WR noble ?!
Moderator: Gremlin
WR noble ?!
Mam kilka pytań odnośnie od tego czy na przykład wr noble ma łuk w polskim podręczniku jest czarno na białym napisane ?! cytat'
Postać używa włóczni i lekkiej zbroi. Nie może wybrać dodatkowej broni czy zbroi, aczkolwiek może wybrać magiczną włócznię czy też magiczny pancerz traktowany jak lekka zbroja i zamienić na nie swoje wyposażenie. Uzyskuje zasady .........
I jeszcze mam pytanie bo tak to rozumiem że nie moge wziąć magicznych strzał bo nie wiem i co dokładnie daje włócznia czy tylko to że mogę bić z 2 szeregu nie przy szarży i oczywiście jak bym go brał to z Spear of twilight tak zostaje jeszcze 20 pkt a może jeszcze inna opcja z przedmiotami co o tym myślicie pozdrawiam wszystkich zbieraczy leśnych gejów [w tym mnie bo też zbieram] dziękuje
Postać używa włóczni i lekkiej zbroi. Nie może wybrać dodatkowej broni czy zbroi, aczkolwiek może wybrać magiczną włócznię czy też magiczny pancerz traktowany jak lekka zbroja i zamienić na nie swoje wyposażenie. Uzyskuje zasady .........
I jeszcze mam pytanie bo tak to rozumiem że nie moge wziąć magicznych strzał bo nie wiem i co dokładnie daje włócznia czy tylko to że mogę bić z 2 szeregu nie przy szarży i oczywiście jak bym go brał to z Spear of twilight tak zostaje jeszcze 20 pkt a może jeszcze inna opcja z przedmiotami co o tym myślicie pozdrawiam wszystkich zbieraczy leśnych gejów [w tym mnie bo też zbieram] dziękuje
WR Noble nie ma luku - strzaly moze wziac ale z nich nie skorzysta...
wlocznia, jesli figurka jest mounted, daje +1 do sily w szarzy
i teraz najwazniejsze - nie pamietam ktora ale jedna z magicznych wloczni oprocz swojej wlasciwosci zachowuje zasady wloczni a druga nie(nie mam podrecznika)
wlocznia, jesli figurka jest mounted, daje +1 do sily w szarzy
i teraz najwazniejsze - nie pamietam ktora ale jedna z magicznych wloczni oprocz swojej wlasciwosci zachowuje zasady wloczni a druga nie(nie mam podrecznika)
niezgodze sie z laikiem w pierwszej kwestii gdyz nie jest napisane ze straci luk tylko napisane ze uzywa tego i tego wiec tak moze brac luk
a kimna na takie cos sie szybko rozwiazuje poniewaz nie biezesz hero do walki tylko po to zeby odpalal hode
i co do ostatniej kwestii jest w erracie napisane ze jest to wlocznie wiec ma te +1 do sily
a kimna na takie cos sie szybko rozwiazuje poniewaz nie biezesz hero do walki tylko po to zeby odpalal hode
i co do ostatniej kwestii jest w erracie napisane ze jest to wlocznie wiec ma te +1 do sily
Na oba pytania odpowiada errata, ktora zostala opublikowana przez GW w maju tego roku. Mozna ja znalezc pod adresem:
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... 06&start=3
Z tej erraty mozna sie dowiedziec m.in. ze:
- heros z kindred Wild Ridera, Eternalguard, albo Glamourweave nie traci łuku i moze go normalnie używać.
- Spear of Twilight jest włócznią, wiec daje modelom na wierzchowcach +1S w szarzy. Wczesniej, jesliby sie trzymac zasad, ta bron nie mogla byc tak trakotwana.
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... 06&start=3
Z tej erraty mozna sie dowiedziec m.in. ze:
- heros z kindred Wild Ridera, Eternalguard, albo Glamourweave nie traci łuku i moze go normalnie używać.
- Spear of Twilight jest włócznią, wiec daje modelom na wierzchowcach +1S w szarzy. Wczesniej, jesliby sie trzymac zasad, ta bron nie mogla byc tak trakotwana.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Jak dla mnie grywalne kindredy to alter i wardancer. Reszty nie wystawiam.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Ale potrafi wypłacić 5A z S5 i przerzutami ran. Lub 4 z KB i też przerzuty ran oczywiście.
3 ataki z bazy, 4 za wardancer's weapon, 5 za taniec.
4 siły z bazy, +1 za wardancer's weapon, czyli S5 i A5.
A wild rider noble / highborn ssie bo:
mało sprawnych kombinacji
nie wezmie na klate tego co np. biegacz, czy lord na tancerz
bez oddziału wr spada od razu, jak wardancer, ale tamten ma chociaż bonus w postaci tańców...
pozdro
edit: Heh, Mdłości mnie "ubiegły"
4 siły z bazy, +1 za wardancer's weapon, czyli S5 i A5.
A wild rider noble / highborn ssie bo:
mało sprawnych kombinacji
nie wezmie na klate tego co np. biegacz, czy lord na tancerz
bez oddziału wr spada od razu, jak wardancer, ale tamten ma chociaż bonus w postaci tańców...
pozdro
edit: Heh, Mdłości mnie "ubiegły"
Niby jakim cudem? To lord wyciąga 7A z WS8 i S4 w gwoli ścisłości, noble 1 mniej atak...mdłości pisze:Poza tym śmieszna opcja, bo można na przykład z altera wyciągnac przy szarży 7A z WS7 i S4.
No, ale wole 6A z S6 na lordzie biegaczu niz 7 z s4 :/
Co dać wardancerowi noblowi? To zależy czy np. chcesz zdezorientować wroga, czy go tłuc... Wybór prosty -> albo AoN albo MoHW albo BoL...
pozdro