8 XI - 2250pkt - Imperium Gier
8 XI - 2250pkt - Imperium Gier
Gramy na małych stołach - kto był u nas ten wie dlaczego.
Zapisy od 9:45
Start: 10:00
Pierwsza runda do 13:00
Druga do 15:30
Trzecia do 18:00.
Wpisowe 10 zlotych, tworzy pulę nagród, do wykorzystania w sklepie.
1- 50%
2- 30%
3- 20%
Regulamin:CS Furiona wersja zmodyfikowana:
Zakaz Wystawiania bohaterów specjalnych.
Zakaz wystawiania dział DoW w armii innej niż Dow
HERO:
- Smoki zajmują slot Rare
- Danego typu herosa nie można wystawić więcej niż dwa razy.
CORE:
- Są dwa sloty: slot potrójny (3) i podwójny (2) Mogą być one zapełnione jednostkami tylko tego samego typu. Slota potrójnego (3) nie trzeba wypełniać do końca. Pozostałe jednostki Core Units można wystawić tylko jeden raz.
- Corowa, niestrzelająca piechota Rank&File nie zajmuje żadnych slotów - nie ma żadnyh ograniczeń co do jej wystawiania
- jednostki Core (niekoniecznie Rank&File) uznajemy za różne, gdy:
• upgrade'ujemy ich na Scoutów
• upgrade'ujemy ich na Chosen'ów
• upgrade'ujemy ich na Tunelling Team (bądź podobny upgrade)
- Nie można przeznaczyć slotu potrójnego na ciężką kawalerię
Przykład I: VC: 3 x ghoule (rankowa piechota, bez ograniczeń) 2x Corpse Cart (w slocie (3) ) 2 Dire Wolves (w slocie (2) )
Przykład II: O&G: 3x Spider Riders (3), 2x Night Goblins with Bows (2), 3x Orc Boyz, 2x Savage Orc Boyz (rankowa, niestrzelająca piechota) 1x Wolf Riders
SPECIAL:
- Tylko jedną jednostkę można zdublować, resztę można wystawić tylko raz.
- Maksymalnie trzy sloty special mogą zostać przeznaczone na War Machines
RARE:
- Zakaz dublowania
MAGIA:
Euro,czyli:
Podczas fazy magii gracz może zużytkować tylko 9 Power Dice'ów (dalej: PD) Pierwszy użyty Bound Spell liczymy jako 1PD, każdy kolejny jako 2 PD.
Można posiadać tylko 10 Dispell Dice'ów (dalej: DD) Dodatkowo, pierwszy Dispell Scroll (dalej: DS) traktujemy jak 1DD posiadany co turę, a kazdy kolejny jako 2 DD posiadane co turę.
Dodatkowe Kości pochodzące ze zdolności Magic Resistance nie wliczają się do tego limitu.
Dodatkowe kości wygenerowane za pomocą czarów lub umiejętności (dagger, Slann) wliczają się do tego limitu.
W armii TK jako użyte PD liczymy tylko te, które zostały rzucone na modlitwy, przykładowo High Liche Priest rzuca 2x3 = 6 kości na turę.
Hieratic Jar liczy się jako tyle kostek, na ilu został on rzucony.
Przykład 1: Armia Orków i Goblinów posiada: Orc Shaman, Goblin Shaman i Night Goblin Shaman, każdy ma poziom magii 2. Niosą oni w sumie 3 Dispell Scrolle. W fazie magii przeciwnika mogą użytkować wszystkich swoich kostek (2 z puli, 3 od magów, 1+2+2 (pierwszy DS=1, drugi DS=2, trzeci DS=2) co w sumie daje 10 "kości")
Przykład 2: Armia Armia Orków i Goblinów posiada: Orc Shaman, Goblin Shaman i Night Goblin Shaman, każdy ma poziom magii 2. Niosą oni w sumie 4 Dispell Scrolle. W fazie magii przeciwnika nie mogą użytkować wszystkich swoich kostek (2 z puli, 3 od magów, 1+2+2+2 (pierwszy DS=1, drugi DS=2, trzeci DS=2, czwarty DS=2) co w sumie daje 12 "kości") Szamani mogą korzystać co turę tylko z 3 kostek rozproszenia.
Stan ilości posiadanych DD liczymy na początku bitwy i jest on stały, zużytkowanie DS podczas bitwy nie wpływa na ograniczenie.
DODATKOWE OGRANICZENIA KOMPOZYCYJNE WZGLĘDEM ARMII
Empire
- War Altar zajmuje slot Rare
Dwarfs
- Anvil of Doom zajmuje slot Special
Lizardmen
- Lizardmeni mogą wypełnić oba sloty (3) i (2) zwykłymi skinkami.
- Huanczi zamienia jeden slot core potrójny w podwójny.
High Elves:
- do slotów Rare i Special należy stosować tylko następujące ograniczenia:
x Rare: HE nie mogą tryplować slotów Rare
x Special: HE nie mogą tryplować slotów Special
- Moon Dragon zajmuje dodatkowo Slot rare (czyli w sumie zajmuje 1 hero, 2 rare)
- Star Dragon zajmuje dodatkowo 1 slot Special i 1 slot Rare(czyli w sumie 1 hero, 1 Special, 2 rare)
- Book of Hoeth zajmuje slot Rare
- Kobinacja Book of Hoeth oraz Banner of Sorcery zajmuje slot Special
Wood Elves:
- Treeman Ancient liczy sie jak Treeman
Dark Elves
- Ring of hotek zajmuje 4DD, liczone tak jak scrolle.
- Pendant of Khaeleth zajmuje slot Rare, jeśli jest połączony z AS lepszym niż 4+ lub regeneracją.
- Max 2 Assasynów.
- Cauldron of blood 0-1.
Skaven
- max 2 ratlingi
- screaming bell zajmuje slot special
Tomb Kings
- Icon of Rakhaph zajmuje slot Special
Ogre Kingdoms
- Ogrów nie dotyczą żadne ograniczenia restrykcyjne, za wyjątkiem magii
Dogs of War
- DoW nie dotyczą żadne ograniczenia restrykcyjne, za wyjątkiem magii
Orcs & Goblins
- O&G podlegają takim restrykcjom jak w CSie, jednak mogą wybrać jedno z następujących udogodnień:
a) mogą zdublować rare
b) mogą dwa razy zdublować slot Special
Bretonnia
- Bretonnia może zamienić slot potrójny (3) na podwójny (2)
- Errantry War może wystawić w slocie potrójnym Knights Errant, tym samym będzie to ich jedyna Core'owa ciężka kawaleria.
Vampire Counts
- Vampire Lord zajmuje slot Rare
- Drakehoff Banner zajmuje slot Rare
- Helm of Commandment zajmuje slot Rare, chyba że nosi go Wight king
- Banner of burrows zabiera slot rare, jeśli w rozpisce znajduje się Helm of commandment, lub jeśli ten slot jest zajęty
to dwa speciale.
- Cairn Wraiths zajmują slot Hero
- Zakaz dublowania speciali
- Każdy kolejny recast udanie rzuconego czaru zwiększa jego poziom trudności o 50%. Więc po pierwszym udanym stopień trudności w górę po drugim udanym w górę itd.
Beasts of Chaos
- W armii beast of Chaos Herdy dostawiają się po 5ciu w rzędzie
- Beast Herdy nie zajmują slotów COre - traktowane są jak rankowa, niestrzelająca piechota
Daemons of Chaos
- Demony nie posiadają slotu Core potrójnego (3). Posiadają natomiast dodatkowy slot podwójny (2)
- Horrory są traktowane jak piechota strzelająca, przez co należy je umieścić w jednym ze sltoów podwójnych (2).
- Demony posiadaja 3 sloty Hero a nie 4.
- Great Unclean one zajmuje slot Special
- Keeper of Secrets zajmuje dodatkowo slot Rare, Special
- Bloodthirster oraz Lord of Change zajmuja dodatkowo 2 sloty Special i slot Rare
- BSB zajmuje dodatkowo slot Rare i Hero
- Siren Song zajmuje slot Rare, a w przypadku gdy te sloty są zajęte, zajmuje 2 sloty Special
- zakaz dublowania speciali
- Nie można brać wielokrotnie zdolności "Master of sorcery"
- Nie można dublować: Juggernaut of Khorne, Steed of Slaanesh
Jeśli armia demonów sklada się tylko i wyłącznie z jednego boga, może:
- zdublować slot Special.
- mieć trzy sloty core
- mieć czterech herosów
Zapisy od 9:45
Start: 10:00
Pierwsza runda do 13:00
Druga do 15:30
Trzecia do 18:00.
Wpisowe 10 zlotych, tworzy pulę nagród, do wykorzystania w sklepie.
1- 50%
2- 30%
3- 20%
Regulamin:CS Furiona wersja zmodyfikowana:
Zakaz Wystawiania bohaterów specjalnych.
Zakaz wystawiania dział DoW w armii innej niż Dow
HERO:
- Smoki zajmują slot Rare
- Danego typu herosa nie można wystawić więcej niż dwa razy.
CORE:
- Są dwa sloty: slot potrójny (3) i podwójny (2) Mogą być one zapełnione jednostkami tylko tego samego typu. Slota potrójnego (3) nie trzeba wypełniać do końca. Pozostałe jednostki Core Units można wystawić tylko jeden raz.
- Corowa, niestrzelająca piechota Rank&File nie zajmuje żadnych slotów - nie ma żadnyh ograniczeń co do jej wystawiania
- jednostki Core (niekoniecznie Rank&File) uznajemy za różne, gdy:
• upgrade'ujemy ich na Scoutów
• upgrade'ujemy ich na Chosen'ów
• upgrade'ujemy ich na Tunelling Team (bądź podobny upgrade)
- Nie można przeznaczyć slotu potrójnego na ciężką kawalerię
Przykład I: VC: 3 x ghoule (rankowa piechota, bez ograniczeń) 2x Corpse Cart (w slocie (3) ) 2 Dire Wolves (w slocie (2) )
Przykład II: O&G: 3x Spider Riders (3), 2x Night Goblins with Bows (2), 3x Orc Boyz, 2x Savage Orc Boyz (rankowa, niestrzelająca piechota) 1x Wolf Riders
SPECIAL:
- Tylko jedną jednostkę można zdublować, resztę można wystawić tylko raz.
- Maksymalnie trzy sloty special mogą zostać przeznaczone na War Machines
RARE:
- Zakaz dublowania
MAGIA:
Euro,czyli:
Podczas fazy magii gracz może zużytkować tylko 9 Power Dice'ów (dalej: PD) Pierwszy użyty Bound Spell liczymy jako 1PD, każdy kolejny jako 2 PD.
Można posiadać tylko 10 Dispell Dice'ów (dalej: DD) Dodatkowo, pierwszy Dispell Scroll (dalej: DS) traktujemy jak 1DD posiadany co turę, a kazdy kolejny jako 2 DD posiadane co turę.
Dodatkowe Kości pochodzące ze zdolności Magic Resistance nie wliczają się do tego limitu.
Dodatkowe kości wygenerowane za pomocą czarów lub umiejętności (dagger, Slann) wliczają się do tego limitu.
W armii TK jako użyte PD liczymy tylko te, które zostały rzucone na modlitwy, przykładowo High Liche Priest rzuca 2x3 = 6 kości na turę.
Hieratic Jar liczy się jako tyle kostek, na ilu został on rzucony.
Przykład 1: Armia Orków i Goblinów posiada: Orc Shaman, Goblin Shaman i Night Goblin Shaman, każdy ma poziom magii 2. Niosą oni w sumie 3 Dispell Scrolle. W fazie magii przeciwnika mogą użytkować wszystkich swoich kostek (2 z puli, 3 od magów, 1+2+2 (pierwszy DS=1, drugi DS=2, trzeci DS=2) co w sumie daje 10 "kości")
Przykład 2: Armia Armia Orków i Goblinów posiada: Orc Shaman, Goblin Shaman i Night Goblin Shaman, każdy ma poziom magii 2. Niosą oni w sumie 4 Dispell Scrolle. W fazie magii przeciwnika nie mogą użytkować wszystkich swoich kostek (2 z puli, 3 od magów, 1+2+2+2 (pierwszy DS=1, drugi DS=2, trzeci DS=2, czwarty DS=2) co w sumie daje 12 "kości") Szamani mogą korzystać co turę tylko z 3 kostek rozproszenia.
Stan ilości posiadanych DD liczymy na początku bitwy i jest on stały, zużytkowanie DS podczas bitwy nie wpływa na ograniczenie.
DODATKOWE OGRANICZENIA KOMPOZYCYJNE WZGLĘDEM ARMII
Empire
- War Altar zajmuje slot Rare
Dwarfs
- Anvil of Doom zajmuje slot Special
Lizardmen
- Lizardmeni mogą wypełnić oba sloty (3) i (2) zwykłymi skinkami.
- Huanczi zamienia jeden slot core potrójny w podwójny.
High Elves:
- do slotów Rare i Special należy stosować tylko następujące ograniczenia:
x Rare: HE nie mogą tryplować slotów Rare
x Special: HE nie mogą tryplować slotów Special
- Moon Dragon zajmuje dodatkowo Slot rare (czyli w sumie zajmuje 1 hero, 2 rare)
- Star Dragon zajmuje dodatkowo 1 slot Special i 1 slot Rare(czyli w sumie 1 hero, 1 Special, 2 rare)
- Book of Hoeth zajmuje slot Rare
- Kobinacja Book of Hoeth oraz Banner of Sorcery zajmuje slot Special
Wood Elves:
- Treeman Ancient liczy sie jak Treeman
Dark Elves
- Ring of hotek zajmuje 4DD, liczone tak jak scrolle.
- Pendant of Khaeleth zajmuje slot Rare, jeśli jest połączony z AS lepszym niż 4+ lub regeneracją.
- Max 2 Assasynów.
- Cauldron of blood 0-1.
Skaven
- max 2 ratlingi
- screaming bell zajmuje slot special
Tomb Kings
- Icon of Rakhaph zajmuje slot Special
Ogre Kingdoms
- Ogrów nie dotyczą żadne ograniczenia restrykcyjne, za wyjątkiem magii
Dogs of War
- DoW nie dotyczą żadne ograniczenia restrykcyjne, za wyjątkiem magii
Orcs & Goblins
- O&G podlegają takim restrykcjom jak w CSie, jednak mogą wybrać jedno z następujących udogodnień:
a) mogą zdublować rare
b) mogą dwa razy zdublować slot Special
Bretonnia
- Bretonnia może zamienić slot potrójny (3) na podwójny (2)
- Errantry War może wystawić w slocie potrójnym Knights Errant, tym samym będzie to ich jedyna Core'owa ciężka kawaleria.
Vampire Counts
- Vampire Lord zajmuje slot Rare
- Drakehoff Banner zajmuje slot Rare
- Helm of Commandment zajmuje slot Rare, chyba że nosi go Wight king
- Banner of burrows zabiera slot rare, jeśli w rozpisce znajduje się Helm of commandment, lub jeśli ten slot jest zajęty
to dwa speciale.
- Cairn Wraiths zajmują slot Hero
- Zakaz dublowania speciali
- Każdy kolejny recast udanie rzuconego czaru zwiększa jego poziom trudności o 50%. Więc po pierwszym udanym stopień trudności w górę po drugim udanym w górę itd.
Beasts of Chaos
- W armii beast of Chaos Herdy dostawiają się po 5ciu w rzędzie
- Beast Herdy nie zajmują slotów COre - traktowane są jak rankowa, niestrzelająca piechota
Daemons of Chaos
- Demony nie posiadają slotu Core potrójnego (3). Posiadają natomiast dodatkowy slot podwójny (2)
- Horrory są traktowane jak piechota strzelająca, przez co należy je umieścić w jednym ze sltoów podwójnych (2).
- Demony posiadaja 3 sloty Hero a nie 4.
- Great Unclean one zajmuje slot Special
- Keeper of Secrets zajmuje dodatkowo slot Rare, Special
- Bloodthirster oraz Lord of Change zajmuja dodatkowo 2 sloty Special i slot Rare
- BSB zajmuje dodatkowo slot Rare i Hero
- Siren Song zajmuje slot Rare, a w przypadku gdy te sloty są zajęte, zajmuje 2 sloty Special
- zakaz dublowania speciali
- Nie można brać wielokrotnie zdolności "Master of sorcery"
- Nie można dublować: Juggernaut of Khorne, Steed of Slaanesh
Jeśli armia demonów sklada się tylko i wyłącznie z jednego boga, może:
- zdublować slot Special.
- mieć trzy sloty core
- mieć czterech herosów
Ostatnio zmieniony 31 paź 2008, o 22:13 przez ksch, łącznie zmieniany 2 razy.
No to ja pewnie z lizolami albo eshinem
- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli nie władują mi zaocznych to będę, pewnie z R2D2.
Skaven, będziesz z bratem?
Skaven, będziesz z bratem?
Zastanawiasz się na wyborem studiów
sprawdź:
----------------------------------
http://www.wnig.agh.edu.pl
----------------------------------
sprawdź:
----------------------------------
http://www.wnig.agh.edu.pl
----------------------------------
- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
Nie przesadzajmy, obaj chodzą już do szkoły.
Parafrazując: Dzieci Imperium.
Parafrazując: Dzieci Imperium.
Zastanawiasz się na wyborem studiów
sprawdź:
----------------------------------
http://www.wnig.agh.edu.pl
----------------------------------
sprawdź:
----------------------------------
http://www.wnig.agh.edu.pl
----------------------------------
Ej no Arte - bez Ciebie każdy turniej traci na swoim emo-wymiarze
Chyba dla Ciebie trzeba będzie je stworzyć
Oki, o ile najpierw przestaniesz nim być
@Sławek
Sam nie wiem, zależy czy młody będzie miał jakieś zajęcia ale mozliwe że tak.
@Arte
Arte nie jest emo, arte jest homo I tyle z twojego lansu
Sam nie wiem, zależy czy młody będzie miał jakieś zajęcia ale mozliwe że tak.
@Arte
Arte nie jest emo, arte jest homo I tyle z twojego lansu
Taaa, jasne, ja tam nic takiego nie pamietam
Arte...ależ Ty jesteś słodziutki
Wpadłbym gdybym nie miał zajęc jednak coz... nie ja ustalam terminy
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Dibo jedziesz na pga?
Sry za off top
Sry za off top
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...