CS by Furion ODSŁONA DRUGA
Jak już Twój CS przybierze w miarę ostateczną formę, to może ktoś byłby w stanie przygotować zmodyfikowany plik do Army Buildera uwzględniający jego założenia - wtedy byłoby łatwiej zrobić rozpiskę, bez konieczności trzymania przed nosem kopii CSa
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Po testach i przemyśleniach parę dodatkowych opinii na temat Demonów.
Ograniczenie do 3 herosów potrzebne. 4 Heraldów to bardzo mocna kombinacja (oszczędnosć 500pts w stos. do GD!). Może bardziej subtelna niż GD (dlatewgo nasi rodzimi PG raczej jej nie ruszają) ale na pewno nie słabsza!
Ograniczenie BSB boli mnie-chciałem grac na Prinsie, BSB Nurgla i Heraldzie Tzeentcha a nie mogę...i dobrze! BSB jest Bardzo SIlną Opcją. Przykłady z turnieju par - 14 'Beareresów z BSB z +D3 CR. 1) 12 Black Knights z Drakenhoffem od frotu (wpadłem beraresami z overruna) domknięte Dragon Magem z włączonym Flaming Swordem od tyłu. Rezultat - Nurglowcy wygrywają o 1 punkt :]
2) ten sam oddział dostaje od flanki 20 Grave Guard z great weponami i małym wampirem. Rezultat... Beareresi wygrywają o 1 pkt :]
Najbardziej bawią mnie opinie tych którzy mówią że Demony stają się niewystawialne (na Strefie chyba taka bawiaca mnie do łez opinia ) Kurcze, nawet jak patrze na najsłabsze opcje z armybooka, czyli np corową piechotę bez Heraldów...to, kurde, takie oddziały w większości armii byłyby no-brainerami które każdy by brał!
Demonetki, move 6 (!) fear, ward, nigdy się nie łamia a z Banner of Ecstasy moga przyjac KAZDA szarżę. małe oddziały po 12 są w stanie przegonić kazde wsparcie, nawiązać równą walkę z kazdym przeciwnikiem o słabym armour save (WS5?! 2 A !), tylko cięzko opancerzone jednostki są problemem, ale tu już trzeba włączyć myślenie by doprowadzac do korzystnych walk (wiem, niektózy bedą bronić się jak lwy przed ta przykrą koniecznością:P)
Bloodletersi...+D6 do szarży za 25pts? M5 w standardzie ? Sama zasada Instability to ogromna korzyśc dla każdego oddziału Demonów. Tym naprawdę da się grać i wygrywać, bez przeginania, stania i rzucania 20 PD czy latania sobie Bloodthirsterem ze spokojem i relaksem, bo w co nie wpadnie to zabije. Tylko trzeba troszkę pokombinować, pomanewrować...pomyśleć;)
Ograniczenie do 3 herosów potrzebne. 4 Heraldów to bardzo mocna kombinacja (oszczędnosć 500pts w stos. do GD!). Może bardziej subtelna niż GD (dlatewgo nasi rodzimi PG raczej jej nie ruszają) ale na pewno nie słabsza!
Ograniczenie BSB boli mnie-chciałem grac na Prinsie, BSB Nurgla i Heraldzie Tzeentcha a nie mogę...i dobrze! BSB jest Bardzo SIlną Opcją. Przykłady z turnieju par - 14 'Beareresów z BSB z +D3 CR. 1) 12 Black Knights z Drakenhoffem od frotu (wpadłem beraresami z overruna) domknięte Dragon Magem z włączonym Flaming Swordem od tyłu. Rezultat - Nurglowcy wygrywają o 1 punkt :]
2) ten sam oddział dostaje od flanki 20 Grave Guard z great weponami i małym wampirem. Rezultat... Beareresi wygrywają o 1 pkt :]
Najbardziej bawią mnie opinie tych którzy mówią że Demony stają się niewystawialne (na Strefie chyba taka bawiaca mnie do łez opinia ) Kurcze, nawet jak patrze na najsłabsze opcje z armybooka, czyli np corową piechotę bez Heraldów...to, kurde, takie oddziały w większości armii byłyby no-brainerami które każdy by brał!
Demonetki, move 6 (!) fear, ward, nigdy się nie łamia a z Banner of Ecstasy moga przyjac KAZDA szarżę. małe oddziały po 12 są w stanie przegonić kazde wsparcie, nawiązać równą walkę z kazdym przeciwnikiem o słabym armour save (WS5?! 2 A !), tylko cięzko opancerzone jednostki są problemem, ale tu już trzeba włączyć myślenie by doprowadzac do korzystnych walk (wiem, niektózy bedą bronić się jak lwy przed ta przykrą koniecznością:P)
Bloodletersi...+D6 do szarży za 25pts? M5 w standardzie ? Sama zasada Instability to ogromna korzyśc dla każdego oddziału Demonów. Tym naprawdę da się grać i wygrywać, bez przeginania, stania i rzucania 20 PD czy latania sobie Bloodthirsterem ze spokojem i relaksem, bo w co nie wpadnie to zabije. Tylko trzeba troszkę pokombinować, pomanewrować...pomyśleć;)
spokojnie... nowi WoC nie są jeszcze uwzględnieni przyjdzie czas i na nich...thurion pisze:moj WoCh standard idealnie podchodzi pod ten CS bez jakiejkolwiek zmiany... (no mam 10PD ale wkoncu uzyc nie musze ), co IMO najlepiej obrazuje przegietosc nowych Warriorow czyli brak takowego zjawiska
mysle ze Furion do WoCh nic nie dopisze... bo ew przeginki sa ograniczane samym Euro Compem... smok zajmuje rare wiec nie wezmiesz smoka + 2x czegos duzego (co na niektore armie jest nie do zabicia), rycerze max 2x, czyli tez bez przeginki... najmocniejsza w nowym chaosie magia obcieta przez euro comp... moza fastow i psow obciete corowymi slotami, watpie zeby do WoCh powstal jakikolwiek dodatkowy zapisek, ale moge sie mylicBłażej pisze: spokojnie... nowi WoC nie są jeszcze uwzględnieni przyjdzie czas i na nich...
Hrabia pisze:Po prostu chodzi mi o to, że wprowadzając CS, który będzie balansował armie, jeszcze bardziej stracą one na różnorodności, czyli poniekąd straci się to co chce się także pośrednio uzyskać poprzez wprowadzenie ograniczeń.
Wielka wielka nieprawda i jakiś absurdalny mit który pokutuje od zawsze nie wiadomo skąd.
Ludzie chętnie graliby na niestandardowych, fantazyjnych rozpiskach, gdyby nie obecna sytuacja.
Gracz chce wziać niebanalną urozmaiconą i daleką od standardu rozpiskę ale wie,że z całkowicie wymaksowanymi armiami nie będzie miał nią szans.
Ale w momencie gdy te najbardziej wymaskowane rozpiski nie są aż tak potwornie silne same z siebie dzięki CS, gracz ten weźmie jednak swoją fantazyjną i niestandardową, bo wie,że nawet z najbardziej wygiętymi rozpiskami będzie mógł powalczyć.
Jestem pewien,że CS DRASTYCZNIE zwiększy różnorodność armii, bo gracze ceniący sobie oryginalność nie są aż tak strasznie w plecy na dzień dobry jak w systemie bez żadnych ograniczeń.
Co w zamyśle autora ma wynikać z tego zapisku?Bretonnia może zamienić slot potrójny (3) na podwójny (2)
The most important rule!
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Lizardmen, Bretonnia, High Elves
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Lizardmen, Bretonnia, High Elves
Ten CS mi się podoba. Poza zasadą recasta. Raczej obciąłbym wampirom te bloodliny dające dodatkowe kości - każdy taki to dodatkowy special/rare. Bo w aktualnej postaci wydaję mi się, że VC aż za bardzo dostają. Jeden oddział wraithów, zakaz recasta, 3 herosów. I to na start.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Zpbaczę co da się zrobićdebelial pisze:Jak już Twój CS przybierze w miarę ostateczną formę, to może ktoś byłby w stanie przygotować zmodyfikowany plik do Army Buildera uwzględniający jego założenia - wtedy byłoby łatwiej zrobić rozpiskę, bez konieczności trzymania przed nosem kopii CSa
Release the Przemcio!
Nie możesz umieścić ciężkiej kawalerii w slocie potrójnym (3). Zamieniając slot potrójny (3) na podwójny (2) możesz umieścić w nim ciężką kawalerię, w efekcie czego możesz wystawić 2 oddziały Errantów i 2 oddziały Knights of the Realm.Jason pisze:co w zamyśle miał autor tego zapisku?
Możliwe, że masz rację, że VC dostają za mocno.Jankiel pisze:Bo w aktualnej postaci wydaję mi się, że VC aż za bardzo dostają. Jeden oddział wraithów, zakaz recasta, 3 herosów. I to na start.
W przypadku VC sugerowałem się tylko moimi przemyśleniami i wynikami bitew.
Obawiam się, że to może nie zadziałać. Cięcie slotu Rare za te zdolności to troszkę przegięcie - bo te kostki idą też na 2k6 s4, a nie tylko na popychaczki. Z drugiej strony, sloty Special są stratą znikomą / niewielką.Ten CS mi się podoba. Poza zasadą recasta. Raczej obciąłbym wampirom te bloodliny dające dodatkowe kości - każdy taki to dodatkowy special/rare.
Jeżeli chciałbym wygrać za wszelką cenę, raczej zrezygnowałbym z 2 slotów special w zamian za recast.
pozdrawiam
Furion
To nieźle, 24/09 publikacja. To do dziś daje 168h, pareset...powiedzmy 300?Furion pisze: Ja po ułożeniu paruset rozp pod ten CS mam już dużą wprawę....
To daje prawie dwie rozpiski na godzinę zakładając 24h funkcjonowania - fajny miałeś tydzień.
.
.
.
Tak, jestem świadom, że wymyśliłeś to chwilę wcześniej a nie 24.
A ogólnie to ten CS to jakaś herezja.
thx
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
to modyfikacja furionowego CSa sprzed dobrych dwóch miechów...ok 3-4 rozpiski na dzień, nie jest tak źle
p.s. moge zgadnąc, moge moge?
Grasz VC i to od niedawna, prawda?
p.s. moge zgadnąc, moge moge?
Grasz VC i to od niedawna, prawda?
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
No to może obciąć bloodline'y pozwalające przyzywać ghule i baty? Bo w sumie chyba to najbardziej boli. Recast popychaczki chyba nie jest tak bolesny. To tylko 8 cali, potrzeba na to i tak trzech kości, a jest ograniczenie do 9. Moim zdaniem nie ma tragedii. Tragedia to drakenhoff banner, wraithy i 20 fellbatów.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Gram w WFB od jakiś 15 lat. Fakt, że z przerwami.szafa@poznan pisze:
Grasz VC i to od niedawna, prawda?
Tak mam też VC.
Poczekam aż stracicie hate'a do VC i zaczniecie racjonalnie przycinać, modyfikować a nie robić jakiś wampirzy holocaust.
ok CS nader ciekawy jest.
mam tylko jedno pytanie.
dlaczego WE nie maja slota potrojnego?
ma on byc batem na lucznikow czy driady? wolalbym aby [jesli obawiasz sie fali driad] zaznaczyc ze nie mozna przeznaczyc tego slota na driady. pamietaj ze ja nie mam corowej piechoty rankowej jak nie wezme eteralnego lorda...
jesli ma ograniczyc lucznikow to nie rozumiem zapisu promujacego skinki u lizakow ktory mowi ze moga oe zapelnic i 3 i 2 slot skinkami.
magia to wiadomo trzeba cos wymyslic ale to ze kostki slanna sie licza do limitu a DE nie to raczej cos nie gra...
no i rozumiem ze alter noble to co innego niz eteral noble czy zwykly noble?
mam tylko jedno pytanie.
dlaczego WE nie maja slota potrojnego?
ma on byc batem na lucznikow czy driady? wolalbym aby [jesli obawiasz sie fali driad] zaznaczyc ze nie mozna przeznaczyc tego slota na driady. pamietaj ze ja nie mam corowej piechoty rankowej jak nie wezme eteralnego lorda...
jesli ma ograniczyc lucznikow to nie rozumiem zapisu promujacego skinki u lizakow ktory mowi ze moga oe zapelnic i 3 i 2 slot skinkami.
magia to wiadomo trzeba cos wymyslic ale to ze kostki slanna sie licza do limitu a DE nie to raczej cos nie gra...
no i rozumiem ze alter noble to co innego niz eteral noble czy zwykly noble?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Daje rade, tylko nich ktoś mastera na tym zrobi.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Moja uwaga Furionie do wampira lorda. Napisales ze nie ma obowiazku brania go, ale zobacz ze jest zakaz triplowania bohaterow, wiec jak nie wezmiesz lorda to zostaja ci 2 wampiry i nekros, a na tym to sie nie da pograc na 2k+. Moim zdaniem uczciwie jest zeby lord zabieral slot Lorda i Herosa, ale juz nie Rare. Zobacz ze juz teraz sa zajete dwa sloty, wezmiesz malego wampira to zostaje ci jeden a ostatni zajmie albo trzeci wampir albo wraithy. To juz olbrzymie oslabienie w porownaniu z obecnymi rozpiskami, bo tracimy albo 2 wampiry i jedne wraithy albo jednego wampira i wogole bez wraithow! Euro ogranicza magie do 9 kostek wiec jesli napakujemy lorda na maga to zapewne beda wraithy zamiast wampira, jesli bardziej na walczacego to pewnie bedzie trzeci wampir i zero wraithow. W tej sytuacji jesli mamy wraithy zostanie jeden wolny slot rare i albo wezmiemy inna erke albo drakenhofa. Znowu jest wybor wiec znowu oslabienie. Ostatecznie wiec bardzo wygieta rozpa na tym CS wygladalaby wtedy tak ze albo masz dwoch bohaterow, jedne wraithy i drakenhofa/varghulfa, albo trzech bohaterow, zero wraithow, drakenhoffa i varghulfa. Bardzo mocne? No chyba da sie z tym pograc co? Postuluje za tym aby lord nie zajmowal slotu Rare. Zeby nie bylo, sam uzywam varghulfa i black coacha jako erki i zal by mi bylo rozstac sie z coachem I tak bardzo duzo rzeczy w tym CS polyka u wampirow sloty.
Imo za bardzo pojechałeś demony, tzn KoS+bsb i nie masz: 3x hero, 2x rare, 1x special czyli masz 1 psy, 2x horrory, 2x furie czyli jakies 1700 pkt. czyli zostaje Ci 550 pkt na cory czyli w sumie nic i z turbo armii robi sie warzywo. Bez magii, be oddziałow, bez niczego, ogolnie fajnie ale chyba troche za duzo, GD Lord+Hero+rare, bsb special+hero, syrena 2x special imo, tak masz chociaz 1 rare`a
Release the Przemcio!