Nasze propozycje do Balancing Patcha
Moderator: Kołata
drezynki do speca, squigi do cora
w sumie to dlaczego mamy trolle w rarze, a lizardy kroxy w specu?
dobra, koniec marzeń tak na prawdę, to chciałbym balansu odgórnego, a nie pompowania zieleniny - żadna frajda dostawać ciągle w zada, ale mizerna satysfakcja również z masakrowania przegiętą armią a nie skillem
w sumie to dlaczego mamy trolle w rarze, a lizardy kroxy w specu?
dobra, koniec marzeń tak na prawdę, to chciałbym balansu odgórnego, a nie pompowania zieleniny - żadna frajda dostawać ciągle w zada, ale mizerna satysfakcja również z masakrowania przegiętą armią a nie skillem
Wreszcie temat który naprawdę mnie interesuje, więc się wypowiem. Moim zdaniem wystarczą 4 (ew. 5) zmiany aby nasza armia stała się grywalna. Oto one:
1. gobliński/n.gobliński shaman na każde 1000 pkt
2. common gobliny 1 pkt tańsze
3. 2 rydwany goblińskie na slot
4. stubborn na BO
+ewentualnie fear na dużym pająku i forester na squigu
Zrobiłem pod takie zasady rozpę i wydaje się porównywalna do innych normalnych armii 7ed (nie mam na myśli VC i demonów)
1. gobliński/n.gobliński shaman na każde 1000 pkt
2. common gobliny 1 pkt tańsze
3. 2 rydwany goblińskie na slot
4. stubborn na BO
+ewentualnie fear na dużym pająku i forester na squigu
Zrobiłem pod takie zasady rozpę i wydaje się porównywalna do innych normalnych armii 7ed (nie mam na myśli VC i demonów)
i tak to nie przejdzie więc po huj się produkować... :/
chociaż ten stubborn na black orkach... to nie jest chyba tak dużo, a z resztą i tak tego nie przepchniemy. trzeba czekać do 8 ed
chociaż ten stubborn na black orkach... to nie jest chyba tak dużo, a z resztą i tak tego nie przepchniemy. trzeba czekać do 8 ed
to oczywiste że nie przejdzie. Nikt nie stworzy aż takiego polhammera. Będzie dobrze jak jedną rzecz dostaniecie, ale nie będę się powtarzał.
Powiem tak. Orkom można wiele zarzucić, ale należy się cieszyc że nei ma do końca uklepanego standardu.
Zagrałem wczoraj z tk na 2250 i naprawdę bardzo ładnie mi szło, z małym pechem zremisowałem, a masakra sie zapowiadała.
Powiem tak - coraz większy nacisk panowie trzeba kłaść na frenzy. Możliwe że tylko ono utrzyma tą armię w całości. Sami sobie zreszta potestujcie.
Powiem tak. Orkom można wiele zarzucić, ale należy się cieszyc że nei ma do końca uklepanego standardu.
Zagrałem wczoraj z tk na 2250 i naprawdę bardzo ładnie mi szło, z małym pechem zremisowałem, a masakra sie zapowiadała.
Powiem tak - coraz większy nacisk panowie trzeba kłaść na frenzy. Możliwe że tylko ono utrzyma tą armię w całości. Sami sobie zreszta potestujcie.
ta. wczoraj grałem z VC i HE na 1350 i wklepałem 2 maski... ale to nic nie znaczy. frenzy jeszcze bardziej udupia ale każdy gra jak chce. wole polhammera niz warhammera z demonami i vc na czele. dziękuję
Wiadomo ze zmiany w booku nie przejda, ale pomarzyc zawsze mozna
Za duzo frenzy obroci sie przeciw tobie jak bedziesz gral z dobrym graczem ktory wykorzysta fakt ze musisz szarzowac. Napewno trzeba pokmbinowac z rozpiskami bo wybor jednostek duzy.
Za duzo frenzy obroci sie przeciw tobie jak bedziesz gral z dobrym graczem ktory wykorzysta fakt ze musisz szarzowac. Napewno trzeba pokmbinowac z rozpiskami bo wybor jednostek duzy.
ja tam napisalem kilka propozycji-do wyboru do koloru.Będzie dobrze jak jedną rzecz dostaniecie, ale nie będę się powtarzał.
Powiem tak. Orkom można wiele zarzucić, ale należy się cieszyc że nei ma do końca uklepanego standardu.
generalnie tam sa niedorobki rodem z poczatku edycji-potem ktos wpadl na pomysl i w kolejnych AB juz sa inne zapiski (np tarcze na bsb,sloty/rydwany,ompozycyjnosc przedmiotow,powszechnosc regeneracji vs brak kb i plonacych atakow itd.)
problem z zielonymi taki ze w kolejnej edycji dostana podrecznik jako pierwsze i sytuacja sie powtorzy.
ciastek pisze:Wreszcie temat który naprawdę mnie interesuje, więc się wypowiem. Moim zdaniem wystarczą 4 (ew. 5) zmiany aby nasza armia stała się grywalna. Oto one:
1. gobliński/n.gobliński shaman na każde 1000 pkt
2. common gobliny 1 pkt tańsze
3. 2 rydwany goblińskie na slot
4. stubborn na BO
+ewentualnie fear na dużym pająku i forester na squigu
Zrobiłem pod takie zasady rozpę i wydaje się porównywalna do innych normalnych armii 7ed (nie mam na myśli VC i demonów)
Tak
Dajmy jeszcze fly dla n.goblinów
terror dla całej armji 4 chuckki na slota i jeszcze żeby mogły strzelać muliplem to napewno przejdzie A tak szczerze to będądrobne zmiany a nie przerabianie całych armji.
Glorfindel13 pisze:ciastek pisze:Wreszcie temat który naprawdę mnie interesuje, więc się wypowiem. Moim zdaniem wystarczą 4 (ew. 5) zmiany aby nasza armia stała się grywalna. Oto one:
1. gobliński/n.gobliński shaman na każde 1000 pkt
2. common gobliny 1 pkt tańsze
3. 2 rydwany goblińskie na slot
4. stubborn na BO
+ewentualnie fear na dużym pająku i forester na squigu
Zrobiłem pod takie zasady rozpę i wydaje się porównywalna do innych normalnych armii 7ed (nie mam na myśli VC i demonów)
Tak
Dajmy jeszcze fly dla n.goblinów
terror dla całej armji 4 chuckki na slota i jeszcze żeby mogły strzelać muliplem to napewno przejdzie A tak szczerze to będądrobne zmiany a nie przerabianie całych armji.
Ok, ok. Mój błąd.
Miało być oczywiście gobliński/n.gobliński boss na każde 1000 pkt a nie shaman.
I jeszcze w razie wprowadzenia stubborna na BO wprowadzić zasadę max 1 oddział na armię.
Niestety masz rację. Chyba że tak jak ktos mówił będzie jakaś szybka reedycja ala krasie pod koniec 6 edycji. Z orkami jest taki problem, że przypominają one - jak dla mnie - za bardzo krasnoludy. W praktyce mamy non stop piechotę z artylerią...quas pisze:
ja tam napisalem kilka propozycji-do wyboru do koloru.
generalnie tam sa niedorobki rodem z poczatku edycji-potem ktos wpadl na pomysl i w kolejnych AB juz sa inne zapiski (np tarcze na bsb,sloty/rydwany,ompozycyjnosc przedmiotow,powszechnosc regeneracji vs brak kb i plonacych atakow itd.)
problem z zielonymi taki ze w kolejnej edycji dostana podrecznik jako pierwsze i sytuacja sie powtorzy.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Ja walczę o patcha i staram się coś dla zielonych uwalczyć. Zmiana zasad BO przez was sugerowana mi się podoba (ITP+stare quell animosity jako wstęp). Dodatkowo myślałem o dodatkowych slotach goblińskich hero jak w starej ed. To tak naprawdę daje dodatkowe rydwany (z bossami) albo scroll caddych, czyli więcej fajterów w oddziałach. W połączeniu z WAAGH i upgradowanym quell animosity to już całkiem solidne podpakowanie.
Opcja że duży squig dołącza do oddziału squigów jest do przemyślenia.
Tak naprawdę to patch będzie, jak organizatorzy będą go stosować. Taka jest brutalna prawda. My od swojej strony zadbamy, żeby był "sporym krokiem we właściwym kierunku" - nie oczekujcie 10 zmian w kodeksie, ani zmian w wartościach punktowych (to utrudnia składanie rozp, AB się idzie j@bać) - ale ze 4-5 zmian "kluczowych" zasad może się zdarzyć.
Opcja że duży squig dołącza do oddziału squigów jest do przemyślenia.
Tak naprawdę to patch będzie, jak organizatorzy będą go stosować. Taka jest brutalna prawda. My od swojej strony zadbamy, żeby był "sporym krokiem we właściwym kierunku" - nie oczekujcie 10 zmian w kodeksie, ani zmian w wartościach punktowych (to utrudnia składanie rozp, AB się idzie j@bać) - ale ze 4-5 zmian "kluczowych" zasad może się zdarzyć.
No to super Barb Bardzo mnie i pozostale osoby to ucieszy
Nasze najważniejsze postulaty (myślę, że większość się ze mną zgodzi ):
1. stary quell animosity
2. dodatkowe sloty na goblińskich big bossów (niezależnie od tego jaka jest reszta bohaterów)
3. stubborn lub ITP na Black Orkach
4. 2 rydwany na slota special (zarówno goblińskie, jak orkowe)
5. upgrade do big uns gratis dla jazdy
Dzięki temu:
- Grywalny staje się walec piechotny, bo quellowane po staremu oddziały mają dużo większą szansę iść w równym szyku do przodu. Obecnie np nie można sobie pozwolić na screenowanie oddziałów elitarnych gobosami, bo te wystarczy że nie zdadzą animozji i cala armia stoi
- ożywiamy całą martwą sekcję podręcznika dotyczącą big bossów goblińskich, ich mountów i itemów goblins only
- black orcs byliby warci swojej ceny i dawaliby ładnego kopa armiom piechotnym. obecnie przy koszcie 14 pts za model są zbyt słabi. ITP byłoby IMO mocniejsze, ale chyba lepiej dac stubborn, żeby chłopaki jednak szli do bitki, a nie zmienili się w unit do trzymania magów tak czy siak, obie opcje dobre.
- dałoby się złożyć armię kawaleryjsko rydwanową. jest to super klimatyczna odmiana armii, ale obecnie nie spotykana. sloty specjal są w tej armii kluczowe i nie można sobie pozwolić zbytnio na zużywanie ich na jeden nędzny rydwan. zwłaszcza, ze rydwany są gorsze niż kiedyś, bo zadaja impakty uciekając
natomiast 2 rydwany to już zupełnie inna bajka. warto dodać, ze to jedna z najbardziej charakterysztycznych jednostek dla tej armii i fajnie byloby ją znów oglądać
gdyby upgrade big uns był gratis, to kawaleria powrócilaby do ceny z 6 edycji, czyli wyważonej. obecnie savage orc big un na dziku kosztuje o 2 pts mniej niż Flesh Hound...więcej komentowac chyba nie trzeba W cenie 25 pts byłby ok.
A najpiękniejsze byloby to, że możnaby wreszcie zagrać skuteczniej w ataku, a nie tylko ma full magii i parku maszynowym.
I co istotne - uważam że nie proponujemy niczego przegietego, a tylko ugrywalnienie połowy army booka.
Co o tym sądzisz Zbyszku?
Nasze najważniejsze postulaty (myślę, że większość się ze mną zgodzi ):
1. stary quell animosity
2. dodatkowe sloty na goblińskich big bossów (niezależnie od tego jaka jest reszta bohaterów)
3. stubborn lub ITP na Black Orkach
4. 2 rydwany na slota special (zarówno goblińskie, jak orkowe)
5. upgrade do big uns gratis dla jazdy
Dzięki temu:
- Grywalny staje się walec piechotny, bo quellowane po staremu oddziały mają dużo większą szansę iść w równym szyku do przodu. Obecnie np nie można sobie pozwolić na screenowanie oddziałów elitarnych gobosami, bo te wystarczy że nie zdadzą animozji i cala armia stoi
- ożywiamy całą martwą sekcję podręcznika dotyczącą big bossów goblińskich, ich mountów i itemów goblins only
- black orcs byliby warci swojej ceny i dawaliby ładnego kopa armiom piechotnym. obecnie przy koszcie 14 pts za model są zbyt słabi. ITP byłoby IMO mocniejsze, ale chyba lepiej dac stubborn, żeby chłopaki jednak szli do bitki, a nie zmienili się w unit do trzymania magów tak czy siak, obie opcje dobre.
- dałoby się złożyć armię kawaleryjsko rydwanową. jest to super klimatyczna odmiana armii, ale obecnie nie spotykana. sloty specjal są w tej armii kluczowe i nie można sobie pozwolić zbytnio na zużywanie ich na jeden nędzny rydwan. zwłaszcza, ze rydwany są gorsze niż kiedyś, bo zadaja impakty uciekając
natomiast 2 rydwany to już zupełnie inna bajka. warto dodać, ze to jedna z najbardziej charakterysztycznych jednostek dla tej armii i fajnie byloby ją znów oglądać
gdyby upgrade big uns był gratis, to kawaleria powrócilaby do ceny z 6 edycji, czyli wyważonej. obecnie savage orc big un na dziku kosztuje o 2 pts mniej niż Flesh Hound...więcej komentowac chyba nie trzeba W cenie 25 pts byłby ok.
A najpiękniejsze byloby to, że możnaby wreszcie zagrać skuteczniej w ataku, a nie tylko ma full magii i parku maszynowym.
I co istotne - uważam że nie proponujemy niczego przegietego, a tylko ugrywalnienie połowy army booka.
Co o tym sądzisz Zbyszku?