1666 Imperium

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

1666 Imperium

Post autor: Murmandamus »

No to wymisliłem coś takiego na projekt armii do Pomiechówka

Kapitan Klauberg
pegasus,
Aldred cascet of Sorcery

Battle Wizard
Dispell Scroll, Wizard's Staff
Sigil of Sigmar

Master Enginieer
pidgeon bombs,repeating pistol


10 Huntsmen

12 Handgunners(champion z hochlandem)
+Detach1: 6 archers
+Detach2: 6 archers

5 Knightly Orders
mus
5 Knightly Orders
+mus

25 Greatswords
full command group
+Detach1: 9 swordsmen
+Detach2: 9 swordsmen

Great Canon
Great Canon

Hellblaster Volley Gun

103 modele
małe czarowanie ale cóż może się coś uda na 4 kościach.
Ogólnei wszystkiego po trochu.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Wolfgar
Chuck Norris
Posty: 399

Post autor: Wolfgar »

W sumie nie wiem czy łucznicy ci dadzą rade w sumie to 96 pkt a 5 rajtarów z dowódcą z pistoletem powtarzalnym+107. Taka moja propozycja :D Dobre ogólne wsparcie myślę.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

specjale są zajęte już na GS i 2 działa.

po za tym archerzy sprawują się wyśmienicie. Zwłaszcza na tanie mięcho armatnie przeciwko dark elfom.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Wolfgar
Chuck Norris
Posty: 399

Post autor: Wolfgar »

No tak bo to 1666 sorry moje niedopatrzenie, no u mnie słabiutko się spisują, ale skoro u ciebie działają to bierz ich :D

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Są dobrzy, ostatnio sprawili, że jedno działo dwarfickie przestało mi sprawiać ból głowy- fakt później się złożyli od warriorów

ODPOWIEDZ