Jak polizać lizaki?
Moderator: Kołata
Trzeba będzie uważać.. Naszczęście Slanna nie wystawi..
To moja wstępna rozpiska (nigdy jej nie robilem więc się nie śmiejcie ):
Goblin Shaman
Ork Warboss
2x18 Night Goblin
Standard, Musician, HW, shield
2x2 Fanatics
20 Orków
Doom Diver
2x5 Pająki lub Wilki
7-10 Hoppers
2x10 Night Goblin
short bow
Nie wiem ile pkt nie mam narazie AB ;P
Piszcie co zmienić dodać..
Łucznicy są ogólnie słabi, ale myśle, że przydadzą się do wybijania skinków..
To moja wstępna rozpiska (nigdy jej nie robilem więc się nie śmiejcie ):
Goblin Shaman
Ork Warboss
2x18 Night Goblin
Standard, Musician, HW, shield
2x2 Fanatics
20 Orków
Doom Diver
2x5 Pająki lub Wilki
7-10 Hoppers
2x10 Night Goblin
short bow
Nie wiem ile pkt nie mam narazie AB ;P
Piszcie co zmienić dodać..
Łucznicy są ogólnie słabi, ale myśle, że przydadzą się do wybijania skinków..
Ork warbossa jak i slana nie wystawicie na poniżej 2000 pkt. Nie możesz wystawić mniej niż 20 goblinów -.- Naprawdę kup sobie AB. Z całego serca Ci polecam
Po moich doświadczeniach z lizakami (a grałem z nimi bardzoo dużo) zieloni mają przerąbane na początku. Przydadzą się fasty (wilki i pajączki), można dać rydwany orcze i coś na co zawsze stawiam na małe pkt na lizaki to magia. Czyli 2 magów goblińskich i black ork generał. W rarze oczywiście doom diver.
1 Black Orc Big Boss @ 134 Pts
General; Choppa; Heavy Armour
Enchanted Shield [15]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Nibbla's Itty Ring [20]
Dispel Scroll [25]
1 Night Goblin Shaman @ 120 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
24 Night Goblins @ 84 Pts
Shield; Standard; Musician
25 Night Goblins @ 87 Pts
Shield; Standard; Musician
21 Orc Boyz @ 156 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Boss
1 Boar Chariot @ 80 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts
7 Squig Hoppers @ 105 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 96
Total Army Cost: 1198
cos w ten deseń. ale każdy gra jak lubi
1 Black Orc Big Boss @ 134 Pts
General; Choppa; Heavy Armour
Enchanted Shield [15]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Nibbla's Itty Ring [20]
Dispel Scroll [25]
1 Night Goblin Shaman @ 120 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
24 Night Goblins @ 84 Pts
Shield; Standard; Musician
25 Night Goblins @ 87 Pts
Shield; Standard; Musician
21 Orc Boyz @ 156 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Boss
1 Boar Chariot @ 80 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts
7 Squig Hoppers @ 105 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 96
Total Army Cost: 1198
cos w ten deseń. ale każdy gra jak lubi
Kartka - 10 groszy
Długopis - 2 złote
Radość z napisania pierwszej rozpy bezcenne
1 Black Orc Big Boss - 107 pkt.
General; Heavy Armour; Shield
+ jakieś bajery magiczne za 80 pkt. (nie mam pojęcia jakie )
1 Night Goblin Shaman - 130 pkt.
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
25 Night Goblins - 172 pkt.
Netters; HW; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic - [50 pkt.]
25 Night Goblins - 172 pkt.
Netters; HW; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic - [50 pkt.]
5 Goblin Spider Riders - 65 pkt.
Light Armour; Musician
5 Goblin Spider Riders - 65 pkt.
Light Armour; Musician
20 Orc Boyz - 135 pkt.
Choppa ;Light Armour; Shield; Standard; Musician
8 Squig Hoppers - 120 pkt.
1 Spear Chukka - 40 Pts
Bully
1 Spear Chukka - 40 Pts
Bully
1 Doom Diver - 80 pkt.
Models in Army: 106
Total Army Cost: 1130 pkt.
Długopis - 2 złote
Radość z napisania pierwszej rozpy bezcenne
1 Black Orc Big Boss - 107 pkt.
General; Heavy Armour; Shield
+ jakieś bajery magiczne za 80 pkt. (nie mam pojęcia jakie )
1 Night Goblin Shaman - 130 pkt.
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
25 Night Goblins - 172 pkt.
Netters; HW; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic - [50 pkt.]
25 Night Goblins - 172 pkt.
Netters; HW; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic - [50 pkt.]
5 Goblin Spider Riders - 65 pkt.
Light Armour; Musician
5 Goblin Spider Riders - 65 pkt.
Light Armour; Musician
20 Orc Boyz - 135 pkt.
Choppa ;Light Armour; Shield; Standard; Musician
8 Squig Hoppers - 120 pkt.
1 Spear Chukka - 40 Pts
Bully
1 Spear Chukka - 40 Pts
Bully
1 Doom Diver - 80 pkt.
Models in Army: 106
Total Army Cost: 1130 pkt.
Herosi mogą mieć max 50 pts w magicznych przedmiotach
Jeden szaman sobie i tak nie poczaruje, lepiej zdjąć mu poziom i dorzucić scrolla
Klocek orków lepiej zwiększyć do 25 sztuk, dłużej przeżyją ostrzał skinków. Możesz też dodać po pięć gobasków do każdego oddziału
Bolce średnio Ci się przydadzą na skirmish
Jeden szaman sobie i tak nie poczaruje, lepiej zdjąć mu poziom i dorzucić scrolla
Klocek orków lepiej zwiększyć do 25 sztuk, dłużej przeżyją ostrzał skinków. Możesz też dodać po pięć gobasków do każdego oddziału
Bolce średnio Ci się przydadzą na skirmish
goboss pisze:Myślę nad wystawieniem jeszcze jednego szamana no i oddziału łuczników. Powybijają troche skinków Tylko nie wiem czy 20 gobasków czy 2 x 10 orków?
Wtedy to już się robi prawie 1,5k pkt..
Czy ktoś mógłby uświadomić gościa że łucznicy goblińscy/orkowi z bs3, na dalekim i w skirmish trafiają na 6+ a jeszcze jak te skinki są w lesie to 7+ a jeszcze...
jak ktoś się nie zna na tej grze to proszę dla własnego dobra nie wypowiadać się w co 2 temacie w sposób nic nie wnoszący do dyskusji...
WIEM! ja też kiedyś zaczynałem grać w te gre, ale na Boga nie było wtedy takiego czegoś jak dział rozpisek, i każdy kminił na własną odpowiedzialność, teraz to się to wszystko zmieniło na jakieś takie...
chcesz zjechać lizaki? wporządku max magów, dużo fastów, rydwanów i ogólnie rzeczy odpornych na psychologie...
Wywabiamy lizardy z ukrycia (lasy ruiny itp) i jazda!
Ja kiedyś wpadłem na pomysł, żeby przestraszyć skinki gigantem. Już nigdy więcej tak nie zrobię. Ale wziąłem sobie też Grimgora (taka postać specjalna) fajnie rozwalił w pojedynkę dwa klocki kroxów.
Ciekawym doświadczeniem była też szarża BO na skinki. Nadal niewiem jednak jak zabić Slanna i biegacza (zastrzelić to mało). Wiem natomiast, że hoppersi się nadają aż za dobrze. Prawdę mówiąc mam oddział 10 squigów, których jestem miłośnikiem, zwaszcza po tym jak zjadły 10 ironów ze wszystkimi dodatkami.
Ciekawym doświadczeniem była też szarża BO na skinki. Nadal niewiem jednak jak zabić Slanna i biegacza (zastrzelić to mało). Wiem natomiast, że hoppersi się nadają aż za dobrze. Prawdę mówiąc mam oddział 10 squigów, których jestem miłośnikiem, zwaszcza po tym jak zjadły 10 ironów ze wszystkimi dodatkami.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2008, o 17:35 przez Klafuti, łącznie zmieniany 1 raz.
Kod: Zaznacz cały
15 squigów
Generałem orków nie jestem, ale juzwiele turniejów za mną więc gobossie powiem ci raczej jak ten przeciwnik będzie wyglądał, a ty zastanwó się (by nie było zbyt łatwo) jak go pokonać.
Jesli gracie na około 1200 punktów to o ile przeciwnik nie jest cepem i ma chodź troszkę oleju w głowie weźmie coś ala:
-saurusa veterena, pewnie w szarży 3-4 ataki z siłą 6-7,
-co najmniej jednego maga,
-3 salki,
-3 kroxigory,
-2*10 skinków,
+ opcjonalnie jeśli zmieści to kolejne 3 kroxy/kawalerię/terradony.
MOje rady to: 2 bolce + doom- by strzelać do kroxów/kawy/salek - jak ci dobrze pójdzie to dzięki powodowaniu k3 ran dla ebstii - pozabijasz za nim ich potencjał się rozwinie.
Branie magów goblińskich to zły pomysł. Ich pociski są bezsensu na skinki i resztę gadziej armii. Pocisk orkowy s4 przebija na 2+...
NG z fanolem, czemuby nie.
Rydwany odradzam - kroxy i heros prawie na 90% będą mieli broń dwuręczną, a to oznacza dla rydwanów śmierć. Squigów nie bierz. Moze i owszem mają sporą siłe przebicia, ale po salwie 20 skinków albo salek rozpłaczesz się. powiem tak: salki mają authity, a przy średniej rzutu 15 i ranieniu na 4+=7-8 hooperow ginie od razu.
no to chyba wszystko.
Jesli gracie na około 1200 punktów to o ile przeciwnik nie jest cepem i ma chodź troszkę oleju w głowie weźmie coś ala:
-saurusa veterena, pewnie w szarży 3-4 ataki z siłą 6-7,
-co najmniej jednego maga,
-3 salki,
-3 kroxigory,
-2*10 skinków,
+ opcjonalnie jeśli zmieści to kolejne 3 kroxy/kawalerię/terradony.
MOje rady to: 2 bolce + doom- by strzelać do kroxów/kawy/salek - jak ci dobrze pójdzie to dzięki powodowaniu k3 ran dla ebstii - pozabijasz za nim ich potencjał się rozwinie.
Branie magów goblińskich to zły pomysł. Ich pociski są bezsensu na skinki i resztę gadziej armii. Pocisk orkowy s4 przebija na 2+...
NG z fanolem, czemuby nie.
Rydwany odradzam - kroxy i heros prawie na 90% będą mieli broń dwuręczną, a to oznacza dla rydwanów śmierć. Squigów nie bierz. Moze i owszem mają sporą siłe przebicia, ale po salwie 20 skinków albo salek rozpłaczesz się. powiem tak: salki mają authity, a przy średniej rzutu 15 i ranieniu na 4+=7-8 hooperow ginie od razu.
no to chyba wszystko.
to przeciwnik byłby cepem -.-BOGINS pisze:Jesli gracie na około 1200 punktów to o ile przeciwnik nie jest cepem i ma chodź troszkę oleju w głowie weźmie coś ala:
-saurusa veterena, pewnie w szarży 3-4 ataki z siłą 6-7,
-co najmniej jednego maga,
-3 salki,
-3 kroxigory,
-2*10 skinków,
+ opcjonalnie jeśli zmieści to kolejne 3 kroxy/kawalerię/terradony.
min 50 skinów
3 salki
3/4 kroxy
2 x 3/4 terki
biegacz i caddy
i tyle.
ale skoro już po bitwie to nie ma o czym gadać. widać goboss ze kumpel/przeciwnik potraktował cię dosyc łagodnie ;]