Saurus Oldblood
General; Light Armour; Quetzl; Itzl; Mark of the Old Ones
Sword of Might
Enchanted Shield
Aura of Quetzl
Cold One
Saurus Scar-Veteran
Light Armour; Battle Standard; Tepok; Itzl
War Banner
Cold One
Saurus Scar-Veteran
Great Weapon; Light Armour; Shield; Quetzl; Tlazcotl
Glyph Necklace
Charm of the Jaguar Warrior
Skink Priest
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll
Dispel Scroll
2x 3 Salamander Hunting Packs
6 Saurus Cavalry
Spear; Shield; Standard; Musician
Huanchi's Blessed Totem
2x 4 Kroxigors
5 Chameleon Skinks
6x 10 Skink Skirmishers
Blowpipe
Oddzial z 2 Herosami ma vs. smok liczebnosc, sztandar, war banner, battle stnd. Statystycznie w chalenge lord i smok wbijaja sobie po 1 ranie, wiec mamy brake na 6 (btw moze zamiast Huanchi - Jaguar, zeby zwiekszyc szanse przydeptania?)
Salki staraja sie unikac szarzy smoka i palic wszystko poza DP'kami, kroxy jak dostana szarze od smoka to powinny mu wtluc rane lub 2 zanim zgina (a jak dostana DP to jeszcze lepiej). Skinki biegaja i robia chaos, biegacz stara sie dojsc do bolcow lub wrednych magow, ma ITP na wypadek gdyby przeciwnik sie postanowil wystawic na Arcy w Feniksach z BOH. Wchodzi i zjada maga z HW+SH wtedy.
Slaba obrona antymagiczna (4DD i 2DS) ale wiekszosc magii i tak pochlaniaja skinki (taka ich rola).
Kameleony dla klimatu i poprostu je lubie.
Mozliwa modyfikacja - Host Tepoca, ale wtedy trace przerzuty na lordzie, ITP na biegaczu i mam mniej skinkow (albo bez kameleonow).
Konstruktywne zeszmacenie moich wypocin mile widziane.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)