(total: 1061)
genio lord mag nurgle'a 4 lvl na palanquinie
-dodatkowy czar
-MR 2, ward 6+
- homunculus (raz w turze magii +d3 do casta na jakis czar, potem test na glupote)
-biting blade
-2x ds
(455 pts)
>chlopek do przetestowania, takich lordów magów bedzie malo, a szkoda bo lore nurgle'a jest dość mocny (1 czar wound na wrogim herosie, czy 2 regenka na oddziale). Znając 5 czarów mam to co chcę zazwyczaj. biting blade, tak na wszelki wypadek (3A z S4). na palanquinie daje odporność na feara oddziałowi, sam ma save'a na 3+ i warda na 6+. Tylko mag tzeenth byłby bardziej przezywalny, ale lore tzeentha (poza jednym
czarem) jest IMO slabszy od nurglowego czy slaanesha.
sorcerer nurgle'a 2 lvl-owy na steedzie (save na 2+) dodatkowa kostka powera i scroll (i mamy 2 snajperow)
(206 pts)
exalted BSB slaanesha na sprezynie ze slomką, shieldem, odpornością na KB i poisona- opcja na maszyny(205 pts)
exek slaanesha na sprezynie z shieldem i chaos runeswordem- taki chłopek hardcorek (195pts)
CORE
(total: 562)
2x24 maruderów z shieldem, LA i flailami, FCG- 2x168 (336pts)
2x psy (60pts)
2x5 horsemeni, LA, flail 1x80 1x 86 (muzyk) (166pts)
SPECKI
(total: 420)
2x4 ogry z GW ze sztandarami 2x 210 (420pts)
uważam, ze są mocniejsi od knightów... gdyby mogli brać shieldy to wrzucilbym chaos armoury, a tak to mają to co mają + GW
RARY
helka- 205
calosc 2248
9 kostek powera, 5 dispella, 3 scrolle
razem to daje jakis 2 sprezynowcow, ktorzy są w stanie brejkować klocki, maruderow z geniem, ktorzy mogą trochę przetrzymać, 2 uderzeniowe oddzialy ogórów, helke...
najbardziej boli to, ze herosi tak duzo kosztują, a za swój koszt nie są tacy mocni. Po głębszej analizie żaden rare nie jest grywalny (spawny z 3d6 move'a by sie przydaly...)
ze speciali też tak wiele się nie wyciągnie- 5 konnych z jakimś bannerkiem to wydatek rzędu 250 pts..., a to dalej tylko 5 woundów
mocnym plusem armii jest przerzut paniki
a i pytanie do stałych graczy chaosu (bo juz nie gram chaosem ze 2 lata
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
EDIT
ciekawą opcją wydają się też 2x 6 forsakenów zamiast helki, albo po obcięciu paru punktów