Dwarfs+Kislev 1300pkt.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Dwarfs+Kislev 1300pkt.

Post autor: Voodoo »

Ostatnio myslałem o połączeniu krasnali z kislevem. Idea jest prosta:jednostki kislevu mają dać to czego standardowe krasnale nie posiadają i uważam że bardzo im tego brakuje- mobilność. W grę wchodzą więc oddziały kawalerii.

Heroes:

Runesmith (Gen) [149 pkt]
#Master Rune of Gromril; 1+ Armour Save
#Rune of Spellbreaking (x2); Dwarven Dispel Scroll - one use only.

Kislev Boyar (Contignent Comander,Stubborn) [138pkt]
#Sword of Might; +1st
#Enchanted Shield; 5+as
#Warhorse

Core Units:

Warriors x19 [196pkt]
#shield/ handweapon
#FCG

Quarrellers x10 [120pkt]
#shield

Ungol Horse Archers x5 [92pkt]
#musician

Ungol Horse Archers x5 [92pkt]
#musician

Special Units:

Bolt Thrower [60pkt]
#Engineer

Grudge Thrower [120pkt]
#Rune of Accuracy; May re-roll scatter die.
#Engineer

Gryphon Legion x5 [195pkt]
#FCG
#War Banner

Rare Units:

Organ Gun [120pkt]

Total Army Cost: 1282 Pts.
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 59

Co myślicie o koncepcji takiej armii?

PS. Czy za śmierć "generała" kontygnentu przeciwnik dostaje dodatkowe 100pkt?
Obrazek

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

tak
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
shabovy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189
Lokalizacja: Y.M.F.B.

Post autor: shabovy »

Heh, a juz myslalem ze tylko ja wystawiam Kislev w Dwarfach. Wydaje mi sie to bardzo mocne. Testuje to od jakiegos czasu i ja gram na piatce winged lancersow i piatce horse archerow. Nie warto marnowac slotu specjala na gryphon legion dla 6 sily. Lepiej wrzucic maszyne. W ogole horse archerzy sprawdzaja mi sie jednak gorzej od ciezkiej kawy. Na 1300 jest problem ale ogolnie potrzeba przynajmniej 2 a lepiej 3 klocki.
Zamierzam zabrac cos takiego na arene.

Co do generala kontyngentu jestescie pewni ze jest za niego 100 pkt? ja bym powiedzial ze nie.

Awatar użytkownika
Marchon
Wałkarz
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Marchon »

Tak, gdzies obiło mi sie o oczy, ze za generała kontyngentu jest 100 pkt dla przeciwnika. Ot, taki minus wystawiania kontyngentu.
Ps. Wiele osob wrzuca Kislev ostatnimi czasy do Dwarfów :)

Awatar użytkownika
Kotar
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kotar »

Aż korci mnie by się wypowiedzsieć w tej sprawie ;). Bardzo mi miło czyta się ten temat bo gram dwarfami i nieraz Kislevem. Mam do Kislevu duży sentyment i jest to bardzo fajna armia klimatycznie. Witam w klubie grających dwarfs&kislevites. To naprawdę rzadkość tak grać więc pełen szacunek :) . Prawdę powiedziawszy dwarfy to jedyna armia u której można myślec o wystawieniu Kislevu (nie mają kawalerii). A teraz się wypowiem odnośnie rozpiski :twisted: . Po pierwsze w tak skromnych rozpiskach jak 1300 bardzo trudno jest wystawić cos grywalnego. Już można mieć konkretną armię na np. 1750. Co do tej ropziski. Też nie rozumiem po co Gryphon Legion w Specialu (mimo że GL to tak naprawdę sporo różnica od WL). Antymagii za bardzo nie widzę. Nie wiem też po co tylu warriorów i tylko kusznicy. Pozwólcie że zaprezentuje swoją wersję dwarfy i kislevici na 1300 (jak już koniecznie na tę rozpiskę ;) ):

Unnamed1300 Pts - Dwarfs Army

1 Runesmith @ 149 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Talisman [50]
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking
Runic Armour [25]
Master Rune of Gromril

1 Kislev Boyar (ks) @ 156 Pts
Heavy Armour; Shield
Runic Armour [30]
Rune of Iron (x2)
Sword of Might [20]

1 Warhorse @ [0] Pts

5 Ungol Horse Archers (ks) @ 85 Pts
Normal Bow

5 Warhorse @ [0] Pts

4 Winged Lancers (ks) @ 144 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician

1 Rotamaster @ [16] Pts

5 Warhorse @ [0] Pts

10 Quarrellers @ 110 Pts
Crossbow; Light Armour

10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield

13 * Hammerers @ 236 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard
Runic Banner [30]
Rune of Courage

1 Gate Keeper @ [12] Pts

1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating

1 Engineer @ [20] Pts
Brace of Pistols; Light Armour

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

Dispel Pool: 5

Casting Pool: 2

Models in Army: 54


Total Army Cost: 1300

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kotar
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kotar »

PS. Jeszcze jedno - przypominam, że Boyar ma prawo do niektórych run dwarfickich, a że kontygent po części się rządzi własnymi prawami, to sądzę, że w większej rozpisce można wystawić 2 dodatkowe core (w ramach Kislevu np. kossars i horse archers co umożliwia 1 specjal więcej w armii ---> Gryphon Legion. Oczywiście mogę sie mylić, ale Amry Builder nie ma nic do zarzucenia.

Awatar użytkownika
Kotar
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kotar »

Benek pisze: Antymagii za bardzo nie widzę.
Sorry zwracam honor - kolega ma lepszą antymagię niż ja.

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Już sie tłumacze:
1. Dlaczego Gryphon Legion? Bo uważam że 3 maszynki na te punkty to dużo więc wolny slot zostaje. A taki oddział z bohaterem (choć delikatny np. na magiczne posiski) podczas szarży może się sprawdzić. Jeżeli sie nie przebije to ma jeszcze stubborna i w kolejnych turach 4 siły, więc nie jest źle.

2.Antymagia jest, choć może za dużo 2DS+5DD na 1300pkt ;) Master Rune of Challenge tak jak zaproponowałeś może wydawać sie bardziej sensowny.

3.Warriorzy mają na celu wytrzymać jak najdłużej czekając na wsparcie kawalerii. Podobnie jak w Twojej rozpisce hamki.

4.Co do Thunderersów nie jestem przekonany. Ich cena w stosunku do jakości jest dla mnie marna, wole kuszników.

5.Dlaczego mało kuszników? Ungol Horse Archers także potrafią strzelać, 4BS z łukiem to nie jest źle. Ten fast ma za zadanie obcinać marsz i dać czas na strzelanie artylerii.
Obrazek

ODPOWIEDZ