Dwarfy 2250
Dwarfy 2250
Dwarf Lord @ 301 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Weapon [45]
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Snorri Spangelheim
Runic Armour [80]
Master Rune of Steel
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runesmith @ 147 Pts
Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Rune of Spellbreaking
Spelleater Rune
Runesmith @ 147 Pts
Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking
Thane @ 135 Pts
Gromril Armour
Runic Armour [65]
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Runic Weapon [5]
Rune of Fire
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
10 * Rangers @ 175 Pts
Great Weapon; Rangers; Throwing Axes; Heavy Armour; Shield; Musician, Greatbeard
17 * Hammerers @ 301 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Gate Keeper @ [12] Pts
Runic Banner [50]
Rune of Battle
Rune of Stoicism
17 Troll Slayers @ 265 Pts
3 Giant Slayer @ [78] Pts
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 120 Pts
1 Organ Gun @ 120 Pts
Myślę że remisik z demonami i VC jest tym do ugrania
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Weapon [45]
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Snorri Spangelheim
Runic Armour [80]
Master Rune of Steel
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runesmith @ 147 Pts
Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Rune of Spellbreaking
Spelleater Rune
Runesmith @ 147 Pts
Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking
Thane @ 135 Pts
Gromril Armour
Runic Armour [65]
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Runic Weapon [5]
Rune of Fire
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
10 * Rangers @ 175 Pts
Great Weapon; Rangers; Throwing Axes; Heavy Armour; Shield; Musician, Greatbeard
17 * Hammerers @ 301 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Gate Keeper @ [12] Pts
Runic Banner [50]
Rune of Battle
Rune of Stoicism
17 Troll Slayers @ 265 Pts
3 Giant Slayer @ [78] Pts
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 120 Pts
1 Organ Gun @ 120 Pts
Myślę że remisik z demonami i VC jest tym do ugrania
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Przede wszystkim brakuje BSB... Poza tym może nie być wcale tak kolorowo... Przecwinicy zwykle olewają na początku zarówno hamców z lordem jak i slayerów... Zjedzą Ci maszyny i strzelców a potem porobią kanapki... W krasiach jest właśnie ten problem, że założenie taktyczne często mijają się z celem a to ze względu na M3...
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
Koniecznie zamień tego thana na jakiegoś bsb - a na sztandarze daj jakąś fajną runę np. rune of battle, master rune of Grungi (+5 ward save vs. missiles). Zamiast rangersów longbeardów (rangersi za dużo kosztują) zmniejsz nieco slayersów resztę zainwestuj w machiny np. 2 bolce.
Olej bolce . Powiem Ci tak slayerzy są fajni ale z kowadłem. Z lordem jednak lepiej współgra oddział longów (zwykłych tanich za 315 pkt tzn warbanner 2x us) przede wszystkim dlatego że masz pewny oddział dla szmitów . (Oddział lorda nie moze miec us x2 bo musi mieć możliwość wchodzenia do domku max us 30) więc wymień to albo na sam rune of battle albo na magic rez 1. Co do lorda to jest spoko jednak i bez rune of steel bedzie przeżywał bitwę bez problemów raczej (ja wole zeby miał siłę 7 ale to już wedle woli). 10 skałtów za drogo za mało raczej sie nie zwrócą a będą ginąć często w głupi sposób.
Uwagi co do IMO koniecznych zmian:
-Brak BsB - ten pan z lordem musi być
-Brak muzyków na kuszach (najlepiej wydane 5 pkt w tej armii) muzycy jak się zwracają to zazwyczaj przynajmniej 20 krotnie a i zdarzało mi się ze 120 krotnie
-Brak 2 raków na szmitach (czasem szmit musi przywalić np jak broni maszynki przed fastem/furiami/harpiami a i to się zdarza)
Zmiany IMO nie konieczne
-Żyro przydaje sie jak grasz lordem z powodu braku mobilnosci (choć organki też )
-Dał bym jednak 1x thundów zamiast 1 kusz (+1 hit i AP robi swoje)
-Daj bsb rune of furnance i bierzesz thirstera oraz bsb khorna na klate + nie szkodzi ci metal + nie szkodzą ci niektóre dwarfickie maszynki + TK klopy wszystko to za 5 pkt (ja daje też lordowi ale u twojego nie ma na to miejsca)
Uwagi co do IMO koniecznych zmian:
-Brak BsB - ten pan z lordem musi być
-Brak muzyków na kuszach (najlepiej wydane 5 pkt w tej armii) muzycy jak się zwracają to zazwyczaj przynajmniej 20 krotnie a i zdarzało mi się ze 120 krotnie
-Brak 2 raków na szmitach (czasem szmit musi przywalić np jak broni maszynki przed fastem/furiami/harpiami a i to się zdarza)
Zmiany IMO nie konieczne
-Żyro przydaje sie jak grasz lordem z powodu braku mobilnosci (choć organki też )
-Dał bym jednak 1x thundów zamiast 1 kusz (+1 hit i AP robi swoje)
-Daj bsb rune of furnance i bierzesz thirstera oraz bsb khorna na klate + nie szkodzi ci metal + nie szkodzą ci niektóre dwarfickie maszynki + TK klopy wszystko to za 5 pkt (ja daje też lordowi ale u twojego nie ma na to miejsca)
-
- Chuck Norris
- Posty: 356
nie do konca-Daj bsb rune of furnance i bierzesz thirstera oraz bsb khorna na klate
ciagle dostajesz kb z dżagera
Po wnikliwym przeanalizowaniu waszych sugestii wprowadziłem następujące zmiany.
Dwarf Lord @ 301 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [80]
Master Rune of Steel
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Weapon [45]
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Snorri Spangelheim
Thane @ 165 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [50]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Runic Talisman [25]
Master Rune of Challenge
Runesmith @ 151 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Rune of Spellbreaking
Spelleater Rune
Runesmith @ 151 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking
10 Quarrellers @ 125 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
10 Longbeards @ 125 Pts
Heavy Armour; Shield; Musician
17 * Hammerers @ 291 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician,
Gate Keeper @ [12] Pts
Runic Banner [40]
Rune of Battle
Rune of Sanctuary
15 Troll Slayers @ 243 Pts
3 Giant Slayer @ [78] Pts
1 Grudge Thrower @ 155 Pts
Engineer, Brace of Pistols
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 120 Pts
1 Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 6
Casting Pool: 2
Models in Army: 88
Chyba teraz wszystko powinno być ok.
Kloc z Lordem i BSB nie do ruszenia w kombacie.
Longbeardzi zmniejszają szansę na panikę na Hammererach
Strzelanie przyzwoite.
Ze slayerów nie zrezygnuję bo to jedyny unit w tej armii, który ma sam z siebie stosunkowo dużą ilość ataków, a to moim zdaniem duża bolączka tej armii.
Rezygnacja z runicznej broni u BsB na rzecz Master Rune of Challenge trochę mnie martwi bo odpadły mi 3 magiczne ataki, ale trudno nie można mieć wszystkiego.
Runy na szmitach to IMO najlepszy możliwy zestaw. Zwłaszcza przeciw VC gdzie Lord 9 razy może walić "zerówkę" na 3+. w grę wchodziłaby zamiana ballance na kolejnego spelleatera.
Dwarf Lord @ 301 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [80]
Master Rune of Steel
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Weapon [45]
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Snorri Spangelheim
Thane @ 165 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [50]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Runic Talisman [25]
Master Rune of Challenge
Runesmith @ 151 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Rune of Spellbreaking
Spelleater Rune
Runesmith @ 151 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking
10 Quarrellers @ 125 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
10 Longbeards @ 125 Pts
Heavy Armour; Shield; Musician
17 * Hammerers @ 291 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician,
Gate Keeper @ [12] Pts
Runic Banner [40]
Rune of Battle
Rune of Sanctuary
15 Troll Slayers @ 243 Pts
3 Giant Slayer @ [78] Pts
1 Grudge Thrower @ 155 Pts
Engineer, Brace of Pistols
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 120 Pts
1 Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 6
Casting Pool: 2
Models in Army: 88
Chyba teraz wszystko powinno być ok.
Kloc z Lordem i BSB nie do ruszenia w kombacie.
Longbeardzi zmniejszają szansę na panikę na Hammererach
Strzelanie przyzwoite.
Ze slayerów nie zrezygnuję bo to jedyny unit w tej armii, który ma sam z siebie stosunkowo dużą ilość ataków, a to moim zdaniem duża bolączka tej armii.
Rezygnacja z runicznej broni u BsB na rzecz Master Rune of Challenge trochę mnie martwi bo odpadły mi 3 magiczne ataki, ale trudno nie można mieć wszystkiego.
Runy na szmitach to IMO najlepszy możliwy zestaw. Zwłaszcza przeciw VC gdzie Lord 9 razy może walić "zerówkę" na 3+. w grę wchodziłaby zamiana ballance na kolejnego spelleatera.
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Ja bym zmienił chellenga na +1 do siły... Zawsze się przyda w combacie, a z chellenga i tak coraz rzadziej się koszysta, bo większość spotykanych armi jest ItP...;-/
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
a nie obawiasz się że za mało będziesz miał dispela? trochę bał bym się wystawiać na bitwę z wampami tylko z 6 DD
Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
no to 7 ale to nadal mało
Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Z czystym sercem po wielu bitwach rozegranych krasiami mogę powiedzieć, że chellenge jest do D&*Y!! i to strata punktów...
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane