Nasze propozycje do Balancing Patcha
Moderator: Kołata
Nasze propozycje do Balancing Patcha
Pomyślałem że jako gracze O&G wspomożemy pracę nad Balancing Patchem i ustalimy wspólne stanowisko nt. poprawienia naszych twardzieli.
Black Orcs
- Stara Qell animosity na BO i charakterach BO.
- Armed to da teef - można zmieniać broń w każdej rundzie walki
- Oddział BO stubborn
Goblins
- 2pkt za gobasa w light armorze
- Great Spider cause Fear
Night Goblins
- Great Squig ma zasadę forester i może dołączać do oddziału squig hoopersów ( I herda:))
Savege Orcs
- BigUns może wziąść magiczny banner
Savage Boar Boyz oraz Boar Boyz
- Upgrade na BigUns za +4pkt
- koszt zwykłych boar boyzów 20pkt
Snotling pump Wagon
- po ruchu może zrobić pivota
Trolls
- upgrade za +10pkt
Animosity
- oddział na 1 i 6 jest dodatkowo odporny na panikę
Waaagh
- obrażenia oddział zadaje sobie ze swoją siłą - piechota D6, kawaleria D3
- oddziały w walce wręcz otrzymują dodatkowy atak ( nie mounty)
Heros
- dodatkowy Goblin lub night goblin hero nie wliczający się do limitu bohaterów.
Tyle moich propozycji zapraszam do dodawania swoich i wspólne ustalenie naszych propozyzji. Myślę że Kołota mógłby zostać reprezentantem naszych postulatów:) i wrzucać w imieniu szerzej grupy graczy postulaty.
Black Orcs
- Stara Qell animosity na BO i charakterach BO.
- Armed to da teef - można zmieniać broń w każdej rundzie walki
- Oddział BO stubborn
Goblins
- 2pkt za gobasa w light armorze
- Great Spider cause Fear
Night Goblins
- Great Squig ma zasadę forester i może dołączać do oddziału squig hoopersów ( I herda:))
Savege Orcs
- BigUns może wziąść magiczny banner
Savage Boar Boyz oraz Boar Boyz
- Upgrade na BigUns za +4pkt
- koszt zwykłych boar boyzów 20pkt
Snotling pump Wagon
- po ruchu może zrobić pivota
Trolls
- upgrade za +10pkt
Animosity
- oddział na 1 i 6 jest dodatkowo odporny na panikę
Waaagh
- obrażenia oddział zadaje sobie ze swoją siłą - piechota D6, kawaleria D3
- oddziały w walce wręcz otrzymują dodatkowy atak ( nie mounty)
Heros
- dodatkowy Goblin lub night goblin hero nie wliczający się do limitu bohaterów.
Tyle moich propozycji zapraszam do dodawania swoich i wspólne ustalenie naszych propozyzji. Myślę że Kołota mógłby zostać reprezentantem naszych postulatów:) i wrzucać w imieniu szerzej grupy graczy postulaty.
To zapodałem na dyskusji ogólnej. Jak widać podobne spostrzeżenia jak u DaBossa.Kołata pisze:Tak na szybko co do O&G:
przegięcia: imo poza idiotycznymi pipesami reszta jest ok.
błedy w booku:
- fanol zabijający się o 'kazdy teren' -> powinno byc o kazdy Trudny teren
- herda wybucha nawet jesli nie ma w niej juz squigów -> herda wybucha tylko jesli żyje conajmniej 1 squig
- quell animosity -> nie powinno wzbudzac paniki, jesli mialoby zostac takie jak jest
- savage big uns powinni miec możliwosc brania magicznego bannera
ogólne zasady do poprawy:
- przywrócic stare quell animosity
- w turze Waagh! na 1 jednostki nie powinny dostawac z automatu d6 ran Skasowac tę zasadę.
- możnaby wrócić zasadę z dodatkowym bossem goblińskim na każde pełne 1000 pts. i to niekoniecznie w armii czysto goblińskiej. dałoby to dużo pola do manewru i mozliwosc wykorzystania masy głupich goblińskich itemow jak kasowanie warda, wybuchanie, ataki z s10, scouting oraz weszcie pojawiłyby się monstery jak wielki squig czy pająk
plewne jednostki:
- hero na wilkim squigu powinien się poruszac po trudnym terenie bez minusów, tak jak hoppersi. no i powinna byc możliwosc dołączania go do hopperów
- orc shaman - możliwosc wsiadania na rydwan (skoro goblin moze, to ork ma nie moc? )
- goblińskie rydwany powinny byc 2 na slota - teraz nikt ich nie wystawia
- comon goblins - tu sie nie da nic zrobic trzeba by calkiem przebudowac ta jednostkę zaczynając od obniżenia jej kosztu, a tego robic nie chcemy z tego co wiem..
- black orcs - stanowczo za drodzy. nie obniżamy kosztów, wiec proponuje przywrócic stare quell animosity i dac im Immune to psychology
- jazda na dzikach - sytuacja analogiczna jak z common goblinami. za drodzy i plewni. kiedys dzialali masą, teraz sie do niczego nie nadają. moja propozycja: jeden oddział jazdy zwykłych boar boyz może dostać ugrade big uns gratis. czyli wróciliby do ceny z 6 edycji.
- Pump wagon - możliwość normalnego skręcania
Sporo tego, ale nie moja wina, że book został bardzo niedopracowany
Problem w tym, że jest tego naprawdę dużo. Dlatego mało optymistycznie podchodzę do tego jako całości. Prawdopodobnie trzeba by było wśród wszystkich pomyslów wybrać np 5 najciekawszych i je forsować. Chętnie to zrobię.
1)quell anim. z 6ed->podnosi sie stabilnosc armii.
2)kazdy oddzial big uns moze nosic mag sztandar-> swietnie ze sa elitarne jednostki ktore moga brac tylko koszule na badylu
3)gobbo chariot 2na slota...sadzilem ze w 7ed odchodza od dzielenia slota na pol. ale jednak nie-kolejne armie z rydwanami albo maja wiecej slotow special albo sa 2/1; orc szaman moze wziasc rydwan(to juz jest mega debiolizm podrecznikowy)
4)upgrade oddzialow-> boar boyz za 0-3pkt(sa mega przeszacowani),trolle-max 10per model(to i tak jest wzrost o 25%wartosci)
5)giant spider cause fear,giant squig-forrester+moze wlezc do squigow.
6)dodatkowy slot gobbowego big bossa na kazde 1000pkt
2)kazdy oddzial big uns moze nosic mag sztandar-> swietnie ze sa elitarne jednostki ktore moga brac tylko koszule na badylu
3)gobbo chariot 2na slota...sadzilem ze w 7ed odchodza od dzielenia slota na pol. ale jednak nie-kolejne armie z rydwanami albo maja wiecej slotow special albo sa 2/1; orc szaman moze wziasc rydwan(to juz jest mega debiolizm podrecznikowy)
4)upgrade oddzialow-> boar boyz za 0-3pkt(sa mega przeszacowani),trolle-max 10per model(to i tak jest wzrost o 25%wartosci)
5)giant spider cause fear,giant squig-forrester+moze wlezc do squigow.
6)dodatkowy slot gobbowego big bossa na kazde 1000pkt
Panowie to nie Matrix, będzie dobrze jak wam animozję zrobią jak w 6 edycji. Bez przesady nie jesteście warzywami, to że żaden z was na masterze nie wygrał czy coś (to mówię tak no offence) to nie znaczy że orkom trzeba dać 10kg bonusu. POtem się bretonnia odezwie i powie że chce nie mieć ograniczeń w gralu, pegazach, a pół jednostek ogrów wzbudza terror.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Moim zdaniem wszystko czego orkasy potrzebuja to stare quell animosity i stubborn/ItP na czarnuchach. Od razu sie rozpy stabilizuja. Od razu kupilbym sobie 40 BO ^^
Siema
Czy przypadkiem "Armed to da teef - można zmieniać broń w każdej rundzie walki" nie dziala tak teraz ? (napisane jest, ze na poczatku kazdej walki wrecz moga wybrac czym bija).
Stubborn i ItP na czarnuchach to by bylo to ;]
Pozdro
Czy przypadkiem "Armed to da teef - można zmieniać broń w każdej rundzie walki" nie dziala tak teraz ? (napisane jest, ze na poczatku kazdej walki wrecz moga wybrac czym bija).
Stubborn i ItP na czarnuchach to by bylo to ;]
Pozdro
warzywami?nie...ale nowo wychodzace armie jak porownac z zielonymi to wychodzi jakbysmy grali w zupelnie inne gry:BOGINS pisze:Panowie to nie Matrix, będzie dobrze jak wam animozję zrobią jak w 6 edycji. Bez przesady nie jesteście warzywami, to że żaden z was na masterze nie wygrał czy coś (to mówię tak no offence) to nie znaczy że orkom trzeba dać 10kg bonusu. POtem się bretonnia odezwie i powie że chce nie mieć ograniczeń w gralu, pegazach, a pół jednostek ogrów wzbudza terror.
swinska elitarna jazda vs.np dragon princes
BO vs. BG/WL/SM itp.
sloty special na rydwany vs. HE/DE/WoCh
orc boyz vs.maruder/DE warrior
czesc tych zmian pozwola chociaz troche ustabilizowac OnG
czesc pozwoli pograc czyms innym niz defensem.
a czesc to po prostu PROPOZYCJE na ugrywalnienie niektorych jednostek.
w zasadzie mozna wybrac do wyboru do koloru-pozostaje w gestii tworcow CS
ps.postawie osobiscie flaszke osobie ktora wygralaby teraz solowo mastera zielonymi.
Mozemy sobie tak grac na domówkach.swieta_barbara pisze:Moim zdaniem wszystko czego orkasy potrzebuja to stare quell animosity i stubborn/ItP na czarnuchach. Od razu sie rozpy stabilizuja. Od razu kupilbym sobie 40 BO ^^
Bo chyba na nie ma szans na pojawienie sie jakiegokolwiek patcha.
- możnaby wrócić zasadę z dodatkowym bossem goblińskim na każde pełne 1000 pts. i to niekoniecznie w armii czysto goblińskiej. dałoby to dużo pola do manewru i mozliwosc wykorzystania masy głupich goblińskich itemow jak kasowanie warda, wybuchanie, ataki z s10, scouting oraz weszcie pojawiłyby się monstery jak wielki squig czy pająk
o to to to....jestem jak najbardziej "za"
Wedlug mnie do poprawy sa nastepujace rzeczy. CZesc z nich pewnie juz byla podniesiona wiec sie bede troche powtarzal:
Bledy w book'u:
- upgrade kawalerii 5 pkt.
- upgrade piechoty 3pkt
- upgrade troli 10pkt
- herda wybucha tylko jak zostal(y) squig(i)
- rydwan dla orkowego szamana
- WTF luk dla savage orka po 2 punkty? dlaczego nie 1 jak dla zwyklego orka
Animozja - zostaje tak jak jest - powrot do 6 edycji powoduje prawie praktycznie jej wylaczenie. oddzial BO i bsb'ek i cala armia przerzuca a przeciez nie o to chodzi. Tym bardziej ze opcja kryczenia WAAGH jest bardzo ok i moze dac sporą przewagę
Przydalby sie fear na duzym pajonku i jakas poprawa duzego paszczaka (najlepiej latanie po lesie bez modyfikatorow).
BO - moze stobornm albo przerzuty psychologii. Napewno nie ItP - to nadal sa orkowie, tylko że troche bardziej elitarni.
Common gobliny moglyby miec tarcze w bazowym wyposazeniu za 3 pkt. To by je nieco ugrywalnilo.
I jeszcze moze gratisowy goblinski big boss za kazde 2000 w armii
A tak wogole to trzeba zaczac kombinowac nad rozpiskami a nie nad zmianami w booku. error bozyi rok temu byli uwazani za plew, teraz w prawie kazdej rozpisce na forum mozna ich zobaczyc. Nadchodzi czas skullstaf'a o ktorym tez nikt powaznie nie myslal rok temu itp. Na cale szczescie ta armia nigdy nie bedzie jak demony, ze lecac na pale bez zaadnego planu i tak wygrasz 13-20 w zaleznosci jak dobre masz rzuty .
Bledy w book'u:
- upgrade kawalerii 5 pkt.
- upgrade piechoty 3pkt
- upgrade troli 10pkt
- herda wybucha tylko jak zostal(y) squig(i)
- rydwan dla orkowego szamana
- WTF luk dla savage orka po 2 punkty? dlaczego nie 1 jak dla zwyklego orka
Animozja - zostaje tak jak jest - powrot do 6 edycji powoduje prawie praktycznie jej wylaczenie. oddzial BO i bsb'ek i cala armia przerzuca a przeciez nie o to chodzi. Tym bardziej ze opcja kryczenia WAAGH jest bardzo ok i moze dac sporą przewagę
Przydalby sie fear na duzym pajonku i jakas poprawa duzego paszczaka (najlepiej latanie po lesie bez modyfikatorow).
BO - moze stobornm albo przerzuty psychologii. Napewno nie ItP - to nadal sa orkowie, tylko że troche bardziej elitarni.
Common gobliny moglyby miec tarcze w bazowym wyposazeniu za 3 pkt. To by je nieco ugrywalnilo.
I jeszcze moze gratisowy goblinski big boss za kazde 2000 w armii
A tak wogole to trzeba zaczac kombinowac nad rozpiskami a nie nad zmianami w booku. error bozyi rok temu byli uwazani za plew, teraz w prawie kazdej rozpisce na forum mozna ich zobaczyc. Nadchodzi czas skullstaf'a o ktorym tez nikt powaznie nie myslal rok temu itp. Na cale szczescie ta armia nigdy nie bedzie jak demony, ze lecac na pale bez zaadnego planu i tak wygrasz 13-20 w zaleznosci jak dobre masz rzuty .
- kajtek.atak
- Warzywo
- Posty: 11
Witam
To mój pierwszy post więc witam wszystkich. Nie rozegrałem dziesiątek bitew a na armie zdecydowałem się tylko dlatego że ma fajny rydwan i fanatycy fajnie wyglądają a trolle dłubią w nosie w czasie bitwy. Pomimo braku doświadczenia chciałem dodać swoje 3 grosze a raczej dwa
1 grosz. Można by dać orkom Immune to psychology jeżeli będzie ich więcej niż 10 w oddziale.
2 grosz. Rydwan dla szamana orków bo to chyba nieporozumienie że on nie może mieć bryki.
To mój pierwszy post więc witam wszystkich. Nie rozegrałem dziesiątek bitew a na armie zdecydowałem się tylko dlatego że ma fajny rydwan i fanatycy fajnie wyglądają a trolle dłubią w nosie w czasie bitwy. Pomimo braku doświadczenia chciałem dodać swoje 3 grosze a raczej dwa
1 grosz. Można by dać orkom Immune to psychology jeżeli będzie ich więcej niż 10 w oddziale.
2 grosz. Rydwan dla szamana orków bo to chyba nieporozumienie że on nie może mieć bryki.
nawet z tego bym był zadowolonyCharki pisze: BO - moze stobornm albo przerzuty psychologii. Napewno nie ItP - to nadal sa orkowie, tylko że troche bardziej elitarni.
To jest chyba najlepsze z tego wszystkiego. Sam nawet kiedyś sobie o tym myślałem, nie wiedząc, że jest szansa na coś takiego .Maggot pisze:- możnaby wrócić zasadę z dodatkowym bossem goblińskim na każde pełne 1000 pts. i to niekoniecznie w armii czysto goblińskiej. dałoby to dużo pola do manewru i mozliwosc wykorzystania masy głupich goblińskich itemow jak kasowanie warda, wybuchanie, ataki z s10, scouting oraz weszcie pojawiłyby się monstery jak wielki squig czy pająk
o to to to....jestem jak najbardziej "za"
@Bogins
Temat jest po to by wybrać jeden lub więcej pomysłów i je promować a nie zasmiecać innego tematu. Teraz zbieramy propozyce i moze by się udało wieczorem wybrać np. z trzy najciekawsze i poprosić Kołote by z naszym namaszczeniem dostarczył je do odpowiedniego miejsca;)
Powtarzam cel - by moe zaśmiecać innego tematu.
Myślę by do wieczora zebrać propozycje oraz zdecydować co próbujemy przepychać.
Temat jest po to by wybrać jeden lub więcej pomysłów i je promować a nie zasmiecać innego tematu. Teraz zbieramy propozyce i moze by się udało wieczorem wybrać np. z trzy najciekawsze i poprosić Kołote by z naszym namaszczeniem dostarczył je do odpowiedniego miejsca;)
Powtarzam cel - by moe zaśmiecać innego tematu.
Myślę by do wieczora zebrać propozycje oraz zdecydować co próbujemy przepychać.
Pod warunkiem, że nie szaman.DaBossa pisze: - dodatkowy Goblin lub night goblin hero nie wliczający się do limitu bohaterów.
...i przeszkode i impasibla.Kołata pisze: - fanol zabijający się o 'kazdy teren' -> powinno byc o kazdy Trudny teren
Dodatkowo dodał bym takie małe uściślenie. Za pomocą Waaagh nie można wyjść z domku. Proste założenie, a naprawde ułatwia gre.
Skupuje 5 edycyjne modele Bretończyków.
Moim zdaniem:
- Zostawić 7ed animozje (są klimatyczne) dodać tylko przy generalskim Waggh że oddziały w turze kiedy wykorzystujemy tę zasadę mają przerzut trafień w walce wręcz (tak jak przy czarze)
- Black orki niech dostaną Stubborn (ITP mają tylko gwardziści Grimgora)
- Duży squig niech ma możliwośc dołączenia do oddziału hoppersów, rusza się bez modyfikatorów, jeśli jest w oddziale widzi 360
- Savage Big uns niech dostaną magiczny sztandar
- Na każdy pełen 1000 pkt dodatkowy slot goblin big bosa
@edit
- Fanatyk nie zabija się o górkę
- Zostawić 7ed animozje (są klimatyczne) dodać tylko przy generalskim Waggh że oddziały w turze kiedy wykorzystujemy tę zasadę mają przerzut trafień w walce wręcz (tak jak przy czarze)
- Black orki niech dostaną Stubborn (ITP mają tylko gwardziści Grimgora)
- Duży squig niech ma możliwośc dołączenia do oddziału hoppersów, rusza się bez modyfikatorów, jeśli jest w oddziale widzi 360
- Savage Big uns niech dostaną magiczny sztandar
- Na każdy pełen 1000 pkt dodatkowy slot goblin big bosa
@edit
- Fanatyk nie zabija się o górkę
Ostatnio zmieniony 16 paź 2008, o 17:31 przez DaBoss, łącznie zmieniany 1 raz.
dobra, a ja w kwestii formalnej: czy pomysły, które podajecie mają jakąś realną szansę zaistnienia, czy to tylko tradycyjne wishful thinking?
A co za różnica? To jest forum, a my jesteśmy graczami, którzy mają przecież prawo napisać co by zmienili w swoich ukochanych armiach