Sacred host of quetzl 2 rozpy, która lepsza?
Moderator: Ziemko
Sacred host of quetzl 2 rozpy, która lepsza?
Sacred host of quetzl
Biegacz z wardem na 4+,GW,LA,Shield,sotek i quetzl @178
2x priest dwa scrolle @2x155
50 sinkow w tym scouci. 20 javelinów, a reszta plujki.
7 kameleonów @105
4 kroxy @232
4 terki @140
3 salki @195
Sacred host of quetzl
Biegacz z wardem na 4+,GW,LA,Shield,sotek i quetzl @178
2x priest dwa scrolle @2x155
40 sinkow. 20 javelinów, a reszta plujki.
5 kameleonów @75
4 kroxy @232
5 kawa z huanchim @245
3 salki @195
Mile widziane konstruktywne komentarze. Zreszta sami ocencie, ktora lepsza.
Pozdr!!
Biegacz z wardem na 4+,GW,LA,Shield,sotek i quetzl @178
2x priest dwa scrolle @2x155
50 sinkow w tym scouci. 20 javelinów, a reszta plujki.
7 kameleonów @105
4 kroxy @232
4 terki @140
3 salki @195
Sacred host of quetzl
Biegacz z wardem na 4+,GW,LA,Shield,sotek i quetzl @178
2x priest dwa scrolle @2x155
40 sinkow. 20 javelinów, a reszta plujki.
5 kameleonów @75
4 kroxy @232
5 kawa z huanchim @245
3 salki @195
Mile widziane konstruktywne komentarze. Zreszta sami ocencie, ktora lepsza.
Pozdr!!
jak chcesz pobawic sie na klimat to graj ale lepiej normalnie ]:->
o jaka szkoda ze kawaleria nie moze miec blessingow najlepiej 2
soteka i quetzla
byla by rzeznia lekka
o jaka szkoda ze kawaleria nie moze miec blessingow najlepiej 2
soteka i quetzla
byla by rzeznia lekka
Jakoś bardziej mi się widzi ta 1 rozpiska, a to dlatego, że dzięki terkom możesz łatwo kogoś zajść od tyłu i zawsze uciekające oddziały mogą w nie wpaść. Natomiast jeśli kawą popełnisz jakiś mały błąd, niezbyt dobrze ją zescreenujesz to zostaną ściągnięci od byle czego. Tylko w 1 rozpisce zdjąłbym z 1 maga 2lvl, wstawił jeszcze 1 terka, zdjąłbym kameleonów i 20 skinków i wstawił jeszcze 4 kroxów.
Kroxy kolejne by mi sie przydaly, ale ilosc moich figsow jest ograniczona i gram tym co mam, ale mimo wszystko chamki sa dobre i potrafia namieszac. @Max
Jak cos piszesz to moze bardziej z sensem, bo twoja wypowiedz jest nie zadowalajaca i moglbys sprecyzowac :"jak chcesz pobawic sie na klimat to graj ale lepiej normalnie ]:-> " o co ci dokladniej chodzi. Powiedz co zle, a co bys wywalil.
@ Jaro
Z kolei twoja wypowiedz jest dobra, tak na przyszlosc pomysle nad twoimi radami.
Pozdr!!
Jak cos piszesz to moze bardziej z sensem, bo twoja wypowiedz jest nie zadowalajaca i moglbys sprecyzowac :"jak chcesz pobawic sie na klimat to graj ale lepiej normalnie ]:-> " o co ci dokladniej chodzi. Powiedz co zle, a co bys wywalil.
@ Jaro
Z kolei twoja wypowiedz jest dobra, tak na przyszlosc pomysle nad twoimi radami.
Pozdr!!
no jak o comax pisze:jak chcesz pobawic sie na klimat to graj ale lepiej normalnie ]:->
jak chcesz grac na klimat to graj (czyli na army of quetzl)
ale lepiej normalnie czyli bez bezsensownych blessingow na wszystkim
a rozpa 2 mi sie bardziej widzi
po co komu 7 kameleonow gdzie to wystawisz ]:->
terradony 1 oddzial duzo nie daje
no i dlatego 2 rozpa lepsza
mozna by dac pawer stony
tylko jak kiepsko czary wylosujesz to zmarnujesz punkty
tylko jak kiepsko czary wylosujesz to zmarnujesz punkty
No więc mi osobiście bardziej odpowiada rozpiska druga. Prawdopodobnie dlatego, iż bardzo lubię kawalerie Osobiście wywaliłbym magów i kamki i pokombinował nad drugim oddziałem kroxów i bsb, albo zwiększył ilość skinków zamiast sztandarowca. Co więcej dałbym na wszystkich skinkach javeliny. Jak już się bawimy Quetzlem to na całego. Save na 4+ (w walce) i trafienia oszczepami na 4+ jest bardzo dobre Takimi jaszczurami spokojnie możemy polować na jakieś fasty i inne miękkie oddziały.
Pozdrawiam!
Maciek
Pozdrawiam!
Maciek
skink z jewelinem i tarcza to szydera
niewiem czy mi sie dobrze zdaje ale h weapon shild daje dodatkowego sv
a skink walczy jewelinem wiec nie ma
jest wedlog army booka do wyboru blowpipe i h weapon albo jewelin i tarcza z tego wynika chyba ze skink ttez walczy tym jewelinem
niewiem czy mi sie dobrze zdaje ale h weapon shild daje dodatkowego sv
a skink walczy jewelinem wiec nie ma
jest wedlog army booka do wyboru blowpipe i h weapon albo jewelin i tarcza z tego wynika chyba ze skink ttez walczy tym jewelinem
chyba mamy inne podręczniki w podręczniku jest tylko napisane, że możesz wymienić blowpipe'a na javelin&shield za free...max pisze:skink z jewelinem i tarcza to szydera
niewiem czy mi sie dobrze zdaje ale h weapon shild daje dodatkowego sv
a skink walczy jewelinem wiec nie ma
jest wedlog army booka do wyboru blowpipe i h weapon albo jewelin i tarcza z tego wynika chyba ze skink ttez walczy tym jewelinem
nom ok massz racje hmm
to jednak sie te jeweliny oplaca ];->
+4 sv na skinkach to naprawde spoko i to za jedyne 90pkt 10skinoli
nie no z sejwami to moze nawet i przezyja ale ja wole isc w ilosc niz w jakos ( co nie znaczy ze chce grac skavenami )
to jednak sie te jeweliny oplaca ];->
+4 sv na skinkach to naprawde spoko i to za jedyne 90pkt 10skinoli
nie no z sejwami to moze nawet i przezyja ale ja wole isc w ilosc niz w jakos ( co nie znaczy ze chce grac skavenami )
po co im champion ]:->
tego tez jakos nie rozumiem tracisz tylko 5 pts jesli mozna dac nowego skinola
bo marka quetzla kosztuje niestety 30pts
tego tez jakos nie rozumiem tracisz tylko 5 pts jesli mozna dac nowego skinola
bo marka quetzla kosztuje niestety 30pts
Czytałeś o sacred hostach wogóle? Jeśli gramy na sacred hoście marka quetzla na zwykłych skinkach i skink hero kosztuje 5 pts...
"A Lizardmen army (not a Southlands army) may be taken as a Sacred Host of Quetzl using the following amendments:
* All units and characters that may take a Sacred Spawning must bear the Sacred Spawning of Quetzl. Core units with this blessing stay Core, but if given a second Sacred Spawning are moved to Special.
* Skink Skirmishers and characters must purchase the Sacred Spawning of Quetzl for +5 points per unit, and +5 points per character, which gives them a Scaly Skin Save of 6.
* Skink Priests in a Sacred Host of Quetzl can only take their spells from the Lore of Death."
http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/4/
"A Lizardmen army (not a Southlands army) may be taken as a Sacred Host of Quetzl using the following amendments:
* All units and characters that may take a Sacred Spawning must bear the Sacred Spawning of Quetzl. Core units with this blessing stay Core, but if given a second Sacred Spawning are moved to Special.
* Skink Skirmishers and characters must purchase the Sacred Spawning of Quetzl for +5 points per unit, and +5 points per character, which gives them a Scaly Skin Save of 6.
* Skink Priests in a Sacred Host of Quetzl can only take their spells from the Lore of Death."
http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/4/
czytac czytalem ale nie o blessingach az tak zaawansowanie
wydawalo mi sie ze to nie jest za ciekawe jednak na klimat sie oplaca grac ];-> o tak przyznaje wam calkowita racje
wydawalo mi sie ze to nie jest za ciekawe jednak na klimat sie oplaca grac ];-> o tak przyznaje wam calkowita racje