Dwie rozpiski na Arenę

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Dwie rozpiski na Arenę

Post autor: Jankiel »

Miałem genialny plan przywiezienia na Arenę jakiegoś chamskiego pornosa. Ale niestety nie miałem czasu go domalować, a nie jestem fanem wystawiania byle czego. Poległem na smoku. Planowałem:

High Sorceress
Pendant, black staff
Smok

Sorceress
Darkstar cloak, dispel scroll
Pegaz

Sorceress
2xscroll
konik

Assassin
latanie, KB, +d3A

3x5 DR z kuszami
3x5 harpii
7 shades z dwurakami
2xhydra

Niby nic w tej armii nie ma, ale w 7 bitwach testowych natrzaskałem 131 punktów (jedynie demonom nie zrobiłem masakry, a jedynie 11-9). Jak domaluję smoka, to wystawię na jakims masterze. Na razie sobie poczeka.

Zmuszony niezależnymi okolicznościami zostałem do wzięcia esencji klimatu.

Highborn, pendant, terror, dwurak z AP
Noble bsb z AS1+, ring of hotek i dwurakiem

2x20 warriors
2x10 kuszników
2x5 DR z kuszami
2x5 harpii
6 COK z ld na 3 kościach
15 BG z ASF
2x5 shades
2 RBT
Hydra

Z wampirami będzie przesrane, ale z innymi armiami może się uda powalczyć. Nie o zwycięstwo oczywiście, ale remisy będą satysfakcjonujące.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Jankiel zapomniałes o czyms? :P
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Racja, gramy challenge. Ale nic to nie zmienia :)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
LinuX
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Pełna Kurwa z krainy winem i wódką płynąca

Post autor: LinuX »

Jankiel pisze:Miałem genialny plan przywiezienia na Arenę jakiegoś chamskiego pornosa. Ale niestety nie miałem czasu go domalować, a nie jestem fanem wystawiania byle czego. Poległem na smoku. Planowałem:

High Sorceress
Pendant, black staff
Smok

Sorceress
Darkstar cloak, dispel scroll
Pegaz

Sorceress
2xscroll
konik

Assassin
latanie, KB, +d3A

3x5 DR z kuszami
3x5 harpii
7 shades z dwurakami
2xhydra

Niby nic w tej armii nie ma, ale w 7 bitwach testowych natrzaskałem 131 punktów (jedynie demonom nie zrobiłem masakry, a jedynie 11-9). Jak domaluję smoka, to wystawię na jakims masterze. Na razie sobie poczeka.

Zmuszony niezależnymi okolicznościami zostałem do wzięcia esencji klimatu.

Highborn, pendant, terror, dwurak z AP
Noble bsb z AS1+, ring of hotek i dwurakiem

2x20 warriors
2x10 kuszników
2x5 DR z kuszami
2x5 harpii
6 COK z ld na 3 kościach
15 BG z ASF
2x5 shades
2 RBT
Hydra

Z wampirami będzie przesrane, ale z innymi armiami może się uda powalczyć. Nie o zwycięstwo oczywiście, ale remisy będą satysfakcjonujące.
1 rozpiska bardzo mocna. Ma wszystko co potrzeba.
2 rozpiska, no cóż , to nie to samo ale mimo wszystko skuteczna. Znam siłę zwykłej piechoty DE, w starych pewnie zamiast cok'ów byłyby rydwany, ale teraz są naprawdę niezłe. Jednak dużo bardziej bałbym się Twojej osoby niż tej rozpiski(wampir ofc :D )
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

2 to sam napisales ;)
1 fajna, wkoncu premiera twojego pornosa ;) mi srednio lezy w dobie dzisiejszych ciezkich czasow dawanie lorda maga na smoku... ale u ciebie to wychodzi jakies 200pkt taniej niz w chaosie... no i duzo lepiej dzieki pendantowi, druga czarka na pegazie ;) no no, ryzykanckie, ale twoj skill sprawia ze bedzie to bardzo mocna armia, nie ma specjalnie gdzie punktow lapac ;) no poza czarka oczywiscie :P

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Mi sie podoba pierwsza z racji tego, że sam myślałem nad wzięciem Dużej magiczki na smoku..

Co do pierwszej- naprawdę, aż tak bardzo potrzebujesz tych drugich shadesow żeby nie wcisnać magiczki ze scrollami? Mozna by jeszcze kusze zabrac DR i coś jeszcze uciąć...

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Strasznie mi się podoba pierwsza rozpiska.
Tylko mam pytanie. Podliczyłem wszystko i (jeśli zrobiłem to dobrze :P) zostało Ci 11p. Nie lepiej dac Shades'om dwie bronie i wrzucic ósmego?

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Ta druga rozpa dała mi całkiem sporo radochy. Punkty potraciłem zgodnie z przewidywaniami na wampirach (dwie bitwy 10-10 z Fedkiem i 13-7 z Holanem) oraz dosyć zaskakująco na standardowym imperium. Brak szczęścią w kluczowych momentach (highborn tłukł czołg przez 8 tur hth tylko po to, by w przedostatniej nie zadać rany, złamać się i się nie zebrać, a COK przygotowane do szarzy na bok altara dostały 6 hitów z S4 i oblały 6 savów na 3+), kiepski teren (domek i jeziorko na środku stołu, co sprawiło, że musiałem podzielić armię na dwie częśc) i nienajlepsze rozstawienie przesądziły o kolejnym remisie. Do tego 14-6 na DE Garga i 20-0 na Orkach Barbary. W sumie 61 z bitew, popłynąłem trochę na braku WYSWIG i spadłem na 19 miejsce (za to Tomek, z którym zremisowałem ostatnią bitwę był 12). Armia zdecydowanie ma potencjał. Może nie zawsze nadaje się do masakrowania ale jest cholernie przewidywalna i daje mnóstwo mozliwości. Chyba dalej będę tym grał, wylecą pewnie warriorzy i kusznicy, a za to więcej shades i obowiązkowo 20 albo 25 harpii. Do tego pewnie witchki.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Ja bym zamiast warriorów dał korsarzy ,wyrzucił kuszników i za te pkt dorzucił DR z kuszami i muzykiem i 5 widm z dodatkową bronią

A pierwsza rozpa zarąbista ;)

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Po dłuższym namysle trochę zmodyfikowałem rozpiskę.

Dwa klocki warriorów są zbędne - jest to dobra piechota, ale za słapa na starcia ze zwyczajnymi turniejowymi pornosami. W sumie powalczyć to sobie mogła jedynie z maszynami przeciwnika i do tego się świetnie nadaje. Jeden oddział do trzymania bsb czy dostarczenia highborna w odpowienie miejsce wystarczy. Zamiast tego wchodzą 3 dodatkowe oddziały harpii, by mieć pewność, że to ja szarzuję kiedy chcę i na kogo chcę. Cok mi się specjalnie nie przydawali - przez cały turniej mieli tylko jedną udaną szarżę na orczego bsb na rydwanie. W innych przypadkach przeważnie przeszkadzali. zamiast tego wchodzi klocek 18 WE z armou piercing. W walkach z wampirami bardzo przeszkadzao mi to, że jedynie BG mogli powalczyć z hordami ghuli. Teraz mam dwa oddziały mielące ghule na kawałki. Na strategicon do armii dochodzi kocioł - modeli mam wystarczająco dużo, a możliwość dopakowania w odpowiednim momencie konkretnej jednostki bardzo mi się przyda. Koles z drakenhofem nigdy nie będzie się mógł czuć bezpiecznie. Zatem rozpa na 2500 wyglada następująco:

Highborn, pendant, terror, dwurak z AP
Noble bsb z AS1+, ring of hotek i dwurakiem
Kocioł

20 warriors
2x10 kuszników
2x5 DR z kuszami
5x5 harpii
18 WE z armour piercing
16 BG z ASF
2x5 shades
2 RBT
Hydra
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Myślę, że powinno dać radę - a tak BTW - jak się zaptrujesz na Wraithy, uduchowienia VC itd. ?? To myślę, że jest największa przewałka w tej armii (VC).
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Nie wiem jak widzisz tą rozpiskę przeciw czemuś z mocną magią oraz każdym VC, 2 dd i ring of hotek to chyba sporo za mało?

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

hypnotic pisze:Nie wiem jak widzisz tą rozpiskę przeciw czemuś z mocną magią oraz każdym VC, 2 dd i ring of hotek to chyba sporo za mało?
Z VC może być krucho, ale coś z mocną magią ?? W sensie ?? Że ktoś zabije 5 harpii, potem drugie 5 i jeszcze 5 drów to się chyba Jankiel z tego powodu nie popłacze. A reszta wjedzie i zrobi swoje. Hotek jest i to samo w sobie ogranicza rzucanie dużych czarów na wielu kościach. Natomiast głupie pociski k6 hitów to wielkiej krzywdy tej armii nie zrobią.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Hmmm... na Wampiry są BG, WE i Hydra jedyne co moze faktycznie zabolec to 2x wrathy. Bo jedynie DredLord ma magiczne ataki.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Nie wiem jak widzisz tą rozpiskę przeciw czemuś z mocną magią oraz każdym VC
Przecież pisałem. Z VC jest przewalone, więc najlepszy wynik to remis. A reszta mnie nie boli.
jak się zaptrujesz na Wraithy, uduchowienia VC itd
Dobrze umiejscowiony highborn zabezpiecza mnie przed jednym oddziałem. Na drugi trzeba zaszarzować harpiami i jakimś klockiem od boku i wyzwać banshee na challenge. W pierwszej turze tracimy 5 harpii, ale wygrywamy o muzyka (chyba, że nam banshee zabije chamiona). W następnej turze trwa challenge, a wraithy przegrywają o 5. Potem moja tura i sypią się.
A uduchowienie? Przeciez to się rzuca na 4 kościach. Kto zaryzukuje miscasta na wampirze w zamian za bazę duchów?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

hypnotic pisze:Nie wiem jak widzisz tą rozpiskę przeciw czemuś z mocną magią oraz każdym VC, 2 dd i ring of hotek to chyba sporo za mało?
VC beda i tak rzucac czary na 1-2 kosciach,wtedy to i 5DD i 3 DS w koncu nie wystarcza.
czesc trzeba bedzie przyjac z godnoscia

Z VC może być krucho, ale coś z mocną magią ?? W sensie ?? Że ktoś zabije 5 harpii, potem drugie 5 i jeszcze 5 drów to się chyba Jankiel z tego powodu nie popłacze. A reszta wjedzie i zrobi swoje. Hotek jest i to samo w sobie ogranicza rzucanie dużych czarów na wielu kościach. Natomiast głupie pociski k6 hitów to wielkiej krzywdy tej armii nie zrobią.
wlasnie nie wiem czy 2-3 pociski k6S4 lecace w harpie/fasty co ture nie beda bolec. w 3 tury te jednostki wyparuja/spanikuja. a wtedy trzeba bedzie tymi DE grac mano to mano.
ale w zasadzie nie mozna miec wszystkiego i wlozenie magiczki to spore ciecia oddzialowe.teraz wydaje sie to sensowniejsze.

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

To po to właśnie Jankiel 25 harpii wziął :D A takie 2-3 też brużdżą - spowolnić spowolni nawet jedna :)
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Może macie rację, ale jednak z 10+ pd to nawet głupie pociski mogą dość szybko harpie unieszkodliwić, a paniki na ld6 to mi się też nie uśmiechają. Prawie 500 pkt w miękkich fastach (harpie + dr) jak przeciwnik przyfarci w magii czy strzelaniu spadnie szybko, kiedy indziej dojedzie i zablokuje co trzeba, tak że ryzykowne.

Generalnie rozpiska fajna, tylko mam obawy co do tej magii.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

nie wiem czy 2-3 pociski k6S4 lecace w harpie/fasty co ture nie beda bolec. w 3 tury te jednostki wyparuja/spanikuja. a wtedy trzeba bedzie tymi DE grac mano to mano.
Ale Ci magowie też nie będą żyć wiecznie. Mam 9 jednostek, które są w stanie utłuc maga. Harpie i DR mogę w pierwszej turze trzymac w zasięgu RoH, potem szarzuję. Pewnie, że coś pospada. A harpie nie dość, że nie panikuja moich jednostek, to jeszcze korzystają z generalskiego 10 Ld. Nawet imperium z 12 PD, 5 pociskami i boundspellem nie dały rady mi wszystkiego skasować z magii. A miałem 10 harpii. Teraz będzie 25.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Jankiel pisze: 5x5 harpii
powergamer... nie umiesz sie bawić ;)

nie lepiej dwie hydry? czy bolce do straszenie duzych demonow? ;)

ODPOWIEDZ