"CS-czyli critical shot" 11.10.2008 Warszawa

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Handełek
Chuck Norris
Posty: 500
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Handełek »

Temat obok pisze:VC restrictions are also discussed. VC characters will probably not be allowed to cast more spells than their magic level is (that comes from Akito, I like it), Van Hel may loose the status of a necromantic spell (also Akito I think), the number of choices with the Vampire-rule will probably be restricted, the Drakenhof Banner will be banned, the Helm will not be available for Vampire Lords.
This is just a mix of ideas that are being discussed at the moment, each tournament organizer will pick according to his own likings I guess. There is a team tournament in November, I hope we can make the restrictions so that no army is an auto-pick in every team... one can dream.
To już jest bardziej sensowne.
Dajcie Wright'om spokój :)

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Handełek pisze: Dajcie Wright'om spokój :)
hmm... nie.

Spoko podobają mi się zmiany odnośnie demonów. Damy sobie pare dni na przemyślenie kilku kwestii i na bank jakieś zmiany wprowadzimy

Co do zabierania wszystkich nowych rzeczy w VC. Nie bardzo rozumiem o co chodzi:) Nikt nie broni wystawiać wrightów, varghulfów, regeneracji itd. itp.

Zafael ten Twój post to trochę z czapy chyba jest;)

Dawajcie nadal swoje propozycje, jak się wykrystalizuje porządne ograniczenie na największe przegięcia to chyba mogę zagwarantować, że na turniejach organizowanych przez nasz klub będzie obowiązywac;)

Pozdro

Cyel
Oszukista
Posty: 821

Post autor: Cyel »

Ward nieodporny na magiczne ataki to bezsensowne rozwiązanie -sprawi,że korzystne stanie się maksowanie magii, a to mało ambitny kierunek chyba w każdej armii. Promowanie go nie powinno miec miejsca.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

imo przyciecie vc:

wraciaki 0-1
helm lub drakenhof nie moga byc oba
nie mozna wiecej nekromantyczych czarow rzucic niz lv/2 +1 (zaokraglone w dol)
popychaczka nie jest recastowalna
regeneracja nie dziala na sypanie wardy dzialaja
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, o 12:01 przez Shino, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

Dastor, najpierw ustalcie czy na pewno ten turniej będzie w sobotę czy może jednak w niedzielę, potem myślcie na jakich będzie zasadach.

Bartys
Kradziej
Posty: 967
Lokalizacja: KULT

Post autor: Bartys »

właśnie wróciłem z imprezy i podpisuje się w 100% pod postem ciastora.

Jeszcze będziemy myśleć w tym temacie.

Ogółem moim zdaniem trzeba zmienić totalnie CS dla DL-u a do vampirów:
- skasować zapis o drakenhoffie który zabiera slot rare
- dać ograniczenie na eteryki 325pts lub wraithy 0-1
i podoba mi sie pomysl shina
"nie mozna wiecej nekromantyczych czarow rzucic niz lv/2 (zaokraglone w dol)
popychaczka nie jest recastowalna " zamiast tego ze recasty tylko dla nekrosów.

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Masz datę turnieju w pierwszym poście tematu. Nic się w tej kwestii nei zmieni.

Bartys
Kradziej
Posty: 967
Lokalizacja: KULT

Post autor: Bartys »

mdłości pisze:Dastor, najpierw ustalcie czy na pewno ten turniej będzie w sobotę czy może jednak w niedzielę, potem myślcie na jakich będzie zasadach.
już moge Ci powiedzieć, że turniej najprawdopodobniej odbędzie się w sobote.

A CS i termin to są dwie niezależne od siebie rzeczy. Nie wiem czy zauważyłeś ale rozkminiamy CS nie tylko na jeden turniej...

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

Wspaniale, mam nadzieję, że rozkminicie coś dobrego.

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

My też mamy taką nadzieję!

Awatar użytkownika
LinuX
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Pełna Kurwa z krainy winem i wódką płynąca

Post autor: LinuX »

Chyba nareszcie jakiś turniej gdzie moge sobie pograć orkami albo... jeszcze pomyśle.
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

Jutro rano sobie zagram z Sociem WE vs VC na zasadach tego CSa z pierwszej strony tematu, zobaczymy czy wampiry nie za bardzo obcięte.

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2182
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Jeśli chodzi o baner drakenhof, to nie wiem czemu się go czepiacie. Daje on tylko regeneracje, a tę może zdjąć prawie (chyba tylko trzy, no może cztery nie mogą) każda armia zdjąć. Jeżeli chcecie go banować, to równie dobrze banujcie tez heralda nurgla w plaguebearersach, oni też wtedy dostają regenerację.
popieram recasty tylko na nekromantach i regenka/wardy nie dzialaja na sypanie. Co się tyczy wraithów, to każda armia ma magiczne bronie wspierane magią, więc jest to wredne.
Odnośnie demonów, to wystarczy rozbić je an pięć mniejszych armii. Cztery armie to cztery potęgi do których można brać tylko jednostki z pod jednej potęgi. Piąta wymaga wystawienia księcia nie zadeklarowanego na żadną z potęg. Jest przymus wystawienia po jednej jednostce z każdej armii w dowolnym slocie, dodatkowo można wystawić jedną jednostkę dodatkową w dowolnym slocie na każdego heralda (oczywiście herald i jednostka muszą być z jednej potęgi), można wystawić tylko po jednym heraldzie każdej potęgi.
Spróbujcie sobie złożyć rozpy na tych warunkach, a zobaczycie że wymagają indywidualnych stylów gry. Każda ma plusy i minusy, no i oczywiście wymagają od gracza myślenia.
Odnośnie imperium, zrobić tylko drobną zmianę. Papamobile zamiast slotu herosa, zjada slot rare. Na tej zamianie imperium tak bardzo nie ucierpi (coś za coś), a efekt będzie identyczny.

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

Bardzo popieram przedmówce, a w sprawie wampirów poszedł bym nawet dalej. Skoro darkenhof ma zabierać slot rare to powinien móc podobnie jak ward chronić przed sypaniem. Albo nie chronić przed sypaniem ale nie zabierać slotu rare.

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

No dobra, faktycznie brak recasta mocno osłabia wampiry, ograniczenie do 8lvl cały czas daje im jednak dużo PD. Brak regenki i wardów od sypania też wpływa na skład przedmiotów i jednostek. 11 do 9 dla WE, wampiry przycięte jednak troszkę za mocno. Przeciwnikowi nie opłaciło się brać darkenhoffa i wraithów, więc na stole pojawiły się klimatyczne jednostki, blood knights i kołcz. Jakby były modele pewnie pojawiłyby się dwa wargule, ale my akurat gramy bez proxów.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5351

Post autor: Tutajec »

czy powie mi ktos czemu sie nie tnie sie 2x varghulf bo jak dla mnie jak mowil ktorys z kolegow kazda armia ma cos magicznego a oddzial z regenka s...e ga...e kilka fastow orzelek i oddzial niegdy sie nie splaci

Awatar użytkownika
Kielon
Masakrator
Posty: 2487
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kielon »

mdłości pisze:No dobra, faktycznie brak recasta mocno osłabia wampiry, ograniczenie do 8lvl cały czas daje im jednak dużo PD. Brak regenki i wardów od sypania też wpływa na skład przedmiotów i jednostek. 11 do 9 dla WE, wampiry przycięte jednak troszkę za mocno. Przeciwnikowi nie opłaciło się brać darkenhoffa i wraithów, więc na stole pojawiły się klimatyczne jednostki, blood knights i kołcz. Jakby były modele pewnie pojawiłyby się dwa wargule, ale my akurat gramy bez proxów.
Przy obciętej regence Varghulf jest raczej średnim wyborem.

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Ogolnie z obcietymi wardami i regeneracjami , jest ciężko wystawić rozsądny Rare.Vargulf jest miętki,kołcz bez warda leci odrazu.Do tego wrighty zabierającego slot hero. Praktycznie uniemozliwia to branie rare'ów wampirami bo są mega plewne.Albo trzeba brać 8 wraiths'ów z banhsee skoro i tak juz hero nie moge wystawic :roll:

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

dlatego trzeba tylko lekko przyciac te armie zeby nie bylo z nimi problemu :)

bsb demonow moze dawac przerzut tylko jesli oddzial caly wyparowywuje co zmniejszy ich reakcje na breaki co w wypadku psow i gdemona moze miec wplyw na przebieg gry :) tez samym heraldem nie bedzie tak slodko szarzowac. ewentualnie zamienic przerzut ld jako wyparowanie jak w 6 edycji i juz bedzie w porzadku :)

w horrorach nie dowolny horror ale tylko champion moze rzucac czary jak w legionie 6 edycyjnym sprwi, ze beda wrazliwsze na fasty/terki/itp. i trzeba bedzie nimi myslec jak sie ustawiac :)
zabranie ddkow horrorom nie wiem czy jest dobrym pomyslem bedzie trzeba przetestowac :) ale raczej nie jest to konieczne :)

wprowadzenie true core'a jak to zrobiliscie juz mniejszy liczbe ddkow lub psow :) dajcie jeszcze ograniczenie, ze nie mozna miec wiecej oddzialow furii niz sie ma oddzialow piechoty corowej :)

co do duzego demona nie wiem czy hero + rare jest ok :) sam jeden z tych 2 slotow imo by wystarczyl :)

co do giftow nie zabraniajcie dawac kilka razy scrolli w armii jesli scinacie ddki za horrory. Jesli nie to raczej tez nie zabierajcie ale trzbea bedzie pomyslec jak te demony wyjda :)

wampirki
po przemysleniu poprzednie ograniczenie recastow dalbym na:

nie mozna wiecej nekromantyczych czarow rzucic niz lv/2 +1 (zaokraglone w dol)
popychaczki nie mozna rzucic wiecej razy niz polowa recastowalnych czarow (zaokraglone w gore)
(czyli 1 level -> 1 czar nekromancki to moze byc popychaczka
2 level 2 czary nekromanckie 1 to moze byc popychaczka)
3 level 2 czary nekromanckie 1 to moze byc popychaczka
4 level 3 czary nekromanckie 2 to moga byc popychaczki)
co jak sie ograniczy ilosci leveli/kosci da efekty

wraithy 0-1 jako, ze sa mega batem na niektore armie nie dawalbym 2 oddzialow. :) na jeden mozna cos skombinowac :) wziac oddzial z magicznymi atakami lub charactera do pozbycia sie ich :) z 2 oddzialami juz jest bardzo ciezko i niektore armie sobie po prostu nie daja rady :)

jesli chcecie zabrac regenke z sypania to ok :) ale wardy zostawcie :) polepszy to w miare slabego kołcza i tyle :) bo on jako jedyny ma warda :) ward na samotnych characterach imo moze zostac :)

jeszcze jakos obcialbym drakenhofa i hełm... opba przemioty sa strasznie wygiete i choc drakenhof nie jest juz taki super ja nie dziala na sypanie to nadal jest wart swoich punktow... ale nie wiem dokladnie jak zeby nie sciac ich za bardzo...

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9570
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Shino, ogólnie ok. Drakenhoff nie działający na sypanie przy ograniczeniu leczenia BK jest do przełkniecia. A helmu nie może używać lord i już. 7 ws to ostre przegięcie. 6 ws jest w miarę znośne.

ODPOWIEDZ