Dreadlord @ 230 pts
General, Armour of Darkness (25pts), Soulrender (15pts), Pendant of Khaeleth (35pts), Null Talisman (15pts)
Master @ 130 pts
Heavy Armour (4pts), Sea Dragon Cloak (4pts), Shield (2pts), BSB (25pts), Null Talisman (15pts)
Death Hag @ 200 pts
Cauldron of Blood
Assassin @ 151 pts
Additional Hand Weapon (6pts), Rune of Khaine (25pts), Dance of Doom (30pts)
Assassin @ 151 pts
Additional Hand Weapon (6pts), Rune of Khaine (25pts), Dance of Doom (30pts)
5 x Harpies @ 55 pts
5 x Harpies @ 55 pts
5 x Harpies @ 55 pts
5 x Harpies @ 55 pts
5 x Dark Riders @ 85 pts
5 x Dark Riders @ 85 pts
5 x Dark Riders @ 85 pts
17 x Black Guard of Naggarond @ 316 pts
Full command, Standard of Hag Graef (35pts), Ring of Hotek (25pts)
19 x Black Guard of Naggarond @ 297 pts
Full command, Null Talisman (15pts)
3 x Reaper Bolt Thrower @ 300 pts
Total Army Cost: 2250 pts
PD: 2
DD: 2
Models in Army: 81
Wiadomo,ze ma swoje mocne i ZLE strony...dread pewnie w 19tce...BSB w 17tce...pare combosow mi jeszcze chodzi po glowie ale jakos pts brak...moze zlikwidowac jedne harpie + 2och BG i dac BSB hydra banner...myslalem tez o wcisnieciu 4ego bolca i lifetaker'a...killing blow z kotla w dobrym momencie na klocek z ASF...harpie ochranialy by drugi....Ewentualnie na defensy DR i harpie leca do przodu a klocki dochodza?Nie wiem...czy to ma wogole szanse jako-takiego przebicia? moze zagram sobie pare razy czyms takim...zeby sprobowac...dla fun'u...Tak mi sie siedzialo i wymyslilo ostatnio...Komentarze i krytyki mile widziane
Pozdrawiam.
z nudow...
Zastanawiam się czy wystawienie 2 assasynów mając 2 jednostki ,w których mogą się znajdować jest dobrtm pomysłem. Kociołek mojim zdaniem najfajniej spisuje się na coldach , widmach z wielką bronią , egzekach , ewentualnie jakiś ward. Nie wiem mnie ta rozpa nie przekonuje
O assassinach i tak mowisz przeciwnikowi przed bitwa, wiec nie wiem w czym problem...A 14atakow z przerzutem w kazdej turze z KB z kotla to kuszaca sprawa...
Myslalem tez o klocku spearmanow. Przynajmniej 21...7 w szeregu z dodtkowym atakiem na szarzy wroga dawaloby w sumie 28 z dwoch rzedow...To zamiast jednego oddzialu BG no i znalazly by sie wtedy punkty na 4ty bolec i moze kusze na DR...Albo Caddy zeby magia tak nie bolala...
Ale to tak jak pisalem...Chce pograc na czyms troche innym, chocby ot tak zeby zobaczyc co jak sie spisuje...i czy niektore pomysly wogole moga miec racje bytu.
Myslalem tez o klocku spearmanow. Przynajmniej 21...7 w szeregu z dodtkowym atakiem na szarzy wroga dawaloby w sumie 28 z dwoch rzedow...To zamiast jednego oddzialu BG no i znalazly by sie wtedy punkty na 4ty bolec i moze kusze na DR...Albo Caddy zeby magia tak nie bolala...
Ale to tak jak pisalem...Chce pograc na czyms troche innym, chocby ot tak zeby zobaczyc co jak sie spisuje...i czy niektore pomysly wogole moga miec racje bytu.
Po pierwszych testach i przemysleniach...Null talisman sie az tak nie przydaje...Napewno nie jest niezbedny i nie w takiej ilosci co w rozpisce...Zdecydowanie lepiej te punkty mozna sporzytkowac...Nawet na dodatkowe harpie, ktorych czasem naprawde nigdy za wiele.Chce to zmienic i usunac muzykow z BG...Tez strata paru pts...No i coraz czesciej zawodza mnie bolce. Albo dosc szybko okazuje sie,ze nie maja co robic i stoja...Takie latwe punkty...Rozwarzam wiec 2 bolce + hydra albo wogole 2 hydry. Null'e, muzycy z BG i bolec to 159 pts...Wiec paru punktow na hydre brak. Zastanawiam sie tez nad championami z obu oddzialow BG...Przy takiej ilosci bohaterow w oddzialach 14 pts za dodatkowy atak to tez strata...Nawet bez bohaterow to drogo! (co za odkrycie ) No i sa punkty na Hydre bez wiekszych ciec i prawdziwych strat. Mnie tez coraz bardziej wydaje sie,ze rozpiska potencjal ma, tylko musze nia jeszcze wiecej pograc. No i pewnie pare zmian jeszcze naniose. Jak zwykle komentarze, spostrzezenia i krytyki mile widziane.
Na vampiry jeszcze ta rozpiska nie gralem...No i napewno bedzie pod gore...ale chyba bardziej od wraith'ow niz reszty...wskrzeszanie i pchanie w sumie nie takie straszne...pchanie bardziej...na mocniejsze czary jest hotek ktory troche hamuje...zreszta...z moim doswiadczeniem na granie przeciwko vamiprom to ja sobie moge narazie popisac hehe
@ Tularian smoka to ja nawet sprobowalbym challange'owac pieszym Lordem z pendantem...O ile ktos wogole by sie na taka szarze zdecydowal, bo ja nie Za duzo ran nabic nie powinien,a przegra CR'em...Klocek bez ASF mozna zastawic smieciami tak,ze na to tez nie zechce szarzowac bo bedzie kontra...
@ Tularian smoka to ja nawet sprobowalbym challange'owac pieszym Lordem z pendantem...O ile ktos wogole by sie na taka szarze zdecydowal, bo ja nie Za duzo ran nabic nie powinien,a przegra CR'em...Klocek bez ASF mozna zastawic smieciami tak,ze na to tez nie zechce szarzowac bo bedzie kontra...
Ma ciężko. Tylko, że wampiry też mają ciężko, bo zwyczajnie nie przepchną dwóch gwardii wspomaganych kotłem. Układ do gry na remis. Grałem na 2 DD na Arenie i wampiry mnie nie masakrowały. Ja tez im wiele nie mogłem zrobić, ale miałem tylko jedną gwardię i nie miałem kotła.Cięzko może mieć tylko na wampiry z dwoma DD.
Co do wymiany bolta na hydrę - bardzo dobre posunięcie. Jednakże zamiast wycinać championów, skasowałbym po jednym gwardziści. Jak w gwardię wpadnie smok czy inny wypasiony charakter to w pierwszej turze porzadnie ją pokroi. A tak to bierzesz challenge, a w kolejnej turze dajesz odpowiedni bonus z kotła (pewnie killingblow) i go zabijasz.
Na drugą gwardię dałbym banner of murder. Masz 2 gwardzistów mniej, ale za to -2 AS. Zwykłym bretońcom zostaje save na 4+, chaośnikom czy blood knightom na 3+, a to już bardzo duża różnica. AP dostaną także charakterzy w oddziale. Natomiast róznica pomiędzy 17 a 19 BG jest praktycznie żadna.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.