
Zionięcie a szarża
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Zionięcie a szarża
Czy Hydra po deklaracji szarży i dostawieniu się do wroga może zionąc ogniem i normalnie w tej turze walczyć wręcz ? (pytanie dotyczy również smoków) Moim zdaniem nie ale dawno nie grałem a zasady po latach mogły się zmienić 

A ma zasade specjalna, ze moze zionac do walki wrecz (np. bashee VC ma napisane, ze moze krzyczec w swoja walke). Jesli ma tak napisane, to moze. Jesli nie, to nie.Raamiel pisze:Czy Hydra po deklaracji szarży i dostawieniu się do wroga może zionąc ogniem i normalnie w tej turze walczyć wręcz ? (pytanie dotyczy również smoków) Moim zdaniem nie ale dawno nie grałem a zasady po latach mogły się zmienić
Mowiac krotko - zeby sie z Toba za dlugo nie droczyc - nie.
