banner [30]
Rune of Courage
1 Gate Keeper @ [12] Pts
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Engineer @ [20] Pts
Brace of Pistols; Light Armour
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 54
Total Army Cost: 1300
Pozdrawiam
PS. Jeszcze jedno - przypominam, że Boyar ma prawo do niektórych run dwarfickich, a że kontygent po części się rządzi własnymi prawami, to sądzę, że w większej rozpisce można wystawić 2 dodatkowe core (w ramach Kislevu np. kossars i horse archers co umożliwia 1 specjal więcej w armii ---> Gryphon Legion. Oczywiście mogę sie mylić, ale Amry Builder nie ma nic do zarzucenia.
Już sie tłumacze:
1. Dlaczego Gryphon Legion? Bo uważam że 3 maszynki na te punkty to dużo więc wolny slot zostaje. A taki oddział z bohaterem (choć delikatny np. na magiczne posiski) podczas szarży może się sprawdzić. Jeżeli sie nie przebije to ma jeszcze stubborna i w kolejnych turach 4 siły, więc nie jest źle.
2.Antymagia jest, choć może za dużo 2DS+5DD na 1300pkt
Master Rune of Challenge tak jak zaproponowałeś może wydawać sie bardziej sensowny.
3.Warriorzy mają na celu wytrzymać jak najdłużej czekając na wsparcie kawalerii. Podobnie jak w Twojej rozpisce hamki.
4.Co do Thunderersów nie jestem przekonany. Ich cena w stosunku do jakości jest dla mnie marna, wole kuszników.
5.Dlaczego mało kuszników? Ungol Horse Archers także potrafią strzelać, 4BS z łukiem to nie jest źle. Ten fast ma za zadanie obcinać marsz i dać czas na strzelanie artylerii.
1. Dlaczego Gryphon Legion? Bo uważam że 3 maszynki na te punkty to dużo więc wolny slot zostaje. A taki oddział z bohaterem (choć delikatny np. na magiczne posiski) podczas szarży może się sprawdzić. Jeżeli sie nie przebije to ma jeszcze stubborna i w kolejnych turach 4 siły, więc nie jest źle.
2.Antymagia jest, choć może za dużo 2DS+5DD na 1300pkt
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
3.Warriorzy mają na celu wytrzymać jak najdłużej czekając na wsparcie kawalerii. Podobnie jak w Twojej rozpisce hamki.
4.Co do Thunderersów nie jestem przekonany. Ich cena w stosunku do jakości jest dla mnie marna, wole kuszników.
5.Dlaczego mało kuszników? Ungol Horse Archers także potrafią strzelać, 4BS z łukiem to nie jest źle. Ten fast ma za zadanie obcinać marsz i dać czas na strzelanie artylerii.