Lords:
Sorceror Lord, Level 4, Mark of Tzeentch, Skull of Katam, Blood of Tzeentch, Spell Familiar 385
Daemon Prince, Mark of Tzeentch, Diabolic Splendour, Bloodcurdling Roar 370
Chaos Sorceror, level 2, Mark of Tzeentch, Third Eye of Tzeentch 165
Chaos Sorceror, level 2, Mark of Tzeentch, Conjoined Homunculus 160
Core:
5 Marauder Horseman, Shields 70
5 Marauder Horseman, Shields 70
5 Marauder Horseman, Shields 70
Special:
Chaos Knights, Mark of Slaanesh, Musician, Knight Champion, Standard Bearer, Rapturous Standard 280
Chaos Knights, Mark of Slaanesh, Musician, Knight Champion, Standard Bearer 260
Rare:
Hellcannon 205
Hellcannon 205
2240
For fun, nie wiem, czy nie przeholowałem z magią
Jak wszyscy to i ja, WoC 2250
strasznie Cie mało....
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
a gdzie trzymasz magow ?
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Ups, heheNehan pisze:dwóch lordów?
Lords:
Daemon Prince, Mark of Tzeentch, Diabolic Splendour, Bloodcurdling Roar 370
Chaos Sorceror, level 2, Mark of Tzeentch, Blood of Tzeentch, Spell Familiar 185
Chaos Sorceror, level 2, Mark of Tzeentch, Third Eye of Tzeentch 165
Chaos Sorceror, level 2, Mark of Tzeentch, Conjoined Homunculus 160
Core:
5 Marauder Horseman, Shields 70
5 Marauder Horseman 65
5 Marauder Horseman 65
Special:
5 Chaos Knights, Mark of Slaanesh, Musician, Knight Champion, Standard Bearer, Rapturous Standard 280
5 Chaos Knights, Mark of Slaanesh, Musician, Knight Champion, Standard Bearer 260
5 Chaos Knights, Mark of Slaanesh, Musician 220
Rare:
Hellcannon 205
Hellcannon 205
2250
No i już mnie więcej
A nie da się wejść od obsługi Helenek?Mauler pisze:Magów nie masz najpóźniej 2 rundzie przeciwnika - nie masz ich gdzie schować a 3 kawalerie raczej niewiele zdziałają.
Z Marką Nurgla też nie pożyje wiele dłużej.
Ups, hehetrikk pisze:Mag nie moze mieć 2x arcane
Lords:
Daemon Prince, Mark of Tzeentch, Diabolic Splendour, Bloodcurdling Roar 370
Chaos Sorceror, level 2, Mark of Tzeentch, Blood of Tzeentch 170
Chaos Sorceror, level 2, Mark of Tzeentch, Third Eye of Tzeentch 165
Chaos Sorceror, level 2, Mark of Tzeentch, Spell Familiar 155
Core:
5 Marauder Horseman 65
5 Marauder Horseman 65
5 Marauder Horseman 65
Special:
5 Chaos Knights, Mark of Slaanesh, Musician, Knight Champion, Standard Bearer, Rapturous Standard 280
5 Chaos Knights, Mark of Slaanesh, Musician, Knight Champion, Standard Bearer 260
5 Chaos Knights, Mark of Slaanesh, Musician, Knight Champion 230
Rare:
Hellcannon 205
Hellcannon 205
2250
Generalnie, choć to rozpiska for fun, ja to widzę tak:
1 W rarach tylko 2 Helenki, niby armia choppy, ale tak mamy też dakka i przeciwnik nie może ustawić na jednej górce 6 maszyn
2 W specialach tylko knajci slanesza, coby nie uciekli.
3 W corach tylko maruderzy na koniach i psy, ale na te akurat brakuje punktów. Teorytycznie obcięcie command grupów pozwoliłoby na ich wsadzenie, ale kawaleria musi się jednak przebijać, a nie przegrywać o muzyka
4 W bohach chciałem demon prinsa, a nie widzę potrzeby boha do combatu przy knajtach i demon prinsie, wolę spróbować rzucić Infernal Gateway