Charakterystyczna jest armia Speed Freakz Czyli cała banda na rydwanach, wilkach i dzikach. Nomadic Waagh inaczej. Nawet w 40k są bandy orkowych motocykli, quadów itd To jest mega klimat jak dla mnie. A jak na stole wygląda
A to, że GW zrobiło rydwany 1 na slot własnie spowodowało, że ich praktycznie nie ma na stołach Niestety rydwany działaja ok dopiero w ilości 2+.
Moim zdaniem trochę przesadzacie z tymi bonusami...Fajne, ale zupełnie niepotrzebne. Ja osobiście nie czułem się poszkodowany grając orkami zanim nie wyszły VC, Demony, DE, a więc wystarczy przyciąć przegięcia jakie mają miejsce w tamtych armiach i wtedy orasy staną się grywalne.
Minelo juz troche czasu od ostatniego posta. Czy cos wskoraliscie w tej materii? Wg mnie waznym argumentem w rozmowach z GWS powinny byc wzgledy marketingowe. Zasady, ktore proponujecie po prostu spowoduja wzrost kupna jednostek na ktore aktualnie nikt nawet nie patrzy.
generalnie w BP+R jest calkiem znosnie-polepszyli CoZ,i pocieli co bardziej hardcorowe wynaturzenia systemu; na pierwszy rzut oka jest ok,reszta wyjdzie w praniu
4 chukki,loba,dd...nadal jest calkiem ok.
trzeba tez patrzec na to z perspektywy cięć w innych armiach
grzybki to male piwko,bardziej trzeba pomyslec nad doborem itemow na shamanach-staffy niestety tez wpadaja w DD/PD pool; za to dispell dice pool staje sie rozsadny
ale za to spokojnie mozna sie pobawic w duzy szaman,maly szaman+ jeszcze 2 big bossow
Pisalem o grzybkach w dyskusji o patchu, i z tego co zrozumialem Jankiela zajmuja kostke tylko wtedy jesli sa uzyte.
Bez tego by krucho bylo, 4 gryzby w rozpie i tylko 8 kostek na faze magii przez cla bitwe mozna uzyc, wiec grjc na magii bardziej oplacalo by sie bez grzybow
OiG nie potrzebują żadnych radykanlnych zmian by mogły walczyć z jakąkowliek nowoedycjną armią
-gdy w oddziale jest boss jest przerzut animozji
-zmniejszenie kosztu corów o 1
-wilkowe rydwany w corach
-zmniejszenie kosztu specjali o 4(herdów o 7, rywanu i klopy o 15)
-zmniejszenie kosztu rare o 15(snotów o 10, gigatna i wiwy o 25)
Staty OiG są klimatyczne więc ich zmieniać nie trzeba. Ta armia miała bazować na liczebności, a wyszło drogo, z małą liczbność i słabo.
Tą poprawkę testowałem na ludziach którzy zbytni OiG nie znali, i nie zostałem ani razu zmasakrowany ani nikt nie zmasakrował mnie a grałem z DE, HE, Mortalami chaosu i Lizakami
i nie zostałem ani razu zmasakrowany ani nikt nie zmasakrował mnie
Reszta to jest oczywista oczywistość, tylko że brak nam jeszcze jakiś fajnych magicznych przedmiotów. No ale wszytko to co piszemy już tu było i nie ma co się powtarzać. Koniec spamowania.