nie ma nic bardziej upierliwego niz poison dzialajacy na rydwany.. kolejny plus dla skonkow i duzy minus dla tych....plusem moze byc zasada przy overrunach dla rydwanow ktora sprawi czasami, ze nie bedzie warto w nie szarzowac... choc nie jestem pewien czy to da rade... nie mniej jednak nadal przyzwoity fast (co z tego, ze bez marszu i flee Razz Wink )
Light horsemen +/-
plusem jest to, ze crossfire mozna probowac uskutecznic za ich pomoca.. poza tym jak zwykle challenge championem jest czesto wiele wart ;] ale to zalezy od specyiki rozpiski.. ja na przyklad wole rydwany jako fasta
Heavy horsemen -
brak 3 ranki boli i to bardzo.. szczegolnie, ze szme szkielety raczje nic nie zrobia (chyba, ze z latajaca mumia w srodku) jak do tego dojdize maksymalizacja po obu stronach i insane courage to widac co sie stalo z oddzialem. jednak caly czas grywalne...
rydwany sa swietnym fastem i z w miare wysokim t (4) powinny przezyc lzejszy ostrzal... poza tym daja ogromna satysfakcje jak przeciwnik dowiaduje sie, ze twoje szkielety maja ws 3 i ld 7


