Jaszczury 2000

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Arakis
Plewa
Posty: 8

Jaszczury 2000

Post autor: Arakis »

Witam nowe jaszczury wychodza za jakis czas, ale poki mam okazje obeznac sie z zasadami 7 edycji i podszkolic sie przez ten czas w taktyce na stole to chcialbym znac wasze zdanie na temat nizej przedstawionej armi. Za bardzo sie nei rozpisze jak to ma wygladac i jakei zadana ma wykonywac na stole bo zbytnio nie mam teraz czasu, ale po powrocie odpowiem na wszelakiego rodzaju pytania i pokarze moje zamierzenia taktyczne.


Heroeas

1 Saurus Oldblood, General; Light Armour; Sotek; Quetzl; Tepok
Charm of the Jaguar Warrior, Amulet of Itzl, Sword of Might, Enchanted Shield

1 Skink Priest, Magic Level 1, Dispel Scroll, Dispel Scroll

1 Skink Chief, Stegadon


Core Units

10 Skink Skirmishers, Blowpipe

10 Skink Skirmishers, Blowpipe

10 Skink Skirmishers, Blowpipe

10 Skink Skirmishers, Blowpipe

10 Skink Skirmishers, Blowpipe


Special Units

20 Saurus Warriors, Shield; FCG, Quetzl

3 Kroxigors, Great Weapon

3 Kroxigors, Great Weapon

8 Chameleon Skinks, Blowpipe


Rare Units

3 Salamander Hunting Packs, 9 Skink Handlers



Casting Pool: 3
Dispel Pool: 4
Models in Army: 100
Total Army Cost: 1996

Jaszczurx
Mudżahedin
Posty: 292
Lokalizacja: Warshau/Lustria

Post autor: Jaszczurx »

Ale klimaciarz ;p
ogólnie zmień amulet of itzl na aura of quetzl, kroxy po 4, jakoś mi nie pasuje czysty skink chief na stegu, wyrzuć 10 skinów albo parę kameleonów i dokup mu coś

Arakis
Plewa
Posty: 8

Post autor: Arakis »

No wlasnie z tym amuletem jest tak ze jakos sie przyzwyczailem do biegajacego/latajacego rzeznika z wardem na 2+ znikajacym po pierwszym oblaniu, wiec jakos mnie to nie odstrasza a mozna przy farcie w kosciach sie tym pobawic(wczesniej gralem dark eldarami w WH40k).

Rzeczywiscie gdzies wcielo mi ta magiczna plujke(krotki luk) co wali 3 razy z sila 5.

Co do kameleonow to raczej to beda mieli kupe roboty na stole wiec na bank sie przydadza.

Kroxy no wlasnie dla mnie 4 to za duzo, za szerokie to, gorzej sie manewruje, jednak pomysle posprawdzam.

Thx

Awatar użytkownika
Cresus
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Cresus »

ja osobiście radze wrzucić jeszcze 3 salki
kamce obniżyć do 5 albo 6, bo zakładam, że będą smrodzić marsze, wtedy 8 to troche za dużo na ich ukrycie
jaka bylaby rola skink chiefa na stedziu?
Obrazek
SZARŻAAA!!!
new steggie has super huge multi fire high strength big blowguns

Jaszczurx
Mudżahedin
Posty: 292
Lokalizacja: Warshau/Lustria

Post autor: Jaszczurx »

ee z tym pierwszym "oblaniem" to ci się słówo przekreciło?

Arakis
Plewa
Posty: 8

Post autor: Arakis »

Ok juz jestem po mini playtestach i w trakcie tych kilku bitewek co rozegralem dzisiaj naszly mnie pewne watpliwosci i poczynilem kilka zmian. Oto jak prezentuje sie to teraz.


Bless spawnng of Quetzl

Heroes

1 Saurus Oldblood, General; Quetzl; Light Armour; Sotek; Tepok, Charm of the Jaguar Warrior,
Enchanted Shield, Amulet of Itzl, Sword of Might

1 Skink Priest, Magic Level 1, Dispel Scroll, Dispel Scroll


Core Units

10 Skink Skirmishers, Quetzl; Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers, Quetzl; Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers, Quetzl; Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers, Quetzl; Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers, Quetzl; Javelin; Shield

20 Saurus Warriors, Quetzl; Shield; FCG


Special Units

5 Chameleon Skinks, Blowpipe

3 Kroxigors, Great Weapon

3 Kroxigors, Great Weapon

3 Terradons, Javelin


Rare Units

3 Salamander Hunting Packs,
9 Skink Handlers


1 Stegadon, Giant Bow
5 Skink Crew, Javelin

Casting Pool: 3
Dispel Pool: 4 + 2DS
Models in Army: 99
Units: 12 + 1 biegacz

Total Army Cost: 1996


Biegacz jest wrecz swietny jezeli chodzi o szybko przemieszczajaca sie liderke, tudziez do ugryzienia 5 kawy, walenia od boku, tylu itd. Jednak nie wiem czy walowalem czy nie chodzi mi o ward save, z tym przedmiotem co mam to az nie oblalem warda na jedynce caly czas go mialem czy cos tutaj pokrecilem?

Skin z javelinami w quetzlu. Wrecz madafaka bombastic jak orki przez 2 tury staraly sie pogonic takie badziewie atakujace ich z boku i nie mogly, dopiero kroxy musialy przewazyc szale.

Kameleony tez wybitnie mi sie sprawdzily, jako opozniacze marszu i szarze na maszynki.

Dolozylem teradony, sadze ze przydadza sie do wyciagania magow z regimentow i ataku na machiny.

Stegeon cud miod, trzymal sie zaslony jak mogl najlepiej i pogonil oddzial nocnikow dzieki terrorowi, rozwalil w szarzy pomidory, a dzieki ostrzalowi skinkow dwie piateczki wilkow uciekly po za stol.

Wiem ze czepicie sie kroxow, wiem ze 4 bylaby lepsza, ale jak na razie 2x3 sprawdza sie swietnie jezeli chodzi o zdolnosc ukrycia wymanewrowania przeciwnika.

Saurusy jak na razie spisuja sie na 4+, ale sadze ze musze sie nauczyc bardziej wykorzystywac mozliwosci skinkow zeby osiagnac w nich sukces.

Co sadzicie o takiej armii?

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Ten ward dziala tak jakby dawal Ci dodatkowego wounda na 2+. Tez kiedys myslalem tak jak Ty :P Ale bylo giecie paly :)
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Jaszczurx
Mudżahedin
Posty: 292
Lokalizacja: Warshau/Lustria

Post autor: Jaszczurx »

20 saurusów przydaje sie do trzymania wroga albo ściągania ostrzału...
resztę załatwią kroxy :)
ja bym z 20 skinek zamienił javelki na blowpipe(zawsze mogą coś postrzelać)

Arakis
Plewa
Posty: 8

Post autor: Arakis »

Wielkie dzieki Panowie za wszelakie porady, na pewno z nich skorzystam.

ODPOWIEDZ