przeciwko o 1/6 większej szansy na wysejwowanie....
ale ja tam się nie znam

Moderator: Yudokuno
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Albo:hypnotic pisze:Za 7 pkt to masz wariora bez tarczy czyli z save na 6+ tak że jak mają być do walki to trzeba liczyć 8.
Bardzo często. Jak gram na piechocie, przeważnie wystawiam dwóch herosów i mam mnóstwo oddziałów do hth i sporo strzelania. Całe wsparcie przeciwnika znika w ciągu pierwszych dwóch tur. Większość armii ma góra dwa groźne oddziały do hth - tymi zajmuje się hydra i BG. Warriorzy w tym czasie biegną na pałę w stronę strzelców i maszyn, albo przy krawędzi, albo przez wyrwę w szeregach przeciwnika, jeżeli się źle rozstawił. Czasem może się zdarzyć, że spanikują i uciekną. Ale nie szkoda mi oddziału za 150 punktów, który w sumie jest tylko wsparciem.No dobra, ale powiedzmy sobie szczerze w ilu bitwach udało Ci się przemaszerować całe pole bitwy niezatrzymanym, żeby w 4 turze doczołgać się w końcu do tych maszyn? Jeśli sporo to nie wiem jak Ty to robisz
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.