Saurus Oldblood 318pkt.
General
Light Armour
Enchanted Shield
Blade of Realities
Charm of Jaguar Warrior
Aura of Quetzl
Tepok
Mark of the Old Ones
Tlazcotl
2 x Caddy 2 x 135pkt.
Saurus Scar-Veteran 115pkt.
BSB
Venom of Firefly Frog
Light Armour
Tepok
Itzl
Cold One
3 x 10 Skink Skirmishers 3 x 80pkt.
10 Saurus Warriors 168pkt.
Tepok
Champion
Musician
4 Kroxigors 232pkt.
5 Saurus Cavalry 235pkt.
Huanchi's Blessed Totem
5 Terradons 175pkt.
3 Salamander Hunting Packs 195pkt.
Total Army Cost: 2008
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 7
Models in Army: 70
Zbliżają się u nas Indywidualne Mistrzostwa Pomorza więc kombinuję nad wystawieniem armii... Myślałem o armii, która może coś zrobić w kombacie(stąd kawaleria, kroxy, lord walczący i bsb) i zarazem takiej, która jest odporna na magię. Dość dobrze wygląda tutaj Sacred Host of Tepok, z jedną wadą- skinki są po 80pkt... Saurusy są po to, by Lord nie musiał przez cały czas dawać Ld na tyłach dla caddy'ch, przy okazji dają dodatkową kostkę dispela i straszą większość fastów... Żałuję tylko, że nie mam pkt. na drugi poziom dla magów, ale cóż c'est la vie...
Proszę o wszelkie możliwe sugestie
btw. myślałem o southlandzie na 5 skink priestach, ale odstraszyła mnie wizja 5 Ld na całej armii...
Sacred Host of Tepok
Moderator: Ziemko
Sacred Host of Tepok
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2008, o 22:11 przez Pająk, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakie 12?
IMO kazdy biegacz w dzisiejszych czasach powinien miec ITP bo wiekszosc rzeczy ma fear. Np wpadniesz w takie wrighty, glupie driady lub flamery, i niedajboze robia Ci Fear Outnumber...
Moj sauri lubi dreszczyk emocji, a ja lubie ryzyko .Lasti pisze:IMO kazdy biegacz w dzisiejszych czasach powinien miec ITP bo wiekszosc rzeczy ma fear. Np wpadniesz w takie wrighty, glupie driady lub flamery, i niedajboze robia Ci Fear Outnumber...
Moj tez lubial dopóki nie odbił się od driad z FO i rzucil na ucieczke 3x1 Wole zapobiegac takim sytuacjom.