Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Ja się przyznam bez bicia, że jestem jeszcze za cieńki na granie tym klockiem, w skirmishu o wiele łatwiej mi się gra. Jak za parę miesięcy, lub nawet lat będę trochę lepszy to spróbuję , ale z treekinami wyjdę na VC, zobaczę jak to działa.
To może taka rozpa: (małe zmiany w rozpie, głównie bohów)
Wardencer Highborn - 290
Blades of Loec
Amaranthine Brooch
Murder Spites
Noble - 117
LA, BSB
Annoyonce of Netlings
Spellsinger - 140
Dispell Scroll
Dispell Scroll
Spellsinger - 140
Dispell Scroll
Dispell Scroll
27 x Eternal Guard
standard, champion, War Banner
10 x Glade Guard - 120
10 x Glade Guard - 120
10 x Glade Guard - 120
8 x Dryads - 96
8 x Dryads - 96
6 x Wild Riders - 174
musician, standard
6 x Wild Riders - 174
musician, standard
8 x Wardancers - 165
musician, blade singer
5 x Wardancers - 90
Treeman - 285
równo 2500
Wardencer Highborn - 290
Blades of Loec
Amaranthine Brooch
Murder Spites
Noble - 117
LA, BSB
Annoyonce of Netlings
Spellsinger - 140
Dispell Scroll
Dispell Scroll
Spellsinger - 140
Dispell Scroll
Dispell Scroll
27 x Eternal Guard
standard, champion, War Banner
10 x Glade Guard - 120
10 x Glade Guard - 120
10 x Glade Guard - 120
8 x Dryads - 96
8 x Dryads - 96
6 x Wild Riders - 174
musician, standard
6 x Wild Riders - 174
musician, standard
8 x Wardancers - 165
musician, blade singer
5 x Wardancers - 90
Treeman - 285
równo 2500
Ostatnio zmieniony 5 paź 2008, o 21:32 przez MiM, łącznie zmieniany 1 raz.
Nobla posadziłbym na koniku, może dalej chodzić z eternalami, a w razie czego może wybiec, żeby dawać przerzut do ważnego kombatu. Ci drudzy wardancerzy to ma być 5? Hajbornowi zamiast murder dałbym teleport, albo spajta z magicznymi atakami, może się przydać na jakieś wraithy albo inne eteryki skoro nie ma haila.
Tak, tak WD drugich miało być 5-iu.
BSB siedzi w EG i tylko silnych bohów bierze netlingami ewentualnie championów (jakiś CR wejdzie dodatkowy za overkilla lub przynajmniej champion mniej zabije).
Po co magiczne ataki na Highbornie? Przecież ma z BoL a dla odzdziału to nie wiem czy nie warto innego duszka dać.
Ewentualnie mogę przerzucić netlingi na WD highborna a kosztem jednego WD na BSB regenkę wrzucić.
Więc która opcja ma największego kopa?
BSB siedzi w EG i tylko silnych bohów bierze netlingami ewentualnie championów (jakiś CR wejdzie dodatkowy za overkilla lub przynajmniej champion mniej zabije).
Po co magiczne ataki na Highbornie? Przecież ma z BoL a dla odzdziału to nie wiem czy nie warto innego duszka dać.
Ewentualnie mogę przerzucić netlingi na WD highborna a kosztem jednego WD na BSB regenkę wrzucić.
Więc która opcja ma największego kopa?
A co sadzicie o takiej rozpisce:
Highborne Wardancer
Blades of Loec
Moonstone of hidden ways
Stone of crystal mere
2x caddy
Alter Noble
HotH
HotdA
GW,LA,Sh
2x8 Driad
3x10GG
3Warhawks
2x5Wardancers
6 Wild Riders
War Banner
5 Glade Riders z muzykiem
Treeman
Great Eagle
To jest rozpiska na 2250
bede wdzieczny za komentarze
Highborne Wardancer
Blades of Loec
Moonstone of hidden ways
Stone of crystal mere
2x caddy
Alter Noble
HotH
HotdA
GW,LA,Sh
2x8 Driad
3x10GG
3Warhawks
2x5Wardancers
6 Wild Riders
War Banner
5 Glade Riders z muzykiem
Treeman
Great Eagle
To jest rozpiska na 2250
bede wdzieczny za komentarze
a to moja rozpa na cs mam
spellweaver
4xdispeal scroll
spellsinger
2level
dispeal scroll
calaignor stave
alter noble
zgadnijcie jakie przedmioty
bsb
ward 3+
immun to psychology na ture
3x glade guards
2xdryads
13xeternal guards
muzyk standard
warbanner
8xwardancers
muzyk
5xwrok
muzyk
6xwrok
sztandar muzyk
treeman
5xwaywatchers
spellweaver
4xdispeal scroll
spellsinger
2level
dispeal scroll
calaignor stave
alter noble
zgadnijcie jakie przedmioty
bsb
ward 3+
immun to psychology na ture
3x glade guards
2xdryads
13xeternal guards
muzyk standard
warbanner
8xwardancers
muzyk
5xwrok
muzyk
6xwrok
sztandar muzyk
treeman
5xwaywatchers
obie rozpiski IMO bardzo przystępne, w sumie standard ale z pewnymi fajnymi ulepszeniami, tu orzełek i wróble, tam eternale :p
jedyne co mnie razi to w rozpie runepriesta, to ta nędzna ilość eternali.. 13 chłopa to trochę mało. Jak już ich chcesz miec jako taski duży klocek, co to jest prawie nie złamywalny, to w liczbie od 18-25, ja tam będę ich chyba wystawiał w oddziałach 10-12 osobowych tylko ze sztandarowym i sztandarem niezłamywalności, bo jak wiadomo po wyjściu erraty ta opcja stała się całkiem w porzo .. Nie dość że wypłacają 18 ataków, to jeszcze mogą zatrzymać każdy oddział na 1 turę CC.
A teraz moja rozpiska. Proszę o komentarze, bo będę do niej musiał dokupić kilka figurek, i nie wiem czy jest sens..
Ogólnie ma charakter ofensywny, w miarę przystępnej formie...
Spellweaver lvl 4:
-2x Dispel Scrolls
-1x Power Stone
-Ranu Heartstone
-Spellsinger lvl 2
-2x Dispel Scrolls
Noble:
-BSB
-SoCM
-Słomka
-LA
-Great Eagle
Noble:
-Hail of Doom
-Helmet of the Hunt
-Spear, LA, Sh
-Great Eagle
2x10 Glade Guards
2x5 Glade Riders
-musican
2x5 Wild Riders
-FCG
3x Warhawks
6x Wardancers
-Czempion
Treeman
Mogłem się coś pomylić w punktacji ale raczej nie. No więc tak, wiadomo do każdego oddziału WR jest jeden oddział GR. Moim lordem jest duży mag, bo wiem że antymagia przy tego typu rozpiskach jest bardzo ważna, a pozatym zawsze może wyjść jakiś hunter spear czy cuśtam. Latający herosi są szybkim wsparciem, obaj mogą wchodzić w kombaty, no ale tylko od boku no chyba że na 10 osobowy oddziałek strzelców z t3 i żadnym asv, jeden ma Hodę, drugi BSB, żeby treeman się nie osrał w decydującym momencie. IMO latający herosi są bardzo fajni, bo mobilni, tylko ten BSB ma nieco okrojoną możliwość szybkiego ruchu, bo musi być 12" od buły. Dalej WR i GR bo to w końcu ofens. 2x10 łuki do trzymania ćwiartek, strzelania do maszyn i fastów i trzymania ćwiartek. 3x Wróble ot tak do odwrócenia uwagi, a pozatym są szybkie i może upolują jakąś maszynkę... Baletnice do wożenia magów. Buła jak to buła ma brać wszystko na klatę i także chronić magów w baletnicach. I co wy na to??
jedyne co mnie razi to w rozpie runepriesta, to ta nędzna ilość eternali.. 13 chłopa to trochę mało. Jak już ich chcesz miec jako taski duży klocek, co to jest prawie nie złamywalny, to w liczbie od 18-25, ja tam będę ich chyba wystawiał w oddziałach 10-12 osobowych tylko ze sztandarowym i sztandarem niezłamywalności, bo jak wiadomo po wyjściu erraty ta opcja stała się całkiem w porzo .. Nie dość że wypłacają 18 ataków, to jeszcze mogą zatrzymać każdy oddział na 1 turę CC.
A teraz moja rozpiska. Proszę o komentarze, bo będę do niej musiał dokupić kilka figurek, i nie wiem czy jest sens..
Ogólnie ma charakter ofensywny, w miarę przystępnej formie...
Spellweaver lvl 4:
-2x Dispel Scrolls
-1x Power Stone
-Ranu Heartstone
-Spellsinger lvl 2
-2x Dispel Scrolls
Noble:
-BSB
-SoCM
-Słomka
-LA
-Great Eagle
Noble:
-Hail of Doom
-Helmet of the Hunt
-Spear, LA, Sh
-Great Eagle
2x10 Glade Guards
2x5 Glade Riders
-musican
2x5 Wild Riders
-FCG
3x Warhawks
6x Wardancers
-Czempion
Treeman
Mogłem się coś pomylić w punktacji ale raczej nie. No więc tak, wiadomo do każdego oddziału WR jest jeden oddział GR. Moim lordem jest duży mag, bo wiem że antymagia przy tego typu rozpiskach jest bardzo ważna, a pozatym zawsze może wyjść jakiś hunter spear czy cuśtam. Latający herosi są szybkim wsparciem, obaj mogą wchodzić w kombaty, no ale tylko od boku no chyba że na 10 osobowy oddziałek strzelców z t3 i żadnym asv, jeden ma Hodę, drugi BSB, żeby treeman się nie osrał w decydującym momencie. IMO latający herosi są bardzo fajni, bo mobilni, tylko ten BSB ma nieco okrojoną możliwość szybkiego ruchu, bo musi być 12" od buły. Dalej WR i GR bo to w końcu ofens. 2x10 łuki do trzymania ćwiartek, strzelania do maszyn i fastów i trzymania ćwiartek. 3x Wróble ot tak do odwrócenia uwagi, a pozatym są szybkie i może upolują jakąś maszynkę... Baletnice do wożenia magów. Buła jak to buła ma brać wszystko na klatę i także chronić magów w baletnicach. I co wy na to??
@ Runpriest, a może lepiej dać netlingi i przerzuty psychologii na całą grę zamiast warda i odpornosci na 1 turę? I jesli ma siedzieć w 13 eternalach to dać go na koniku? Poza tym mi się podoba.
@ Dzidzia, to mi się podoba nawet bardziej, aż się prosi o trzeciego orła rejrowego, szybka rozpa, szkoda że tak mało oddziałów się zmieściło.
@ Dzidzia, to mi się podoba nawet bardziej, aż się prosi o trzeciego orła rejrowego, szybka rozpa, szkoda że tak mało oddziałów się zmieściło.
Powiem szczerze:
Koleś z Hodą i HoH spada od salwy 1 kuszników, 1 łuków, czy bolca (a tego ostatnio pelno), nie wspominając o pociskach ala błyskawice, tzeentchowe itp.
Lepiej dać bsb na konika i do eternali, a z pana z hodą zrobić biegacza. Dużo to nie zmieni, a będziesz miał jeszcze pkt na orzełka w rarze (imo bardzo przydatny do odginania szarż itp.).
Poza tym no co tu mówić, gracze WE kombinują czym się da na nowe armie, ale czy to będzie skuteczne zobaczymy.
IMHO EG z sztandarem unbreaka dają radę, ale... Kosztują dużo pkt - no i największa wada to klocek, niby static CR, ale łatwy do złapania (nawet MV 5 nie ratuje ich). Poza tym praktycznie brak sejva (5+ co to jest) czyni ich podatnymi na ostrzał, przy panice mogą uciec... A wtedy lipa.
Warhawki, IMHO grałem zawsze na 4 i dają mega radę, 3jka już słabiej bo do h&r np. w szarżowaniu w klocek nie dostawi się 2 do maga itp.
@ Dzidzia: W twojej rozpie zmieniłbym tylko 1 DS z małego maga na kij, to co wyżej napisałem czyli noble z hodą na biegacza, bsb na konika. Z wildów ściągnąć championów, za to dać 4 warhawka, orła i jak styknie dorzucic 8smego dancera.
Poza tym wymieniłbym 1 GR na 3cią 10tke łukow... IMHO w dzisiejszej dobie demonów, smoków itp, to strzelanie (nawet z ranieniem na 6+) daje radę... (sam gram na 40 łukach aktualnie).
Uff... Chyba wszystko.
pozdrawiam Piotras
Koleś z Hodą i HoH spada od salwy 1 kuszników, 1 łuków, czy bolca (a tego ostatnio pelno), nie wspominając o pociskach ala błyskawice, tzeentchowe itp.
Lepiej dać bsb na konika i do eternali, a z pana z hodą zrobić biegacza. Dużo to nie zmieni, a będziesz miał jeszcze pkt na orzełka w rarze (imo bardzo przydatny do odginania szarż itp.).
Poza tym no co tu mówić, gracze WE kombinują czym się da na nowe armie, ale czy to będzie skuteczne zobaczymy.
IMHO EG z sztandarem unbreaka dają radę, ale... Kosztują dużo pkt - no i największa wada to klocek, niby static CR, ale łatwy do złapania (nawet MV 5 nie ratuje ich). Poza tym praktycznie brak sejva (5+ co to jest) czyni ich podatnymi na ostrzał, przy panice mogą uciec... A wtedy lipa.
Warhawki, IMHO grałem zawsze na 4 i dają mega radę, 3jka już słabiej bo do h&r np. w szarżowaniu w klocek nie dostawi się 2 do maga itp.
@ Dzidzia: W twojej rozpie zmieniłbym tylko 1 DS z małego maga na kij, to co wyżej napisałem czyli noble z hodą na biegacza, bsb na konika. Z wildów ściągnąć championów, za to dać 4 warhawka, orła i jak styknie dorzucic 8smego dancera.
Poza tym wymieniłbym 1 GR na 3cią 10tke łukow... IMHO w dzisiejszej dobie demonów, smoków itp, to strzelanie (nawet z ranieniem na 6+) daje radę... (sam gram na 40 łukach aktualnie).
Uff... Chyba wszystko.
pozdrawiam Piotras