WoC 1250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Azz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 195
Lokalizacja: Świdnica

WoC 1250

Post autor: Azz »

Hejka,


nr 1

220- sorc, MoT, dysk, II lev, spell familiar, oko tzincza, conjoined homunuculus
210- sorc, MoT, dysk, II lev, power familiar, book of sekrets

30- 5 psow
30- 5 psow
80- 5 marauders, flail, lekka
80- 5 marauders, flail, lekka

200- 5 knights
200- 5 knights
200- 4 ogry, chaos armor, gw (ew. jeden wypad, jakas marka, muzyki na maruderow)

nr 2

165- sorcerer, MoS, slanesz steed, 2x ds

30- 5 psow
30- 5 psow
86- 5 marauders, flail, lekka, muzyk
86- 5 marauders, flail, lekka, muzyk
80- 5 marauders, flail, lekka,

270- 6 knights, MoN/MoK
270- 6 knights, MoN/MoK
231- 3 d.ogry, gw

1 wersja, wiadomo w przod i turlanie czarow, dyski w maszynki itp itd
2 wersja, huzia i do przodu, 3 oddzialy sa tak mocne ze powinny zmielic wroga bez wiekszych problemow.

Pozdro

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

imo pierwsza powinna być skuteczniejsza. Jedyne co bym zmienił to dał zamiast rycków, dragon ogry. Reszta się trzyma kupy chociaż brakuje scrolli

ODPOWIEDZ