WoC Kupą, Kupą
WoC Kupą, Kupą
Sorcerer Lord 450
4 lvl, Mark of Nurgle (20p), Palankin (50p), Armour of Damnation (przeciwnik przerzuca trafione hity 45p), Power Familiar (25p, +1PD), DS, biting blade
Sorcerer 216
2 lvl, Mark of Nurgle (20p), Chaos Steed, Conjoined Familiar (+d3 do casta do jednego czaru co turę, w następnej rzuca głupotę), Spell Familiar (+1 czar, 15p), DS
Exalted Champion 180
BSB, Chaos Steed, Rapturous Standard (na dublecie lub jednej "1" insane courage, 20p), flail, tarcza
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, tarcza
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, tarcza
6 hounds 36p
6 hounds 36p
6 hounds 36p
20 Marauders 132p
LA, shield, muzyk, sztandar
20 Marauders 132p
LA, shield, muzyk, sztandar
10 Chosen 245p
halberd, shield, Standard, Champion z Favour of the Gods (możliwość modyfikacji o 1 rzutu na tabelkę giftów)
3 Ogry 135p
GW
3 Ogry 135p
GW
Hellcannon 205p
Warshrine 130p
ewentualnie zamiast ogrów jedne dogry + 40 punktów na herosów
4 lvl, Mark of Nurgle (20p), Palankin (50p), Armour of Damnation (przeciwnik przerzuca trafione hity 45p), Power Familiar (25p, +1PD), DS, biting blade
Sorcerer 216
2 lvl, Mark of Nurgle (20p), Chaos Steed, Conjoined Familiar (+d3 do casta do jednego czaru co turę, w następnej rzuca głupotę), Spell Familiar (+1 czar, 15p), DS
Exalted Champion 180
BSB, Chaos Steed, Rapturous Standard (na dublecie lub jednej "1" insane courage, 20p), flail, tarcza
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, tarcza
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, tarcza
6 hounds 36p
6 hounds 36p
6 hounds 36p
20 Marauders 132p
LA, shield, muzyk, sztandar
20 Marauders 132p
LA, shield, muzyk, sztandar
10 Chosen 245p
halberd, shield, Standard, Champion z Favour of the Gods (możliwość modyfikacji o 1 rzutu na tabelkę giftów)
3 Ogry 135p
GW
3 Ogry 135p
GW
Hellcannon 205p
Warshrine 130p
ewentualnie zamiast ogrów jedne dogry + 40 punktów na herosów
glupota na magu to naprawde tragedia... nawet nie chodzi o brak ruchu, tylko o to ze nie mozesz rzucac czarow jak niezdasz... sam mialem ten gift ale nie doczytalem ostatniej linijki jak doczytalem to go wywalilem
no i wszedzie gdzie sie da powrzocaj MoS, naprawde sie przydaja... na rycerzach nie rycerzach, wszedzie... glupio polac fear szarzujac w cos terroryzujacego... albo mimo wszystko nie zdac tej paniki, 10 pkt za odpornosci to naprawde absolutny pikus i warto ladowac gdzie sie da
no i zmien te tarcze na LA
no a tak pozatym, to klimat
no i wszedzie gdzie sie da powrzocaj MoS, naprawde sie przydaja... na rycerzach nie rycerzach, wszedzie... glupio polac fear szarzujac w cos terroryzujacego... albo mimo wszystko nie zdac tej paniki, 10 pkt za odpornosci to naprawde absolutny pikus i warto ladowac gdzie sie da
no i zmien te tarcze na LA
no a tak pozatym, to klimat
psiakrew, znowu dałem te tarcze nie wiadomo czemu.
familiara wywalę, dam za to trzecie oko
a marki slanesza nie chcę, jak kupa to kupa, zero perfum!
grałem wersją pierwotną (bez ogrów, z drugą helką i trzema oddziałami horsemenów) dziś z lizakami na slannie. wygrałem 14-6. Helka wjechała w slanna , ale go nie zabiła, bo bsb gotujący się do szarży został przy strasznym farcie wystrzelany
czy ta rozpiska jest tak słaba?
familiara wywalę, dam za to trzecie oko
a marki slanesza nie chcę, jak kupa to kupa, zero perfum!
grałem wersją pierwotną (bez ogrów, z drugą helką i trzema oddziałami horsemenów) dziś z lizakami na slannie. wygrałem 14-6. Helka wjechała w slanna , ale go nie zabiła, bo bsb gotujący się do szarży został przy strasznym farcie wystrzelany
czy ta rozpiska jest tak słaba?
ja mam mieszane uczucia fajne by bylo z black tongue.. ale samo? miscast zdarza sie raz na bitwe, zazwyczaj niegrozny.. czy warto? IMO cos ala skeinsliver... niby fajne a nikt nie bierzeGogol pisze:Mnie ciekawi item zwany infernal pupet. Wydaje się bardzo sensowny. Nie warto brać ?
dzisiaj na działce kminiłem, jak by wprowadzić te fajne antymagiczne przedmioty, i co mi wyszło:
rozpa numer jeden, czyli minimalne zmiany
Sorcerer Lord 425
4 lvl, Mark of Nurgle, Palankin, Armour of Morrslieb, DS, Power Familiar
Sorcerer 206
2 lvl, Mark of Nurgle (20p), Chaos Steed, Infernal Puppet, Spell Familiar
Exalted Champion 210
BSB, Chaos Steed, Black Tongue, flail, tarcza
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, LA
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, LA
6 hounds 36p
6 hounds 36p
6 hounds 36p
20 Marauders 132p
LA, shield, muzyk, sztandar
20 Marauders 132p
LA, shield, muzyk, sztandar
10 Chosen 275p
Mark of Nurgle, halberd, shield, Standard, Champion z Favour of the Gods (możliwość modyfikacji o 1 rzutu na tabelkę giftów)
3 Dragon Ogry 231
GW
Hellcannon 205p
Warshrine 150p
tzeentch
wersja druga, czyli jak udało mi się wsadzić czterech herosów i nie dostać zawału
Sorcerer 206
2 lvl, Mark of Nurgle (20p), Chaos Steed, Infernal Puppet, Spell Familiar
Sorcerer 206
2 lvl, Mark of Nurgle, Chaos Steed, DS, Power Familiar
Sorcerer 206
2 lvl, Mark of Nurgle, Chaos Steed, DS, Book of Secrets
Exalted Champion 210
BSB, Chaos Steed, Black Tongue, flail, tarcza
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, LA
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, LA
6 hounds 36p
6 hounds 36p
6 hounds 36p
21 Marauders 138p
LA, shield, muzyk, sztandar
21 Marauders 138p
LA, shield, muzyk, sztandar
10 Chosen 275p
Mark of Nurgle, halberd, shield, Standard, Champion z Favour of the Gods (możliwość modyfikacji o 1 rzutu na tabelkę giftów)
3 Dragon Ogry 231
GW
Hellcannon 205p
Warshrine 150p
tzeentch
wersja trzecia, czyli wymaksowanie bohaterów made easy
Sorcerer Lord 430
4 lvl, Mark of Nurgle, Palankin, Armour of Morrslieb, power familiar, DS, biting blade
Sorcerer 206
2 lvl, Mark of Nurgle, Chaos Steed, Infernal Puppet, Spell Familiar
Sorcerer 190
2 lvl, Mark of Nurgle, Chaos Steed, Book of Secrets, DS
Exalted Champion 210
BSB, Chaos Steed, flail, shield, Black Tongue
3x5 Hounds 90
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, LA
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, LA
20 Marauders 132p
LA, shield, muzyk, sztandar
20 Marauders 132p
LA, shield, muzyk, sztandar
10 Chosen 245p
halberd, shield, Standard, Champion z Favour of the Gods (możliwość modyfikacji o 1 rzutu na tabelkę giftów)
3 Dragon Ogres 231
GW
Hellcannon 205
rozpa numer jeden, czyli minimalne zmiany
Sorcerer Lord 425
4 lvl, Mark of Nurgle, Palankin, Armour of Morrslieb, DS, Power Familiar
Sorcerer 206
2 lvl, Mark of Nurgle (20p), Chaos Steed, Infernal Puppet, Spell Familiar
Exalted Champion 210
BSB, Chaos Steed, Black Tongue, flail, tarcza
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, LA
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, LA
6 hounds 36p
6 hounds 36p
6 hounds 36p
20 Marauders 132p
LA, shield, muzyk, sztandar
20 Marauders 132p
LA, shield, muzyk, sztandar
10 Chosen 275p
Mark of Nurgle, halberd, shield, Standard, Champion z Favour of the Gods (możliwość modyfikacji o 1 rzutu na tabelkę giftów)
3 Dragon Ogry 231
GW
Hellcannon 205p
Warshrine 150p
tzeentch
wersja druga, czyli jak udało mi się wsadzić czterech herosów i nie dostać zawału
Sorcerer 206
2 lvl, Mark of Nurgle (20p), Chaos Steed, Infernal Puppet, Spell Familiar
Sorcerer 206
2 lvl, Mark of Nurgle, Chaos Steed, DS, Power Familiar
Sorcerer 206
2 lvl, Mark of Nurgle, Chaos Steed, DS, Book of Secrets
Exalted Champion 210
BSB, Chaos Steed, Black Tongue, flail, tarcza
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, LA
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, LA
6 hounds 36p
6 hounds 36p
6 hounds 36p
21 Marauders 138p
LA, shield, muzyk, sztandar
21 Marauders 138p
LA, shield, muzyk, sztandar
10 Chosen 275p
Mark of Nurgle, halberd, shield, Standard, Champion z Favour of the Gods (możliwość modyfikacji o 1 rzutu na tabelkę giftów)
3 Dragon Ogry 231
GW
Hellcannon 205p
Warshrine 150p
tzeentch
wersja trzecia, czyli wymaksowanie bohaterów made easy
Sorcerer Lord 430
4 lvl, Mark of Nurgle, Palankin, Armour of Morrslieb, power familiar, DS, biting blade
Sorcerer 206
2 lvl, Mark of Nurgle, Chaos Steed, Infernal Puppet, Spell Familiar
Sorcerer 190
2 lvl, Mark of Nurgle, Chaos Steed, Book of Secrets, DS
Exalted Champion 210
BSB, Chaos Steed, flail, shield, Black Tongue
3x5 Hounds 90
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, LA
5 Marauder Horsemen 86p
muzyk, flail, LA
20 Marauders 132p
LA, shield, muzyk, sztandar
20 Marauders 132p
LA, shield, muzyk, sztandar
10 Chosen 245p
halberd, shield, Standard, Champion z Favour of the Gods (możliwość modyfikacji o 1 rzutu na tabelkę giftów)
3 Dragon Ogres 231
GW
Hellcannon 205