Co na nowe VC?!
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
jakbym miał podręcznik główny to bym se chyba normalnie wziął i sprawdził takie rzeczy, bo coś mi się zdaje że szybciej jest sobie sprawdzić niż czekać na odpowiedź na forum :p hehe dzięki temu wie się potem gdzie co jest i zasady zapadają lepiej w pamięć
moge dać prostą odpowiedź co na nowe wampiry najlepiej działa.
po zabiciu rarów z tego bicia wampirowego nic nie zostaje.
ew. jest duzy klocek a'la panowie guardzi lub knighci, ale knighci mają mniej woundow niz piechota i gorzej ich wskrzeszac, a piechota ma te 2 tury niespowalnianego kowadłem marszu i z 3 spowalnianego
trzeba wampiry odstrzeliwywać tak, zeby nie mogli sie nadto wszkrzesic, czyli całe strzelanie magiczne we wrighty, niemagiczne w ghulfa. potem to tylko odstrzeliwywanie tego co sie da pomijajac najwazniejszy klocek ktory mozna odstrzelic pozniej.
przy dwoch pakach wrightow jest mocno ciezko bo zazwyczaj sa max 2-3 magiczne maszyny plus kowadło.
wampiry wcale nie sa takie straszne, a przy uzyciu walaji czy slayerow traca całkiem sporo swojego powera
po zabiciu rarów z tego bicia wampirowego nic nie zostaje.
ew. jest duzy klocek a'la panowie guardzi lub knighci, ale knighci mają mniej woundow niz piechota i gorzej ich wskrzeszac, a piechota ma te 2 tury niespowalnianego kowadłem marszu i z 3 spowalnianego
trzeba wampiry odstrzeliwywać tak, zeby nie mogli sie nadto wszkrzesic, czyli całe strzelanie magiczne we wrighty, niemagiczne w ghulfa. potem to tylko odstrzeliwywanie tego co sie da pomijajac najwazniejszy klocek ktory mozna odstrzelic pozniej.
przy dwoch pakach wrightow jest mocno ciezko bo zazwyczaj sa max 2-3 magiczne maszyny plus kowadło.
wampiry wcale nie sa takie straszne, a przy uzyciu walaji czy slayerow traca całkiem sporo swojego powera
Coś mi się widzi, że teraz wieszość rozpisek dwarów jest w stylu "Battle of hundered cannons (& klopas)"
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
To sorry ale miałeś chyba jakieś turbo rzuty i przeciwnik chyba kiepsko się wystawiłVanirh pisze:3 klopy, 1 działo z Magistrem, plus kowadło i 2xorganek... 2 klocki GG z wąpirami wyparowały w 2 tury
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
To w takim razie kolo popełnił błąd w wystawieniu , w takiej opcji rozkłada się wampiry po oddziałach, a generała trzyma się bezpiecznie w lasku, tudzież poza zasięgiem skoncentrowanego oddziałuVanirh pisze:jak na oddział spadną 3 kamienie(z +1s)+pocisk z działa. Do tego writhy wyparowały bo dostały z kowadła(duża runa! A co!) i klocki ruszały się o niebo lepiej
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
No bywa. Generalnie uważam, że krasie mają przeje.... na nowe vucety.Vanirh pisze:fakt, ale to także była najszybsza droga by dorwać się do maszynek
Do tego Wampiry miały same Power Stony