Demony i Vampiry zalewające Polską ligę WFB

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

No tak tylko ze jak ona jest czescia oddzialu u czesc lapie roh to sobie nie poczaruje chyba tez. zreszta to 24 cale dzialania. Mniejsza oto CHILLOUT ;)
Obrazek

Akuma
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 116

Post autor: Akuma »

Chyba jednak tak i o tym mówił shino :)

"Any wizard ( friend or Foe ) attempting to CAST OR TARGET a spell within 12" of the bearer"

Więc jesteś friend i rzucasz poza bańkę to nic nie stoi na przeszkodzie żeby odział w którym stoisz miał tylko kilka modeli w "bańce" wtedy wrogi caster targetuje odział i RoH go łapie.

Tzn wydawało mi się że to jest naturalna praktyka i każdy tak gra ...

To raz a 2 zasięg to 12" - taki jest promień czaru ... 12" we wszystkie strony od MODELU - czyli jeśli będzie to szef BG np to mierzymy od niego a nie od dowolnego modelu.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Mam wrażenie ze 2x hydra + smok + mocna magia (np czarodziejka 4 lev na smoku z invert wardem + jakas magiczna zabawka do klepania) i dodatkowe czarusie/BSB + dobra ochrona magiczna (ring of hotek) + mocne strzelanie (trylion fastów z kuszami) + corowe harpie (do zdejmowania maszyn i screeningu) jest cholernie mocną kombinacją. Da sie z tym pograc ale nie oszukujmy sie - to rozpiska na poziomie war altara i dwoch steamtanków.

Na tego typu rozpiski nikt jeszcze nie zwraca uwagi
Grałem, sprawdziłem, pornos obrzydliwy (ale dużo bardziej podkrecony, niż ta lightowa wersja, którą przedstawiłeś).
Jest kilka morderczych kombinacji, tylko nikt ich jeszcze nie wystawił.

Na marginesie - nie uważam RoH za przegięty przedmiot. Przynajmniej nie w tych warunkach, które panuja aktualnie w wfb. Jest to tak mocny bat na każdą rozpiskę opierająca się na magii, że za jakiś czas nikt normalny nie bedzie się nastawiał tylko na magię, bo mozliwość spotkania RoH rozwali mu cały plan bitwy. Dlatego ten malutki przedmiocik imo będzie pełnił doskonałą funkcję balansująca inne rozpy.

A hydra jest przegięta. Ale nie bardziej, niz treeman czy czołg.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Nie gram DE, tak mi sie tylko rzuciło w oczy po pobieżnym przeglądnieciu booka. Na pewno można ten "szkielet" podkręcic bardziej.

Co do RoH - śmieszny przedmiot, na niektóre armie rewelacyjny, na niektóre bezużyteczny. Dlatego przegiętym na pewno nie jest.

Co do hydry - jest imo odrobinkę silniejsza niz czołg. Po prostu odporniejsza na strzelanie.

Teraz jeszcze zauważyłem ze herosi w De mogą siedziec na manticorach.. Omg :shock:

Awatar użytkownika
Handełek
Chuck Norris
Posty: 501
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Handełek »

Ale manticora zjada slot hero wiec jest to combo z pupy...

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

ale pod dread lordem nie ;p
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Ziemko pisze:]Mnie zastanawia to czy propozycja Barba ze stworzeniemiem jakiegos wyrownywacza odnosnie armii mialaby byc pomocnikiem dla organizatorow turniejow czy z gory narzuconym dla wszystkich Csem... JEsli uzywanie mialoby byc dobrowolne to jestem za , jesli narzucone na wszystkich to jestem przeciw.
pomysl ktory jz sie narodzil jakis spory kawalek czasu temu to nie narzucenie CRu tylko stworzenie alternatywy dla limited o nazwie roboczej "restricted" ;)

Awatar użytkownika
Kruti
Dżentelmen Ludowy
Posty: 2084

Post autor: Kruti »

Fluffy pisze:
Co do hydry - jest imo odrobinkę silniejsza niz czołg.
No chyba sobie jaja robisz :?
Obrazek

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Nie rozumiem?

Awatar użytkownika
Kruti
Dżentelmen Ludowy
Posty: 2084

Post autor: Kruti »

Fluffy pisze:Nie rozumiem?
że hydra jest silniejsza niż czołg...
Obrazek

Awatar użytkownika
krecik_77
Mudżahedin
Posty: 234

Post autor: krecik_77 »

Hydra do zabicia jest cholernie trudna, co najwyżej można ją brejknąć. Ostatnio przez trzy tury walki z nowymi chaos knightami wszystko regenerowała, dopiero w czwartej wsadziłem jej 2 woundy i brejknąłem - rozbiła się o obelisk...

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

że hydra jest silniejsza niż czołg...
Jest odporniejsza na strzelanie niż czołg i mobilniejsza. Potrafi byc tak samo groźna. 7 atakow z rerollem w pierwszej turze z S5, do tego mozliwosc ziania (nawet w kombacie) tez z siłą 5.
Do tego kosztuje śmieszne 175 pkt.

Jak dla mnie model o wiele atrakcyjniejszy, z o wiele korzystniejszym niz w czołgu stosunku koszt/możliwosci.

Coż, takie jest po prostu moje zdanie.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Można hydrą ziać nawet w kombacie O_O?
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

13 atakow a nie 7 ;)

a w combacie nie mozna ziac :) no i jest 2x tansza od czolgu o czym nie wspomniales :)

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

"Jak dla mnie model o wiele atrakcyjniejszy, z o wiele korzystniejszym niz w czołgu stosunku koszt/możliwosci".

Napisał.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

a w combacie nie mozna ziac
Masz rację, pomerdało mi sie z zianiem po marszu.
13 atakow a nie 7
No tak, jeszcze pastuszkowie :D

Sorki Torres, Mam zły dzień, źle odebrałem Twoją wypowiedź, juz wyedytowałem posta.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 7 paź 2008, o 13:50 przez Fluffy, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Fluffy, nie wiem o co Ci chodzi. Ja już się wypowiedziałem w tym (albo pokrewnym) temacie co myślę o przegiętości i przycinaniu VC i DL.

Mój powyższy post miał na celu tylko i wyłącznie pokazanie Shino, że myli się w tym, że nie napisałeś o koszcie hydry.
Naprawdę nie rozumiem po co te wycieczki osobiste.

Awatar użytkownika
Kruti
Dżentelmen Ludowy
Posty: 2084

Post autor: Kruti »

Ale Hydra związana w walce jest związana w walce, nie zadaje pieprzonych imapktów i ma 12 cali ruchu. Jest do zabicia zawsze i przez każdego. A do czołgu czasem mozna tylko pomachać...
Obrazek

Awatar użytkownika
blundi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 169
Lokalizacja: Zharr Naggrund
Kontakt:

Post autor: blundi »

Rozwiązanie, że można zrobić legalny turniej, na którym VC czy DL wystawiały by się o kilka % mniej niż inne armie (na przykład 2100 zamiast 2250 jak inne armie) ma urok.
Nic tak nie orzeźwi GW jak zasady powodujące, że sprzedaje się mniej figurek.
Gdyby to jeszcze poprzez EURO poszło w świat i stało się standardem . . .

Kedziorek
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 37
Lokalizacja: Legion Kraków Klub Pijaków

Post autor: Kedziorek »

Kruti pisze:Ale Hydra związana w walce jest związana w walce, nie zadaje pieprzonych imapktów i ma 12 cali ruchu. Jest do zabicia zawsze i przez każdego. A do czołgu czasem mozna tylko pomachać...
Ale czasami wystarczy jeden strzał z bolca za 30pkt, żeby czołg stał się jarzyną :)

ODPOWIEDZ